Membru din 28/12/2009

0

3

comentarii

Mastile fricii - Camelia Cavadia

Mastile fricii - Camelia Cavadia

Dragă Camelia, Îți mulțumesc pentru cadourile de suflet oferite prin cele două cărți pe care le-am citit ”Măștile fricii” și ”Vina”. ”Măștile fricii” m-a ajutat enorm să înțeleg nevoia, uneori inexplicabilă, a copiilor de a vedea în părinți supereroi, chiar și atunci când nu e loc de eroisme. De fapt acești copii simt , instinctiv, că oamenii îi pot judeca, eticheta, cataloga în funcție de părinții lor. ”Vina” este prima carte care m-a emoționat pe tot parcursul ei, dezvoltând o adevărată relație cu personajul principal. Am intrat în numeroase conflicte cu el, am avut impulsul de a-l scutura la realitate, de a-l dojeni sau încuraja, în funcție de situații. Am încheiat cartea pe o plajă plină de oameni, nu a fost cel mai inspirat lucru deoarece nu mă așteptam la acel final. Încercam să îmi înghit lacrimile dar nu am reușit și ce a ieșit a fost o izbucnire emoțională pe care nicio carte citită până în prezent nu a reușit să o producă. Felicitări! Spre bucuria mea am văzut că a mai apărut o carte ”Purgatoriul îngerilor”pe care sper să o găsesc cât mai repede disponibilă. Spor la scris!

2018-07-20 11:58:20

0

Vina - Camelia Cavadia

Vina - Camelia Cavadia

Dragă Camelia, Îți mulțumesc pentru cadourile de suflet oferite prin cele două cărți pe care le-am citit ”Măștile fricii” și ”Vina”. ”Măștile fricii” m-a ajutat enorm să înțeleg nevoia, uneori inexplicabilă, a copiilor de a vedea în părinți supereroi, chiar și atunci când nu e loc de eroisme. De fapt acești copii simt , instinctiv, că oamenii îi pot judeca, eticheta, cataloga în funcție de părinții lor. ”Vina” este prima carte care m-a emoționat pe tot parcursul ei, dezvoltând o" relație "cu personajul principal. Am intrat în numeroase conflicte cu el, am avut impulsul de a-l scutura la realitate, de a-l dojeni sau încuraja, în funcție de situații. Am încheiat cartea pe o plajă plină de oameni, nu a fost cel mai inspirat lucru deoarece nu mă așteptam la acel final. Încercam să îmi înghit lacrimile dar nu am reușit și ce a ieșit a fost o izbucnire emoțională pe care nicio carte citită până în prezent nu a reușit să o producă. Felicitări! Spre bucuria mea am văzut că a mai apărut o carte ”Purgatoriul îngerilor”pe care sper să o găsesc cât mai repede disponibilă. Spor la scris!

2018-07-20 11:48:16

0

Ziua in care la capatul celalalt al iubirii n-a mai fost nimeni - Ioana Chicet-Macoveiciuc

Cartea abordează un subiect comun însă rămâne memorabilă prin felul plăcut, inedit în care este scrisă. De mult timp nu am mai găsit o carte pe care sa nu o pot lăsa din mână. Felicitări scriitoarei! Așteptăm alte romane de acest gen care să trezească emoții si senzatii adevărate .

2018-01-13 08:31:43

0