Bordean Mihaela Diana

Membru din 22/11/2013

0

2

Orange: The Complete Collection: 2 - Ichigo Takano

Volumul 2 din orange continua povestea din volumul 1. Mi-a placut la fel de mult continuarea povestii ca si prima parte. Poate ca in volumul doi povestea este putin mai sf dar avand in vedere ca e o manga iar cititrea cartii e ca si cand te-ai uita la desene animate a fost placuta si usor de acceptat. Mi s-a parut putin cam grabit finalul si la un momentdat a fost nevoie de o atentie sporita deoarece se suprapuneau vreo 3 planuri temporale dar i-am dat nota 5 si din 5 pe goodreads. Este genul acela de carte pe care atunci cand o termini de citit pare ca te-ai desparti de un bun prieten si in perioada imediat urmatoare ramai o vreme cu gandul la ea/ii duci dorul. Acest volum are la final si prima parte a unei noi povesti-manga a autorului Ichigo Takano. Din punctul meu putea sa fie volumul doi fara acea parte. Nu am reusit sa o citesc decat cateva pagini. Nu mi-a placut. Dar nu are legatura cu orange. Mi-au placut mult si ilustratiile colorate la aceasta carte. Orange a reusit sa ajunga la sufletul meu si sa ramana acolo. Voi mai cauta si alte manga pe viitor.

2020-04-09 11:00:06

0

Orange: The Complete Collection 1 - Ichigo Takano

M-am indragostit de manga-urile japoneze dupa ce am vizitat un muzeu dedicat lor in Japonia. Am gasit aceasta carte in online iar libris avea cel mai bun pret la acel moment. Au fost super usor de abordat in ceea ce priveste schimbarea adresei de livrare dat fiind contextul pandemiei. Mi-a placut cartea asta la nebunie. Este o poveste foarte interesanta care m-a prins de la inceput. Am crezut ca voi avea mai multe zile de citit avand in vedere ca am luat ambele volume dar m-a prins atat de tare povestea ca le-am inceput vineri seara si le-am terminat sambata noaptea. Pot sa zic ca am ras si am plans citind aceste doua carti si am trait alaturi de personajele ei la maxim. Este frumos ilustrata si te obisnuiesti repede cu stilul de citire inversa al manga-urilor japoneze. Cu siguranta am sa o mai recitesc aceasta serie. Mi-a ramas la suflet. Am ales sa nu povestesc despre carte pentru ca e ceva ce merita sa descoperiti singuri. Pot sa va zic ca are o nota mare binemeritata pe goodreads.

2020-04-09 10:46:07

0