Membru din 19/06/2020

2

45

de comentarii

Eu sunt femeie - Maria Cristiana Tudose

Eu sunt femeie - Maria Cristiana Tudose

"Eu sunt femeie" este o carte cu și despre femei. Este dedicată femeilor de orice vârsta, dar și bărbaților care vor să cunoască o femeie așa cum ea este și nu cum se ascunde în fața lor și dacă vor să intre în mintea femeii și să vadă gândirea lor. Este cartea pe care eu o voi ține în bibliotecă și pe care o voi citi de fiecare dată când voi fi dezamăgită în dragoste. V-o recomand cu drag, tuturor femeilor și, de ce nu, și bărbaților care vor să cunoască ce simt o femeie când ei încearcă să le ”protejeze” spunându-le ca ei nu sunt ceea ce ele caută.

2020-07-01 12:00:06

0

Prietena mea geniala - Elena Ferrante

Prietena mea geniala - Elena Ferrante

Scriitura autoarei curge lin, paginile se evaporă în mâinile cititorului. Ea însăși este personaj și simț artistic întruchipat. Cartierul lipsit de dragoste își pierde culoarea și se prăfuiește în timp și spațiu. Asta este ceea ce lipsește, ce oferă un sens vieții sau este nevoie de mai mult? Putem avea un cartier colorat dacă avem oameni care se iubesc? Putem fi fericiți doar dacă iubim? Poate acestea ar fi câteva dintre temele de meditat la care ne putem gândi după ce finalizăm această operă cu adevărat genială, briliant.

2020-06-30 11:32:45

0

Incepe cu de ce - Simon Sinek

Incepe cu de ce - Simon Sinek

Recomand această carte deoarece este o sursă bogată de idei și concepții care te vor ajuta nu doar dacă ești antreprenor, le poți extrapola și la viața de zi cu zi. Afli atât de multe lucruri, încât este imposibil să nu-ți folosească măcar o parte dintre ele. Orice acțiune care ne poate îmbunătăți mentalitatea și personalitatea merită atenția noastră. Nu este una din cărțile pe care le citești să te relaxezi, însă o parcurgi cu plăcere dacă subiectul te interesează. Spor la citit!

2020-06-30 11:32:45

0

Cerere in calatorie - Edouard si Mathilde Cortes

Cartea “Cerere în călătorie” reprezintă o aventură umană autentică și extraordinară, un fel de legendă adevărată pe care vei vrea la bătrânețe să o povestești nepoților și generației viitoare. Dar, mai mult decât atât, este o aventură interioară, în care descoperirea de sine și a celuilalt este vitală pentru a avea parte de reușită.

2020-06-30 11:00:06

0

Maestrul si Margareta - Mihail Bulgakov

Maestrul si Margareta - Mihail Bulgakov

Cu siguranţă nu e o carte de care scapi ușor, pentru că vei avea impresia că nici ea nu vrea să se termine, la fel cum și tu ai vrea o astfel de poveste pentru totdeauna. Romanul te va transpune într-o lume pe cât de cunoscută, pe atât de paralelă cu vieţiile noastre pe care ţi-o vei aminti mereu. Recomand cu căldură!

2020-06-26 10:00:07

0

Soarele si florile sale - Rupi Kaur

Soarele si florile sale - Rupi Kaur

Este o colecție de poeme ce vibrează cu totul și îți intră la suflet. Poeziile sunt scurte, foarte scurte sau foarte lungi. Dar atât de emoționante și ușor de citit. Chiar dacă și acest volum de poezii are peste 200 de pagini, acestea sunt foarte ușor de parcurs. Lungimea poeziilor, ilustrațiile făcute chiar de Rupi Kaur și pauzele dintre cele cinci părți sunt perfect îmbinate pentru a oferi o lectură cuprinzătoare. Nu vei avea timp să te plictisești de sensul poemelor, deoarece de la o parte la alta și-l schimbă în funcție de o anumită stare sufletească.

2020-06-26 08:47:44

0

Noaptea de foc - Eric-Emmanuel Schmitt

Noaptea de foc - Eric-Emmanuel Schmitt

Romanul ridică întrebări despre existență, sensul tuturor lucrurilor și prezența minunilor în viața fiecăruia. Cred că fiecare va recepta diferit cartea, în funcție de credințele sale și etapa maturizării în care se află. Este o carte care pune întrebări, dar oferă și răspunsuri celor pregătiți să le primească. Este una din cărțile care se termină prea repede, căci autorul te face să te îndrăgostești de scriitura sa. Cei cărora le-a plăcut Alchimistul, cu siguranță vor îndrăgi și Noaptea de foc.

2020-06-22 06:32:42

1

Cum sa-ti controlezi furia inainte de a te controla ea pe tine - Albert Ellis, Raymond Chip Tafrate

Pentru omul modern, furia este de multe ori, atotprezentă. Fie în trafic, fie la birou, fie acasă, furia se pare ca vine pe neaşteptate şi provoacă pagube cateodată material, dar de cele mai multe ori emoţionale intense. Volumul de faţă ne ajută să înţelegem cum funcţionează furia, de ce apare şi cum o putem stăpâni înainte ca ea să genereze relaţii periclitate din punct de vedere personal sau profesional sau chiar boli grave. Cartea prezintă o serie de tehnici şi exerciţii cu ajutorul cărora se poate învăţa foarte uşor cum furia poate fi gestionată şi înlăturată cu totul din viaţa de zi cu zi.

2020-06-22 05:32:42

0

Povestea Faridei - Farida Khalaf

Povestea Faridei - Farida Khalaf

M-a emoționat teribil această poveste de viață, o tânără alungată din propriul sat natal care a plătit un preț scump. Probabil că nu se va recupera niciodată din trauma trăită, m-a făcut să înțeleg care este viața femeilor din Statul Islamic. Le sunt anulate toate drepturile și sunt obligate să trăiască o viața într-o societate patriarhală fără scăpare. Recomand această biografie tuturor celor care consideră că au o viață nefericită, din momentul citirii primei pagini, Farida te poartă într-o lume cu totul deosebită și îți arată cum o viață perfectă se poate ruina în decursul câtorva zile.

2020-06-20 02:32:42

1

27 de pasi - Tibi Useriu

27 de pasi - Tibi Useriu

O carte foarte bună, ușor de citit. Povestea vieții lui Tibi Useriu m-a captat atât de tare încât nu am putut lăsa cartea din mână. O recomnd oricăruia își dorește o lecție importantă în viață care nu va sunt prezentate în școală și nici chiar în viața de zi cu zi în cea mai mare măsură. Am rămas profund impresionat de cele citite. Bravo Tibi și aștept o continuare a cărții, acum cu partea frumoasă a vieții tale! Respect si admirație pentru tot ceea ce faci!

2020-06-20 02:17:42

0

Secretul. Invataturi Zilnice - Rhonda Byrne

O carte cu învățături! Am cumpărat-o exact în momentul în care viața mă pusese la grele încercări. E scrisă câte o învățătură pentru fiecare zi a anului! Ce mi-a plăcut e faptul că e scrisă de o persoană optimistă, iar asta e molipsitor. Citind zilnic câte un sfat, e ca și cum ai extrage câte un bilețel să vezi ce mai poți învața pentru viitor. Recomand cu plăcere!

2020-06-20 02:00:06

0

Fericirea e un ac de siguranta - Razvan Exarhu

O carte minunată, râzi cu lacrimi. Descrie societatea românească după 1990, dar cu trimiteri și la anii dinainte de 90. M-am regăsit în multe din situațiile descrise. Foarte bună și ușor de citit. Uneori e greu ca cineva să dea dovadă de același simț al umorului oral și în scris. Exarhu însă reușește nu doar asta, ci și privirea sociologică de care nu orice sociolog e în stare. N-aș ști să spun dacă e o carte veselă sau tristă, cert e că mi se pare realistă și, cu siguranță, tonică. Recomand!

2020-06-20 01:47:42

0

O minte profunda - Dalai Lama

O minte profunda - Dalai Lama

Mică, plăcută de citit, scrisă cu umor și pragmatism, te inspira și te încurajează, și în același timp cum să îți manage-uiesti emoțiile de orice fel. Dacă ai nevoie de o carte prin care să vezi altfel lumea, mai pozitiv, atunci aceasta este cartea perfectă!

2020-06-20 01:32:42

0

Inainte sa te cunosc - Jojo Moyes

Inainte sa te cunosc - Jojo Moyes

Cartea face parte dintr-o serie de trei cărți care urmăresc povestea de viață a Louisei Clark. Este o poveste de excepție cu experiențe de viață minunate ce îți oferă emoții cum nici o altă serie de cărți nu o poate face. Aș fi vrut ca această poveste să nu se termine si să pot să citesc in fiecare zi din "viața" Louisei Clark. Recomand cu mare căldură!

2020-06-20 01:00:06

0

O istorie mondiala a comunismului. Vol.I: Calaii - Thierry Wolton

O carte excepțională pentru toți cei pasionați de înțelegerea fenomenului dictaturii, a condiitiilor necesare instaurării acesteia, a efectelor produse la scara mondiala, presarata și cu multe detalii picante. Aștept cu nerăbdare să citesc următoarele două volume. Recomand cu încredere!

2020-06-20 12:17:42

0

Scurta istorie a Romaniei - Keith Hitchins

Keith Hitchins este un istoric american, interesat în mare parte de istoria țărilor est Europene. Am citit cartea și mi se pare fascinantă, mai ales că este din perspectiva unui autor străin, care s-a documentat nu numai în România, ci și în afara țării. Dacă vrei să știi istoria țării noastre, pe scurt, atunci cartea este cea de care ai nevoie.

2020-06-20 11:47:42

0