Cu dragoste, Tata
Este o carte care merita citita cu adevarat!

2021-11-12 06:00:06

0

In noapte - Haruki Murakami

In noapte - Haruki Murakami

La fel ca si *Kafka pe malul marii*, *In noapte* este una dintre cele mai bune carti ale lui Haruki Murakami, foarte nebuna si captivanta. Este genul de carte care te tine cu sufletul la gura, plina de personaje fabuloase. O recomand!

2021-10-15 12:00:06

0

Mara - Ioan Slavici

Mara - Ioan Slavici

Romanul descrie viața la țară din anii 1800, cu frumusețile și urâciunile ei. Trică decide să plece oricum să lupte în război, deși fusese răscumpărat de Bocioacă la îndrumarea soției sale Marta, ce avea o slăbiciune (sexuală) pentru dânsul. Se întoarce și el la finalul romanului pentru a sărbători alături de cele două familii acum unite. E de menționat că băiatul a fost botezat în religia catolică.
Deși titlul este „Mara”, personajul principal este mai degrabă fiica sa, Persida. Urmărim evoluția celor doi copii ai săi, Trică și Persida, pentru care Mara se zbate singură, fiind văduvă. Acțiunea are loc la Radna și în împrejurimi iar personajele vizate sunt sătenii și relațiile dintre ei. „Mara” este o poveste de dragoste, categoric. Este o dramă, o mini tragedie privită însă cu stupoare, luată ca atare de privitori. Se poate spune că această dramă se desfășoară între Persida și Națl, fiul măcelarului. Problema cu acest băiat este faptul că e pe jumătate neamț și e de religie catolică – cel puțin asta gândește Mara constant, care îi vrea doar binele fiicei ei, pentru care strânge sume imense de bani de care însă nimeni nu știe. Mara debutează prin a fi podăriță însă apoi, afacerile sale prosperă și se extind.

2021-09-29 03:00:07

0

Grey - E.L. James

Grey - E.L. James

Cincizeci de umbre ale lui Grey cunoaste succesul pe toate planurile si cu toate acestea, firul narativ a declansat un adevarat razboi. La prima vedere, erotismul este perceput ca fiind exagerat, dar din punctul meu de vedere, orice autor isi ascunde ideile profunde despre viata si oameni in spatele unor fraze mai putin conventionale. Si pentru ca publicitatea negativa este tot reclama, atat cartea, cat si filmul au ajuns sa fie extrem de cunoscute la nivel mondial.
50 de umbre ale lui Grey – roman psihologic sau doar erotic?
Intr-o lume captiva in lanturile superficialitatii si a mentalitatii limitate, E.L. James a creat doua personaje complexe care par extrem de diferite la prima vedere. Gusturile nu se discuta, dar in cele ce urmeaza iti voi prezenta ce anume m-a fascinat la aceasta carte.
Fiecare persoana are un anumit profil psihologic construit in timp, iar potrivit psihologilor, acesta se formeaza fie datorita mediului de viata, educatiei sau factorului ereditar, in proportii diferite. Ceea ce m-a captivat inca de cand am deschis aceasta carte a fost bineinteles personajul principal Christian Grey. Autorul E.L. James a reusit sa cumuleze aspectele psihologice ce se regasesc adesea in multe tiparuri masculine inca din cele mai vechi timpuri.

2021-07-23 10:00:01

0

Maitreyi - Mircea Eliade

Maitreyi - Mircea Eliade

Maitreyi de Mircea Eliade este o carte deosebită, o carte frumoasă a cărei lectură te transportă pe tărâmurile indepărtate ale Indiei, într-un ținut plin de tradiție și obiceiuri. Roamnul spune povestea unui englez, Allan, și Maitreyi Devi, o indiancă de 16 ani. Eroina romanului, fiica unui mare filozof indian, trăiește o dragoste mistică, tainică. Maitreyi ne învață că trebuie să iubim orice, pe oricine, că iubirea adevărată nu cunoaște vârstă, iubirea adevărată se poate reflecta și asupra unui copac, sau a unei vietăți. Romanul e un jurnal sincer și profund în care naratorul, Allan, descrie cele mai ascunse și contradictorii sentimente ale sale.Deși, la început nu simte decât repulsie pentru Maitreyi, pe parcurs se îndrăgostește de aceasta . Fata îi împărtășește sentimentele, dar nu îi marturisește dragostea, aceasta manifestându-se în faptele și acțiunile sale. Autorul se trezește vrăjit în fața acestei făpturi de 16 ani pe care o iubește cu întregul lui suflet. Mircea Eliade m-a purtat într-o Indie a contrastelor, a tradițiilor și religiei care sunt mai presus de orice iubire. Finalul m-a șocat. Am sperat că iubirea adevărată va învinge orice obstacol, orice impediment. Am sperat că cei doi vor fugi împreună, am sperat la un final fericit în care dragostea va învinge.
Maitreyi a fost o carte superbă. O lectură plăcută, ușoară, care chiar m-a transpus în universul celor doi. Am rămas impresionată de caracterul ei, încăpățânată, care se dăruie cu totul sufletul, cu tot corpul, care nu poate accepta altă iubire decât iubirea lui Allan.

2021-04-27 09:00:01

0

Baltagul - Mihail Sadoveanu

Baltagul - Mihail Sadoveanu

Consider ca acest roman a intrecut fanteziile mele ,imi imaginam alte continuari ,alte intamplari ,cand de fapt era cu totul altceva .Pot sa spun ca Baltagul acesta a fost tare interesant ,asteptam nerabdatoare sa citesc urmatoarele capitole.Saraca Vitoria,cat a suferit ba chiar a postit 12 vineri pentru sotiorul ei .In final Vitoria da dovada curaj, incredere,si stie cum sa vorbeasca cu o persoana si sa obtina ceea ce isi doreste. Chiar daca este o carte scolara, mertia citita!

2021-03-29 12:00:04

0

Prietena mea geniala - Elena Ferrante

Prietena mea geniala - Elena Ferrante

Prietena mea genială este primul volum al tetralogiei Napolitană, fiind urmată de cărțile Povestea fetiței pierdute, Cei care pleacă și cei care rămân și de Povestea noului nume.
     Primul volum urmărește strânsa prietenie a două fete, Elena Greco și Raffaella Cerullo, pe parcursul copilăriei și al adolescenței lor, într-un cartier din Napoli din anii '50.
    Prietena mea genială este o carte despre prietenie, familie, iubire, încredere, curaj și despre viață. Sunt descrise evenimente din viața copiilor care erau bătuți de către părinți, iar mama era bătută de către tată. Mi s-a părut un roman tulburător, uneori trist, cu răsturnări de situație, sfâșietor pe alocuri, cu puține momente fericite. Stilul autoarei Elenei Ferrante este unul foarte frumos, plin de pasiune, dragoste și sentimente, având un talent și o imaginație bogată.
    Elena este o fatâă ușor timidă la început, care stp mereu în spatele Lilei, o fată foarte curajoasă, de o inteligență strălucitoare și care atrage atenția tuturor prin comportamenul său diferit față de cel al altor fete de vârsta sa.
"Lila a apărut în viața mea în clasa întâi și m-a impresionat imediat pentru că era foarte rea. Toate eram puțin rele, dar numai când învățătoarea Oliviero nu ne vedea. Ea, în schimb, era rea tot timpul. Odată a rupt sugativa în bucățele, le-a băgat mai  întâi, una câte una, în călimară, apoi a început să le pescuiască și să le arunce în noi."
   Una din părțile mele preferate din acest roman este Adolescența, chiar dacă se petrece undeva în anii 1950, se aseamănă cu cea de acum.
"Interesul lui Galiani bineînțeles că m-a făcut să mă simt mândră, dar n-a avut cine știe ce urmare, totul a redevenit rutină școlară. În consecință, și transformarea mea, deja în clasa a patra de gimnaziu, într-o elevă bună cu mica ei faimă a ajuns curând să nu mi se pară mare lucru. (...) Am început să aștept alte laude care să-mi dovedească autonomia priceperii."
"A sosit 12 marie, o zi blândă, deja primăvăratică. Lila a vrut  să mă duc devreme la vechea ei casă, s-o ajut să se spele, să se pieptene, să se îmbrace. A gonit-o de acolo pe mama ei, am rămas singure. (...)
-După tine greșesc?
-Făcând ce?
-Căsătorindu-mă
-Te gândești încă la povestea cu nașul de cununie?
-Nu, mă gândesc la învățătoare. De ce nu m-a lăsat să intru?
-Pentru că ești o bătrână capricioasă.
(...)
Am zâmbit nervos, apoi am spus:
-Mulțumesc, dar, la un anumit moment, școlile se termină.
-Nu pentru tine: tu ești prietena mea genială, trebuie să devii cea mai bună dintre toți, bărbați, femei."
Abia aștept să citesc și următoarele cărți din această serie, făcându-le și lor recenzie. Recomand primul volum din Tetralogia Napolitană tuturor, fiind o carte ușor de înțeles despre viață și prietenie.

2021-01-31 09:05:21

0

Shining - Stephen King

Shining - Stephen King

Shining este un thriller psihologic. horror, considerat capodopera scriitorului mult cunoscut. Cartea este o dramă de familie construită într-o ramă cu subiect supranatural. Surprinzător și cu o morală bine construită, romanul trebuie citit atât de tineri cât și de adulți.

2021-01-23 04:57:43

0

Vrajitor si vrajitoare Vol.3: Focul - James Patterson

O carte cu o poveste cutremuratoare, prezinta povestea a doi tineri frati, Whisty si White, care incearca sa supravietuiasca in fata problemelor si a vietii dupa ce isi pierd parintii si multe altele. Povestea impresionanta, personaje captivante, merita citita!

2021-01-06 12:49:01

0

In ape adanci - Paula Hawkins

In ape adanci - Paula Hawkins

În ape adânci este o carte ce m-a atras încă din primele pagini, având un subiect nu tocmai vesel, dar captivant, autoarea Paula Haukins reușind să scrie, astfel, o poveste impresionantă, cu un fir narativ constant, cu personaje și mistere.
Fiind prima carte citită de la această autoare, mi-a plăcut modul autoare de a scrie, modul în care descrie acțiunea, cum creeaza și conturează personaje, care evoluează pe parcusul evenimentelor ce urmează să se întâmple, ea știind cum să se joace cu personajele și cu cititorii în momentul în care te apuci de citit cartea sa, o capodoperă plină de suspans, mistere și evenimente care mai de care.
Acțiunea având loc în Beckford, la lacul din această zonă, unde multi se aruncă de pe stânci și mor în lac, loc numit Bulboana Încecaților, Nel este ultima femeie care moare, unii sunând că nu este o sinucidere la mijloc, iar poliția umblă pe mai multe cazuri și crezând că acest caz va fi rezolvat, însă au loc mult mai multe complicații.
M-a captivat așa de mult povestea, încât am pătruns în ea încă din primele pagini, făcându-mă să o îndrăgesc. Mă simțeam ca și cum făceam parte din carte, ca un personaj obiectiv la acțiune, acționând împreună cu celelalte personaje, simțind totodată durerea pe care o simțeau apropiații lui Nel, uneori poate și fericirea celor ce nu o plăceau, aflând că Nel nu mai este. Nel avea un proiect despre Bulboana Inecaților, fiind fascinată de această lume și de acest loc în care oameni se relaxau, se deconectatu.
Recomand cartea cu drag, o poveste numai bună de citit și care îți menține atenția.

2021-01-01 05:00:01

0

Brisbane - Evgheni Vodolazkin

Brisbane - Evgheni Vodolazkin

Romanul lui Evangheli Vodolazkin, numit Brisbane, ne poarta alaturi de protagonist intr-o lunga calatorie atat in lumea muzicii, cat si in viata de zi cu zi, calatorind prin diferite tari sau orase, afland povesti, experiente sau alte lucruri interesante.
Cartea, mai bine zis romanul, prezinta povestea personajului principal, Gleb Ianovski, de doar 50 de ani, acesta trecand prin tot felul de experiente placute, dar si neplacut, dupa un concert la Paris dand piept cu realitatea si afland ca sufera de cumplita boala Parkinson. Dupa toate drumurile strabatute, dupa toate concertele, experientele si momentele usoare si dificile, ajunge sa isi intalneasca fata, pe Vera, de 13 ani, fiind extrem de talentata la pian, fiind si ea macinata de o boala grava. Acestia petrdc mult timp impreuna, creandu-si amintiri placute. Dupa cum putem observa, legatura dintre Gleb si Vers este una speciala, mai diferita de unele cazuri din zilele de acum. Toata legatura si momentele petrecute impreuna transmit sentimente placute cititorului.
In romanul sau, Evgheni Vodolazkin ramane fidel universului sau literar, continuandu-si intr-un mod sclipitor meditatia asupra timpului, memoriei si iubirii, totodata, isi pastreaza capacitatea de a-si surprinde mereu cititorul la fel, de aceea am putea afirma ca Laur, Aviatorul si Brisbane alcatuiesc o triologie.
Brisbane ne transpune intr-o alta viata, o viata in care nu este loc pentru nimic rau, murdar, in care laturile intunecate ale naturii umane nu au nici o putere; romanul reuseste sa ne transpuna pe valurile amintirii, ne seduce prin farmecul, spiritul si armonia ei, oferindu-ne raspunsuri la unele intrebari si ganduri sinistre.

2020-12-24 01:39:56

0

Cuore, inima de copil - Edmondo De Amicis

Cuore, inimă de copil este o carte foarte impresionantă, plină de învățături și sentimente, o carte cu adevărat plăcută și ușor de citit, ce merită citită, desprinzând din ea multe învățături. Scrisă sub forma unui jurnal, este o carte captivantă. ce te ține cu sufletul la gură pe tot parcursule i, vrând să afli tot mai multe din viața tânărului Enrico, despre el și școala pe timpul în care el era elev.
Acțiunea se petrece în orașul italian Torino, alături de școala Baretti la care micul Enrico, împreună cu colegii săi, învață. Pe tot parcursul cărții, colegii lui Enrico, devin personaje ce iau parte la acțiune atât în interiorul școlii, cât și în afara ei.
Povestea prezintă poveșile excepțioonale ale unor tineri, redate prin intermediul întâmplărilor, bucuriilor, emoțiilor și încercărilor prin care trec. Prin intermediul acestora, putem afla diverse poveși impresionante, dar și despre Italia, cum era în acea vreme, putem afla istoria sa, precum și mari celebrități, cum ar fi Giuseppe Mazzini sau Giusppe Garibaldi.
Autorul Edmondo De Amicis reușește să creeze o carte excepțională prin intermediul personajelor sale, avându-l ca narator pe micul Enrico, ce este doar un copil, noi, ca cititori, avâd ocazia să vedem viața unor tineri prin ochii săi. Personajele, ce au trăsături dominante, evoluează într-un mod bun, găsindu-le ceva mai "mature" decât la început, schimbându-se când ajung să se confrunte cu diferite probleme întâlnite la orice pas în viață.
Cititorul poate învăța câte ceva de la fiecare personaj din carte, acestea parcă fiind desprinse dintr-o altă lume.
Cartea prezintă prea puțin lucrurile copilăreși de care se pot bucura personajele cărții, acestea fiind copii, autorul subliinind câteva valori ale personajelor sale, cum ar fi proaspăta și bogata imaignație, curajul, perseverența, ambiția ți boacănele făcute, având la final câte o morală.
Cuore, inimă de copil de Edmondo De Amicis este o carte ce m-a pătruns până la suflet și nu regret că am citit-o. Plină de personaje interesante, cu povești de viață și experințe pe care vrei să le afli, și de acțiuni care mai de care, cartea reușește să te captiveze, să te facă să nu îi dai drumul și să o citeși pe răsuflate. Merită citiă, o recomand!

2020-12-24 01:39:56

0

Imaginar - A.F. Harrold

Imaginar - A.F. Harrold

Ultimii martori de Stevlana Alexievici pune în lumină chinurile și suferința copiilor din timpul războiului, tu, ca cititor, simțind toate acestea pagină cu pagină. Din fiecare pagină se revarsă o durere cumplită, greu de suportat, făcând lectura tot mai grea.
Cartea prezintă războiul văzut prin ochii unor copii, de la 7 ani în sus, cu multe chinuri, lipsuri, pierderi, dureri, te face să te simți total un personaj din carte, chiar unul dintre adulții care iau parte la război, încercând să se salveze pe ei, pe cei din jur, dar uneori fără rezultate. Viața copiilor devine din ce în ce mai grea și mai urâtă din momentul în care sunt părăsiți de părinți, deoarece pleacă, încercând să-și salveze familia, promițând că se vor întoarce cu bine curând, dar aceșia pier, copii suferind pe urma lor. Este o dinamică foarte sfâșietoare, imaginile văzute prin ochii unor copii cu vârste atât de fragede, în timpul unui război, sunt momente dureroase ce nu ar trebui trăite de vreun copil vreodată. Trăind cu speranța că războiul se va termina curând, acesta devine din ce în ce mai greu, cu multe răsturnări de situație, cu momente în care persoanejele simt că nu mai pot, nu mai fac față, dar trebuie să continue să lupte, iar pentru tine, ca cititor, simți că îți vine să lași cartea din mâini, să o arunci.
Modul autoarei de a scrie este unul destul de impresionant, cu un impact mare. Stevlana Alexsievici reușește să creeze o poveste sfășietoare, dar care te face să o ți minte bun timp după ce o termini de citit. Dinamica pe care o creează este una pe care nu o întâlnești la orice carte cu o acțiune din timpul unui război, fiind una plăcută uneori, alteori de neacceptat.
Ultimii martori are un impact emoțional mare asupra cititorului, cu sentimente puternice, o carte tragică și cu poveși, totuși, cât se poate de reale. Te face să realizezi că nu ai o viațtă vhiar așa grea sau neplăcută, așa cum credeai, față de alți oameni, sau...față de personjele cărții Ultimii martori de Stevlana Alexsievici, acestea văzând cum părinții sunt împușcați și omorâți cu atâta cruzime.

2020-12-14 10:11:08

0

Pacienta tacuta - Alex Michaelides

Pacienta tacuta - Alex Michaelides

Pacienta tăcută este o carte ce se joacă atat de bine cu mintea ta și te atrage în toate colțurile minții și începe să se joace cu tine, cu mintea ta și cu umbrele și luminile, creând o poveste atât de reală și în acleași timp fascinantă, cu totul și cu totul diferită de alte cărți citite până acum.
În ceea ce privește personajele, acestea sunt puține, dar interesante și fiecare are locul său în această poveste, iar acțiunea este complexă, simți cum îți pulsează sângele în tine cu fiecare pagină. Deși o văzusem de zeci de ori pe internet până începuse să mă atragă să o citesc, nu mă așteptam să fie o carte așa de surpinzătoare, cu asemenea personaje, ațiune complexă și asemenea răsturnări de situație.
Autorul acordă foarte multă atenție psihologiei, creând astfel o strânsă și puternică legătură între personajele acesti cărți. I-a ieșit un thriller foarte bun ciar dacă are sau nu cunoștiințele necesare în psihologie.
Mi-a plăcut foarte mult modul autorului de a scrie, cum a reușit să creeze o asemenea poveste realistă, tragică, ce îți trezește mii de întrebări și gănduri ciudate, dar totodată este realistă, parcă ești acolo cu personajele sau chiar te simți în pielea lor. Autorul știe cum să îmbine lucrurile, știe cum, cănd și unde să rupă legătura dintre personajele principale, lăsându-te pe tine să urmarești totul, toată povestea până la sfârșit si să îți faci scenarii.
M-am simțit în pielea Aliciei Berenson, aceasta creându-mi diferite gânduri și trezindu-mi sentimente, ea fiind pasionată de artă (pictură), la fel și eu, și devine tăcută dupa ce își împuscă soțul în cap, rămâne tăcută mult timp și ajuge pe mâna doctorilor psihoterapeuți, luând tratamente. În toată povestea aceasta îi este alături Theo Faber, un psihoterapeut de la clinica la care ajunge Alicia, și face tot posinbilul să o ajute pe tânăra de 33 ani să revină la realitate, încearcă să afle mai multe despre trecutul ei prin rudele pe care le mai are și să scoată o vorbă de la ea. Pe ei doi cev îi leagă. Amândoi au sau au avut traume în tinerețe, iar psihoteraoeutul reușește să pătrundă în mintea tinerei, fiind gata să facă orice pentru a o ajuta. Pentru el nu e chiar așa ușor să facă toate astea, chiar îi este greu, mai ales că Alicia nu era foarte ușor de controlat, avea uneori ieșiri de comportament, zile mai diferite, în care nu era tocmai ea.
Toul capătă altă dimensiune pe tot parcursul cărții cănd sunt alternate lucrurile. Trebuie să ai o mare putere ca să te poți juca în acest mod cu cuvintele și să scrii o asemenea poveste, stârnind furtuni în mintea și sufletul cititorului. Este o carte ce te absoarbe rapid, plină de răsturnări de situație, o carte ce merită citita!

2020-12-13 03:10:14

0

Kafka pe malul marii - Haruki Murakami

Kafka pe malul marii - Haruki Murakami

Wow! Pur si simplu nu am cuvinte. Doar ce am terminat cartea si pot spune ca estr atat de captivantă, te tine cu sufletul la gura, vramd sa afli ce se va intampla la sfarsit. Aceasta carte creeaza o atmosfera si o tensiune, creand tot felul de ganduri stranii si transmițând sentimente atat placute, cat si bizare, uneori de goliciune, de singuratate si tristete. Faptul ca Kafka Tamura si Nakata trec prin atatea, cu un asa curaj, supraviețuind, devenind mai maturisi realizeaza lucrurile si viata altfel, m-au captivat. Toata acțiunea este complexa, creand o dinamica pagina cu pagina, astfel povestea fiind mai impresionantă.

2020-12-13 03:00:47

0

Calatoria Cilkai - Heather Morris

Calatoria Cilkai - Heather Morris

WOW! Nu am cuvinte! Nu am citit vreodata o carte mai buna ca aceasta, "Calatoria Cilkai". Este o carte foarte realista, bazata pe o poveste reala, poveste de viata si de moare, in niste locuri groaznice in care multi pier si putini rezista, locuri in care nu ai scapare si sanse foarte bune, un trai normal. Tot ce pot spune este ca acest personaj, Cilka, m-a surprins enorm, fapt care m-a dus sa apreciez, sa ador aceasta carte.

2020-12-03 12:25:24

0

Codul Rebecca - Ken Follett

Codul Rebecca - Ken Follett

Romanul Codul Rebecca este inspirată din întâmplări și personaje reale.
Este o carte cu acțiuni complexe ce se petrec în timpul celui de-al Doilea Război Mondial, autorul cărții, Ken Follett, creând tensiune si suspan tipic romanelor bune de spionaj.
Modul în care autorul vorbește despre luptele dintre Imperiul Britanic și Germania Nazistă, cum își crează propriile personaje, cum le conturează trăsăturile, cum împletește fiecare idee, toate acestea creând un roman de aventură bine scris și te ține cu sufletul la gură pe tot parcursul lecturii.
Prima jumătate a cărții nu m-a atras atât de mult, mi se părea putin cam plicticos, dar, din a doua jumătate a inceput să mă atragă foarte mult și să mă facă sa îndrăgesc cartea, simtindu-mă în poveste, ca și cum aș lua parte la acțiune.
Roman istoric, de aventură, de spionaj, de atmosferă, un thriller istoric și eroism, este o carte ce merită citită din tot sufletul.

2020-09-16 08:57:03

0

Ochii intunericului - Dean Koontz

Ochii intunericului - Dean Koontz

În cartea Ochii întunericului  este vorba despre o mamă ce pleacă în căutarea fiului său, pentru a afla dacă mai este în viață sau nu.
    Este despre o poveste pe care o trăim și noi acum, cu virus, cu lupta și încercarea de a-i salva viața unei persoane pe care o dai drept moartă. Ochii întunericului este un roman despre viață, suspans, dragoste și dramă.
   Autorul, Dean Koontz, descrie boala Wuhan-400 ca fiind o boală cu rată de ucidere de 100%, oamenii fiind contaminați, nu mai pot trăi ma mult de 24 de ore.
   Faptul că mama primește semne de la fiul său, pe care îl crede mort, este un semn de viață, că el se află undeva si vrea să scape, să fie salvat, să nu fie singur în încăperea în care era izolat, fără supravegherea cuiva, trecând de atâtea ori prin acest virus.
   Ochii întunericului este o carte ce merită citită, nu o poți lăsa din mâini, coperta atrăgându-ți atenția din prima.

2020-09-16 08:57:03

0

Intoarcerea lui Sherlock Holmes - Arthur Conan Doyle

Merita citită! Modul in care Sherlock si prietenul sau, Watson, rezolva problemele oamenilor este de necrezut, iar modul autorului de a scrie te cuprinde încă din primele pagini. Cele doua volume nu te lasa sa le pui de-o parte.

2020-09-04 07:54:25

0

IT - Stephen King

IT - Stephen King

La inceput nu m-a prins asa tar,dar pe parcurs a început sa ma prinda din ce in ce mai mult, chiar daca a durat ceva cititul acestei carti. O carte destul de buna a genului horror. Recomand!

2020-08-22 02:54:15

0

O carte sensibila,plina de sentimente,scene triste,vesele,pline de fericire sau tristete,prietenie sau dusmanie. Oricine ar trebui sa o citească macar o data in viata. Viata/scoala din perspectiva unui copil. Recomand!

2020-08-13 12:54:15

0

Bibliotecara de la Auschwitz - Antonio G. Iturbe