Chejnoiu Rodica

Membru din 27/01/2016

0

2

Hideaway - Penelope Douglas

Hideaway - Penelope Douglas

Relația mea cu Hideaway a fost una destul de întortocheată. Iubesc cum scrie Penelope Douglas, seria Fall Away fiind una dintre preferate mele, dar cu cel de-al doilea volum din seria Devil’s Night am avut un parcurs anevoios. Inițial, l-am abandonat în ideea că voi reciti Corupt, deoarece plotul se continua, iar amintirile mele în legătură cu acțiunea din primul volum erau limitate. Apoi am renunțat la idee. Deși în final am înțeles de ce este construită în acest fel povestea (și are sens să fie așa), pe parcurs mi-a fost greu să îmi dau seama dacă citesc despre Kai și Banks sau despre Damon. Mi se pare extrem de interesantă ideea de a continua plotul pe parcursul seriei, chiar dacă se schimbă cuplul în fiecare volum. Mi-aș dori mai multe serii de genul acesta, dar de data asta cuplul nu a fost deloc pus în lumină. Relația lor mi s-a părut fără substanță și fără final, total eclipsată de plotul axat pe Damon. Cu cea de-a doua jumătate a cărții am avut o experiență destul de bună - probabil și pentru că devin mai rare cele două planuri temporale. M-a ținut în priză, mi-a plăcut și dinamica dintre personaje.

2024-02-26 11:32:48

0

King of Greed. Kings of Sin #3 - Ana Huang

King of Greed de Ana Huang a avut un început în forță, emoționant, care pentru mine a dat tonul întregii lecturi. Ana Huang l-a conturat frumos pe Dominic, atât de frumos încât mi-a fost imposibil să nu-l iubesc. Și mi-a plăcut că nu face gesturi șocante pentru a o recuceri pe Ale, pentru că oricum pe ea nu asta o interesa. Autoarea a mers cu povestea într-o direcție la care eu nu mă așteptam, dar care mi s-a părut că s-a potrivit perfect. Totuși, mi-aș fi dorit un moment mai dramatic pentru împăcarea lor. Am simțit o discrepanță între prima și a doua jumătate a cărții. Da, e un lucru poate normal, având în vedere povestea, însă eu aș fi avut nevoie de acea încărcătură emoțională și în a doua parte. Romanul nu se concentrează doar pe mariajul celor două personaje, lucru pe care pe mine nu mă surprinde și pe care eu îl apreciez la Ana Huang. Este prezentă acea fărâmă de mister care oferă complexitate lecturii. Încă am rămas cu întrebări, dar cred că asta își și dorea Ana, iar răspunsurile vor veni mai târziu.

2024-02-24 06:35:03

0