Puscasu Ionela2

Membru din 21/04/2016

0

4

Panza de paianjen - Cella Serghi

Panza de paianjen - Cella Serghi

Am căutat această carte nu știu exact din ce motiv, dar știu că este tipul de roman de care aveam nevoie. Cella Serghi, o romancieră interbelică, ce l-a iubit pe Camil Petrescu, a cunoscut și a fost recomandată de alți mai prozatori români din perioada interbelică, precum Liviu Rebreanu și Mihail Sebastian. Și femeile scriu foarte bine, chiar și cele din România. Din nefericire, prea puțin cunoscută, cred eu, însă foarte talentată. Cu siguranță voi mai citi și alte cărți ale aceleiași autoare.

2023-11-23 10:59:29

0

Cronicile din Narnia Vol.4: Printul Caspian - C. S. Lewis

O serie de cărți fantastice și de aventuri foarte frumoase, cu un stil plăcut, ușor, potrivită pentru orice vârstă. O recomand cu drag! Pentru începători, e posibil să vă încânte atât de mult, încât să doriți să citiți mai mult.

2023-11-23 10:50:27

0

Cronicile din Narnia Vol.3: Calul si baiatul - C. S. Lewis

Am cumpărat cartea pentru copilul meu de clasa a III-a. Este potrivită atât pentru cei de clasele primare, cât și pentru cei de gimnaziu sau chiar adulți. Aventurile din Narnia continuă în acest volum cu alte personaje fascinante. Vom trăi împreună cu protagoniștii mai multe emoții variate, ne vom bucura, vom fi în suspans ori curioși, vom râde, vom învăța ce este prietenia, ce înseamnă să lupți. Copilului meu i-a plăcut foarte mult, chiar a spus că și-a descoperit genul de carte potrivit lui.

2023-11-23 10:44:13

0

Cititul ne face mai buni. Limba si literatura romana - Clasa 9 - Ion Bogdan Lefter, Dumitrita Stoica, Dan Gulea, Dragos Silviu Paduraru

Un auxiliar foarte util la clasă, suplinește cu brio lipsa unui manual sau situațiile în care există un manual mai dificil. Textele sunt foarte bune alese, cerințele sunt structurate de la nivel inferior, de înțelegere a textelor literare și nonliterare, la unul mai complex, în care elevii trebuie să-și menționeze opinia și să argumenteze un punct de vedere, să compare și să analizeze. Pentru clasele cu un nivel foarte slab este mult mai potrivit decât manualul. Sunt selectate pentru fiecare temă mai multe texte, atât din literatura română, cât și din cea universală. Auxiliarul face o trecere optimă de la nivelul gimnazial, unde programa în ultimii ani s-a schimbat, către învățământul liceal. Apreciez, de asemenea, că după fiecare unitate de învățare există și un model de test. Un beneficiu în plus este dat de posibilitatea descărcării modelului de planificare.

2023-11-23 10:33:50

0