GiaDumitru

Membru din 21/10/2020

1

1

Manual de numerologie - Eduard Agachi

Manual de numerologie - Eduard Agachi

Mulțumesc 💗 dragă Eduard, pentru minunatul prilej oferit de a-mi revarsa dragul si pasiunea in aceasta îndeletnicire de a împodobi aceasta bijuterie catifelată care este Manualul de numerologie. Asta în exterior. Frumusețea adevarata se simte cu adevărat când deslușesti energia din interiorul cărții. Oriunde ai deschide manualul, se întrevede dragul cu care au fost modelate literele si cifrele, tabelele si formele prezentate intr-un mod simplu, limpede, clar. Cartea emana o energie blanda, așezată, luminoasa, călăuzitoare. E ca si cum, o intelepciune străveche își dezvăluie tainele, special pentru tine, cel care ești pregătit sa le primești. E nevoie de multa răbdare in a desluși fiecare semnificație in parte, pentru a le uni intr-o curgere fluenta, ca apoi să poți atinge măiestria interpretărilor subtile. Ceea ce se simte în acest manual este modul în care, un profesor cu vocație, desluseste celor dornici sa înceapă studiul, tot ceea ce el cunoaște . Si înainte de a le înmâna manualul elevilor, intr-o maniera devotata si altruista ti-ai pregătit și încântat elevii prin cursuri și explicatii oferite on-line si la emisiuni TV, astfel încât, atunci când manualul a ajuns în mâinile mele, eram deja familiarizata cu el, asa ca, mi-a fost foarte ușor sa-i permit sa-mi mângâie simțurile si la rândul meu sa-l împodobesc. Valoarea acesteia cărți reflecta foarte frumos calitatea Sufletului tău, draga Eduard. Cu adevărat se simte, ca ai daruit din inima, pentru inimi, ai daruit din ceea ce Esti tu Eduard Agachi si nu neapărat doar din ceea ce știi, din ce cunoști sau vrei sa prezinti. Toate acestea se vad, se simt, se percep, prin tot ceea ce oglindește, reflecta, transmite si emite acest manual. Cand privesc cartea ta, îmi rezonează ca asemănare, din foarte multe puncte de vedere, cu acea Carte care se intitulează "Cursul de miracole" (Autor: Foundation for Inner Peace ). Din perspectiva mea, acest "Manual de numerologie" este clar, o lucrare desăvârșită prin cel care este Ionut-Eduard Agachi, sub inspirație divină. Doamne Ajută, ca, mai departe, informația transmisa prin intermediul celor 902 pagini, sa desluseasca, sa lumineze, sa inspire, sa călăuzească pe oricine dorește sa acceseze miracolele tăinuire dincolo de fiecare număr prin care Creatorul a făurit si sustine in uniune, tot ceea ce există. Cu recunostinta si deosebita apreciere, Gia Dumitru

2020-10-21 02:00:16

0