Recenzii Carti Business Guts

Membru din 01/02/2021

0

5

comentarii

Orice iti doresti - Derek Sivers

Orice iti doresti - Derek Sivers

Derek Sivers a fost cu siguranță un antreprenor altfel. A scris o carte scurtă, dar plină de valoare. Perspectiva sa asupra modului în care business-ul trebuie făcut împreună cu experiențele prin care a trecut ne pot învăța multe lucruri. Cine știe, poate că și pe unul dintre noi ne poate inspira să facem business diferit.

2021-02-01 09:21:35

0

Masoara ce conteaza - John Doerr

Masoara ce conteaza - John Doerr

Cartea "Măsoară ce contează" este grozavă. Autorul ne poartă prin „bucătăria internă” a unora dintre cele mai mari companii din lume pentru a ne arăta cum funcționează în mod practic sistemul OKR. John Doerr ne explică pe îndelete cum pot fi implementate OKR-uri și de ce sunt ele cheia succesului unor companii precum Intel, Google, MyfitnessPal sau Adobe. Un Must-Read pentru orice antreprenor sau manager. OKR-urile pot fi folosite cu ușurință și de către oricine vrea un sistem care să îl ajute să își atingă obiective personale.

2021-02-01 09:21:35

0

Principiul lui Peter - Laurence J. Peter, Raymond Hull

E prima carte căreia îi dau notă maximă. Am tot încercat (iar acesta este un cuvânt interzis, despre care o să vă vorbesc altă data) să îi caut nod în papură, dar nu am reușit. Principiul lui Peter este o lectură care în timp ce te învață lucruri importante, te amuză și îți schimbă modul de a gândi în legătură cu diferitele subiecte abordate în carte. Citește-o și îmi vei mulțumi după. Have fun with it!

2021-02-01 09:21:35

0

Growth Hacker in marketing - Ryan Holiday

Cartea Growth Hacker în Marketing este o lectură utilă care poate fi scânteia care generează o schimbare de paradigmă în marketing-ul tradițional. Este excelentă ca și manual de introducere în growth hacking și poate fi o sursă bună de inspirație. Poate nu este ea cea mai originală carte din lume, însă este un text decent, care are destule idei valoroase.

2021-02-01 09:21:35

0

Vanzarea consultativa. 125 de tehnici - Radu Nechita

Cartea "Vânzarea consultativă. 125 de tehnici" este ce trebuie. Consider că orice om de vânzări, indiferent de nivelul de experiență pe care îl are va învăța multe din tehnicile prezentate de Radu Nechita. E o carte scurtă și plină de valoare practică, în care vei descoperi tehnici de vânzare pe care le poți aplica din primul minut. Așa că dacă te ocupi de vânzări, citește-o. Dacă ești antreprenor, citește-o. S-ar putea să fie una dintre deciziile care îți vor schimba din temelii modul în care faci business și vânzări. Pe scurt, recomand cu drag această carte. Merită citită și răscitită, până când tehnicile prezentate în ea devin automatisme.

2021-02-01 09:21:35

0