Adjudecat. Strategii eficiente pentru a vinde o idee buna
Adjudecat. Strategii eficiente pentru a vinde o idee buna
In cartea de fata, John Kotter ne dezvaluie modul in care sa protejam o idee buna de criticile nefondate si cum sa castigam sprijinul necesar pentru a ne vinde ideile. Cheia pentru a realiza acest lucru? Intelegerea strategiilor de atac, si anume:
• Uciderea unei idei prin amanare: Amanarea la nesfarsit a unei decizii sau tergiversarea discutiilor pana cand subiectul nu mai e de actualitate.
• Confuzia: Prezentarea unui sir nesfarsit de informatii care distrag atentia de la ideea pusa in discutie, astfel incat propunerea inaintata pur si simplu nu pare una demna de a fi luata in seama.
• Folosirea sentimentului de frica pentru a influenta un rezultat: Introducerea in discutie a unor stari anxioase irationale in legatura cu propunerea inaintata.
• Atacul la persoana: subminarea reputatiei si credibilitatii celui care face propunerea.
John Kotter a dat din nou lovitura! Impreuna cu Lorne Whitehead, coautor al acestei carti, ne ofera sfaturi extrem de inteligente despre modul in care sa ne vindem cu succes ideile. O lectura obligatorie pentru liderii preocupati de viitorul organizatiei pe care o conduc! - Bill George, profesor de management la Harvard Business School
In domeniul cercetarii si al educatiei, la fel ca in lumea afacerilor, progresul este de cele mai multe ori intarziat nu de lipsa unor idei bune, cat mai degraba de faptul ca oamenii nu sunt intotdeauna convinsi de faptul ca trebuie sa le adopte si sa le implementeze. Lectura acestei carti te va ajuta sa-ti promovezi cu succes ideile bune in orice context posibil. - Maria Klawe, presedinte Harvey Mudd College
Raspunsurile pe care cartea le furnizeaza sunt exact acelea care ne-au scapat pe sub nas, pe care nu le-am vazut pentru ca eram prea infierbantati sa ne prezentam ideea cat mai bine sau pentru ca am reactionat instinctiv agresiunilor. Cartea iti ofera un model care trateaza toate situatiile in care poti fi pus in argumentarea unei idei si, de fiecare data, iti arata cea mai buna solutie. O idee foarte buna ar fi sa cititi aceasta carte. - Peter Barta, Director Executiv, Fundatia Post-Privatizare
Descrierea produsului
In cartea de fata, John Kotter ne dezvaluie modul in care sa protejam o idee buna de criticile nefondate si cum sa castigam sprijinul necesar pentru a ne vinde ideile. Cheia pentru a realiza acest lucru? Intelegerea strategiilor de atac, si anume:
• Uciderea unei idei prin amanare: Amanarea la nesfarsit a unei decizii sau tergiversarea discutiilor pana cand subiectul nu mai e de actualitate.
• Confuzia: Prezentarea unui sir nesfarsit de informatii care distrag atentia de la ideea pusa in discutie, astfel incat propunerea inaintata pur si simplu nu pare una demna de a fi luata in seama.
• Folosirea sentimentului de frica pentru a influenta un rezultat: Introducerea in discutie a unor stari anxioase irationale in legatura cu propunerea inaintata.
• Atacul la persoana: subminarea reputatiei si credibilitatii celui care face propunerea.
John Kotter a dat din nou lovitura! Impreuna cu Lorne Whitehead, coautor al acestei carti, ne ofera sfaturi extrem de inteligente despre modul in care sa ne vindem cu succes ideile. O lectura obligatorie pentru liderii preocupati de viitorul organizatiei pe care o conduc! - Bill George, profesor de management la Harvard Business School
In domeniul cercetarii si al educatiei, la fel ca in lumea afacerilor, progresul este de cele mai multe ori intarziat nu de lipsa unor idei bune, cat mai degraba de faptul ca oamenii nu sunt intotdeauna convinsi de faptul ca trebuie sa le adopte si sa le implementeze. Lectura acestei carti te va ajuta sa-ti promovezi cu succes ideile bune in orice context posibil. - Maria Klawe, presedinte Harvey Mudd College
Raspunsurile pe care cartea le furnizeaza sunt exact acelea care ne-au scapat pe sub nas, pe care nu le-am vazut pentru ca eram prea infierbantati sa ne prezentam ideea cat mai bine sau pentru ca am reactionat instinctiv agresiunilor. Cartea iti ofera un model care trateaza toate situatiile in care poti fi pus in argumentarea unei idei si, de fiecare data, iti arata cea mai buna solutie. O idee foarte buna ar fi sa cititi aceasta carte. - Peter Barta, Director Executiv, Fundatia Post-Privatizare
Detaliile produsului