headerdesktop pastitarg15apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile pastitarg15apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Targul Cadourilor de Pasti

-86%, -30%, -50%, -79%

TRANSPORT GRATUIT la peste 75 lei

Comanda acum!

ADland, istoria universala a publicitatii

De (autor): Mark Tungate

0
(0 review-uri)
ADland, istoria universala a publicitatii - Mark Tungate

ADland, istoria universala a publicitatii

De (autor): Mark Tungate

0
(0 review-uri)

„Publicitatea este extrem de interesanta acum pentru ca nimeni nu stie cum va evolua. Multe dintre agentiile descrise in aceste pagini pot fi inca privite ca modele; altele sunt exponate de muzeu. Viitorul publicitatii nu va semana cu trecutul ei. Expertii sunt ocupati cu cautarea consumatorilor, din ce in ce mai alunecosi, si cu identificarea tiparelor lor de comportament, iar rezultatele lor sunt insotite intotdeauna de un semn de intrebare. Cu siguranta vor exista telefoane mobile, Internet si o multime de ecrane peste tot, dar oare cum se vor intersecta si vor interactiona acestea?" (Mark TUNGATE)

La momentul scrierii acestei carti, piata publicitara globala era estimata la peste 400 de miliarde de dolari, cu mii de jucatori mai mici sau mai mari, cu o influenta pe cat de neasteptata, pe atat de neclara asupra vietii noastre cotidiene.
Adland este taramul neexplorat al publicitatii, pe care Mark Tungate il cartografiaza dintr-o perspectiva inedita, globala. Peisajul este extrem de schimbator, personajele care-l locuiesc – extrem de eterogene, iar parcursul a ceea ce am ajuns sa numim astazi industria publicitara se dovedeste a fi o adevarata aventura. De la Bill Bernbach la David Ogilvy, de la Sir Alan Parker la John Hegarty, de la Maurice Bleustein la Maurice Levy, suntem purtati pe urmele pionierilor epocii de aur a publicitatii din anii '50–'60 si introdusi in birourile marilor directori de creatie din zilele noastre.
O istorie care pune in ordine trecutul, fara a uita sa spuna povestea reclamelor care au intrat in legenda, si care ne ofera o privire asupra agentiei de publicitate a viitorului.

Citeste mai mult

-76%

PRP: 37.00 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

9.00Lei

9.00Lei

37.00 Lei

Primesti 9 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

„Publicitatea este extrem de interesanta acum pentru ca nimeni nu stie cum va evolua. Multe dintre agentiile descrise in aceste pagini pot fi inca privite ca modele; altele sunt exponate de muzeu. Viitorul publicitatii nu va semana cu trecutul ei. Expertii sunt ocupati cu cautarea consumatorilor, din ce in ce mai alunecosi, si cu identificarea tiparelor lor de comportament, iar rezultatele lor sunt insotite intotdeauna de un semn de intrebare. Cu siguranta vor exista telefoane mobile, Internet si o multime de ecrane peste tot, dar oare cum se vor intersecta si vor interactiona acestea?" (Mark TUNGATE)

La momentul scrierii acestei carti, piata publicitara globala era estimata la peste 400 de miliarde de dolari, cu mii de jucatori mai mici sau mai mari, cu o influenta pe cat de neasteptata, pe atat de neclara asupra vietii noastre cotidiene.
Adland este taramul neexplorat al publicitatii, pe care Mark Tungate il cartografiaza dintr-o perspectiva inedita, globala. Peisajul este extrem de schimbator, personajele care-l locuiesc – extrem de eterogene, iar parcursul a ceea ce am ajuns sa numim astazi industria publicitara se dovedeste a fi o adevarata aventura. De la Bill Bernbach la David Ogilvy, de la Sir Alan Parker la John Hegarty, de la Maurice Bleustein la Maurice Levy, suntem purtati pe urmele pionierilor epocii de aur a publicitatii din anii '50–'60 si introdusi in birourile marilor directori de creatie din zilele noastre.
O istorie care pune in ordine trecutul, fara a uita sa spuna povestea reclamelor care au intrat in legenda, si care ne ofera o privire asupra agentiei de publicitate a viitorului.

Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one