Adolescenta: calatoria care te formeaza
Adolescenta: calatoria care te formeaza
Tinerii care iau in serios lucrurile importante din viata constituie o disonanta in cercul urias al consumismului. Cercul consumismului nu poate lucra cu tineri care iau viata in serios, fiindca imediat asta ar duce la o oarecare simplitate in alegeri. Si stim cu totii ca simplitatea este singurul drum, daca vrem, de exemplu, ca mediul inconjurator sa fie salvat.
De aceea si spunem ca societatea a innebunit si traieste in contradictii, fiindca pe de o parte se face ca lupta pentru mediul inconjurator, iar pe de alta parte promoveaza consumul. Fetisismul consumului trebuie obligatoriu sa creasca incontinuu. Capul de lance este televizorul care, in ceea ce priveste continutul programelor lui, se comporta ca si cand n-ar exista copii si adolescenti. Dar isi aminteste de ei in reclame, unde cauta sa-i ademeneasca. Foloseste o caracteristica creativa prin excelenta pentru tineret – imaginatia –, pervertind-o intr-o imaginatie consumista. Prin reclama se obtine distrugerea intelesului, astfel incat sa se creeze un tineret fara istorie, fara coordonatele timp si spatiu, care doar sa consume.
Descrierea produsului
Tinerii care iau in serios lucrurile importante din viata constituie o disonanta in cercul urias al consumismului. Cercul consumismului nu poate lucra cu tineri care iau viata in serios, fiindca imediat asta ar duce la o oarecare simplitate in alegeri. Si stim cu totii ca simplitatea este singurul drum, daca vrem, de exemplu, ca mediul inconjurator sa fie salvat.
De aceea si spunem ca societatea a innebunit si traieste in contradictii, fiindca pe de o parte se face ca lupta pentru mediul inconjurator, iar pe de alta parte promoveaza consumul. Fetisismul consumului trebuie obligatoriu sa creasca incontinuu. Capul de lance este televizorul care, in ceea ce priveste continutul programelor lui, se comporta ca si cand n-ar exista copii si adolescenti. Dar isi aminteste de ei in reclame, unde cauta sa-i ademeneasca. Foloseste o caracteristica creativa prin excelenta pentru tineret – imaginatia –, pervertind-o intr-o imaginatie consumista. Prin reclama se obtine distrugerea intelesului, astfel incat sa se creeze un tineret fara istorie, fara coordonatele timp si spatiu, care doar sa consume.
Detaliile produsului