headerdesktop libfest21octo25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile libfest21octo25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎉LIBfest e ON!🎉

Reduceri de până la -80%,

Cărți cu Autograf, Dialoguri

Spre experiențele culturale >>

Advertising in the Digital Age: Theories and Practices

De (autor): Sevil Yesiloglu

Advertising in the Digital Age: Theories and Practices - Sevil Yesiloglu

Advertising in the Digital Age: Theories and Practices

De (autor): Sevil Yesiloglu

A cutting-edge exploration of advertising theory and practice in the context of today’s digital media environment, built around the BA in Advertising at the London College of Communication.
Citeste mai mult

LIBfest %

-15%

transport gratuit

PRP: 492.90 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

418.96Lei

418.96Lei

492.90 Lei

Primesti 418 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Livrare in 2-4 saptamani

Descrierea produsului

A cutting-edge exploration of advertising theory and practice in the context of today’s digital media environment, built around the BA in Advertising at the London College of Communication.
Citeste mai mult

S-ar putea sa-ti placa si

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo