cartile de business!

Rasfoieste si comanda!
Close btn popup img

Al treilea inger

De (autor): Alice Hoffman

Al treilea inger - Alice Hoffman

Asa cum si-a obisnuit publicul cititor, Alice Hoffman reuseste sa construiasca si in Al treilea inger, o poveste captivanta, emotionanta si iscusita, avand in centru iubirea si complexitatea psihologica a femeii. Destinele celor trei femei prezentate pe parcursul romanului au un numitor comun si anume: dragostea incomensurabila fata de barbatul nepotrivit. Ajunse in pragul varstei care marcheaza maturitatea, celei trei personaje feminine fac alegeri care, la prima vedere, ar putea fi catalogate drept neinspirate. Dupa o analiza mai putin superficiala, se observa ca deciziile lor se datoareaza unui destin tintit spre un anume deznodamant.

Personajele romanului Al treilea inger sunt construite cu migala si o uluitoare veridicitate. Specific autoarei, radacinile caracterului fiecarui personaj sunt puternic infipte in copilarie sau adolescenta timpurie, unde un eveniment mai mult sau mai putin tragic le va marca pentru totdeauna. Romanul mizeaza pe aspectele sentimentale ale evenimentelor precum si pe legatura acestora cu o copilarie tumultoasa, actiunea trecand astfel in planul secund. Desi este lipsita de suspans si un ritm alert, Al teilea inger captiveaza prin mister si personaje exemplar construite, capabile de rasturnari neasteptate de situatie. Alice Hoffman se face remarcata prin faptul ca pentru ea, fiecare om are o poveste care asteapta sa fie spusa si se remarcă printr-o sensibilitate și autenticitate dezarmantă.

Fiecare femeie din cele prezentate face parte dintr-o alta categorie sociala, difera una de cealalta din prisma asteptarilor, al ranilor dar si al unor evenimente care le-au marcat definitiv. Scopul vietii lor, exceptand povestea de iubire in care se implica, va fi sa impace prezentul cu umbrele unui trecut tumultuos ale carui tentacule asfixiaza bucuria prezentului. Cele trei povesti nu se intersecteaza intotdeauna, insa se aseamana izbitor prin neobositele incercari ale protagonistei de a se smulge din ghearele unor regrete sau impulsului de a privi inapoi.

Rus Daiana-Adriana, pentru Libris.ro

Al treilea inger

De (autor): Alice Hoffman

In Al Treilea Inger, Alice Hoffman urzeste o poveste magica si uluitoare despre trei femei indragostite de barbatii nepotriviti: incapatanata Madeleine Heller se indragosteste fara speranta de logodnicul surorii ei; Frieda Lewis, fiica unui doctor, fugita de acasa, devine muza unui star rock lipsit de noroc; iar frumoasa Bryn Evans trebuie sa se casatoreasca in scurt timp cu un englez, desi inca il mai iubeste in secret pe fostul ei sot. In centrul romanului se afla Lucy Green, care se autoinvinovateste pentru un accident tragic la care asistase pe cand avea 12 ani, si care petrece 40 de ani in cautarea celui de-al Treilea Inger, cel despre care este convinsa ca este menit sa-i redea credinta pierduta. Evocand cu iscusinta King

transport gratuit

-28%

25.66Lei