Mai sunt
00
00
00
00
X
Categorii:
inchide meniul
-
2+1 GRATIS
Bestselleruri
L-V 08:00 - 20:00 0371.781.781

Alimentatia sportivilor amatori si de performanta - Renee McGregor

4.9

41.85  Lei 45  Lei

sau 4185 de puncte. Detalii.

In stoc

Cod: LFS978-606-8566-87-0

An aparitie: 2017

Autor: Renee McGregor

Categoria: Diete

Colectie: Citeste sanatos

Editie: Necartonata

Editura: LIFESTYLE

Format: 200 x 130 mm

Nr. pagini: 384



Adauga in wishlist

Trebuie sa fii logat

Transport Gratuit peste 90 de lei
Puncte de fidelitate
30 de Zile Drept de Retur
 

Cum sa obtii energia de care ai nevoie inainte, in timpul si dupa antrenament

„Diferenta principala dintre a manca sanatos si nutritia sportiva consta in atentia la detalii si nuantarea aportului de substante nutritive. Cand mananci sanatos, scopul final este buna functionare a organismului pe termen lung si eliminarea riscurilor de boala. In schimb, nutritia sportiva vizeaza performanta, fie ca asta inseamna sa alergi timp de 45 de minute de trei ori pe saptamana sau sa te antrenezi pentru a concura la triatlon." - Renee McGregor

Performantele in sport sunt influentate decisiv de alimentatie.
Pentru a te ajuta sa-ti atingi obiectivele si pentru ca organismul sa-ti functioneze eficient, cartea de fata ofera sugestii pentru un program de alimentatie zilnic adaptat fiecarei ramuri sportive: mic dejunuri hranitoare, pranzuri energizante, cine revigorante si gustari pentru deplasari. De asemenea:
* explica stiinta nutritionala sportiva prin sfaturi alimentare practice;
* descifreaza afirmatiile exagerate din reclamele la „produsele pentru sportivi", propunand alternative sanatoase, preparate in casa;
* contine peste 100 de retete delicioase si usor de pregatit pentru imbunatatirea performantelor.

Indiferent ca e vorba de ciclism, atletism sau sporturi de echipa, Alimentatia sportivilor iti va arata cum sa te hranesti ca sa obtii rezultatele pe care le doresti.

Renee McGregor este unul dintre nutritionistii de top din lumea sportului britanic, consiliind atleti de toate nivelurile – de la amatori la olimpici. Bazandu-se pe anii de experienta si pe cele mai noi cercetari stiintifice din domeniul nutritiei sportive, autoarea ofera informatii esentiale privind alimentele pe care trebuie sa le consumi cand te antrenezi pentru o gama larga de discipline sportive.

Fragment din carte:

„Proteinele

Proteinele sunt numite adesea elementele de baza ale organismului. Proteinele sunt alcatuite din combinatiile unor structuri numite aminoacizi. Exista 20 de aminoacizi, iar acestia se asociaza in forma unor secvente diverse pentru a construi musculatura, oasele, tendoanele, pielea, parul si alte tesuturi. Mai au si alte functii, printre care transportarea substantelor nutritive si secretia de enzime.
Opt dintre acesti aminoacizi sunt esentiali si trebuie sa provina din alimentatie. Acestia se obtin din surse complete de proteine animale ca lactatele, carnea, pestele si ouale. Surse incomplete sunt proteinele vegetale, ceea ce inseamna ca vor lipsi unul sau mai multi aminoacizi esentiali. Exemple: legume, cereale si arahide. Totusi, daca acestea sunt asociate corect, se pot obtine surse integrale de proteine. Combinatii foarte bune sunt fasole gatita iahnie pe o felie de paine prajita, orez si dhal, precum si paine integrala cu unt de arahide.
In termeni generici, majoritatea adultilor activi moderat, adica aceia care plimba zilnic catelul sau colinda prin magazine si se duc la sala o data pe saptamana, nu vor avea probleme in asigurarea necesarului de proteine. Cantitatea recomandata este in jur de 0,8 — 1 g/kg GC pe zi, femeile avand nevoie de cantitatea de la limita inferioara, iar barbatii de la limita superioara.
Gandeste-te la consumul tau alimentar zilnic: se prea poate sa fi mancat lapte cu cereale la micul dejun, la pranz probabil carne, peste sau ou si cel mai probabil la fel si seara. E foarte important de subliniat aici ca ai nevoie de o portie mica pentru a obtine o cantitate decenta de proteine.”

Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 90 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.

Altii au comandat si...

commentarii
Rating general al produsului
4.9 (16 review-uri)

Ai cumparat acest produs? Spune-ti parerea!

Acorda o nota produsului

Review-uri
rodicavizonie 07/16/2020
Achizitie verificata

Review acordat in urma achizitiei facute de pe Libris.ro

Cartea este un ajutor de nădejde pentru sportivi, nutritionisti și toți cei care practică sport, în general.
Pentru sănătate și pentru performanță, nutritia este esențială.
Când practicam sport regulat, nevoile nutritionale sunt diferite, așa că avem nevoie de un ghid specializat.

Benciu Denisa 03/04/2020
Achizitie verificata

Review acordat in urma achizitiei facute de pe Libris.ro

Recomand cu drag! M a ajutat foarte mult in adoptarea unei alimentații potrivite performantelor sportive! Mulțumesc!

Nu îţi vei schimba niciodată viaţa până când nu schimbi ceva ce faci în fiecare zi.– Mike Murdock
Când ne aflăm pe drumul cel bun, urmăm semnele, dar din când în când mai facem și câte un pas greșit, iar divinitatea ne vine în ajutor, împiedicându-ne să comitem ireparabilul.

raducantemir 02/01/2021
Cel mai curajos lucru este, încă, să gândești singur.Și cu voce tare! Coco Chanel
Dorința ta este forța motrice care te va ajuta să te îndrepți în direcția dorită de tine, iar așteptările pozitive sunt forța de atracție care va atrage în viața ta toate condițiile necesare pentru ca visul tău să se împlinească. – Bob Proctor

Nimeni nu mă poate răni fără permisiunea mea. Mahatma Gandhi
În fiecare moment avem mai multe posibilităţi decât realizăm. Thich Nhat Hanh
Le sunt recunoscător tuturor celor care m-au refuzat în viață. Datorită lor am reușit pe cont propriu. – Albert Einstein

sus
Feedback Wishlist
// // //