Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Antrenamente NutriFitUp pentru femei si mamici

De (autor): Iulia Bledea

0
(0 reviews)
Antrenamente NutriFitUp pentru femei si mamici - Iulia Bledea
Rasfoieste

Antrenamente NutriFitUp pentru femei si mamici

De (autor): Iulia Bledea

0
(0 reviews)
Antrenamente NutriFitUp pentru Femei si Mamici pentru un corp de invidiat • Exercitii Fitness la sala • Exercitii Fitness cu propria greutate • Exercitii Fitness pentru femei insarcinate
 
• Te va ajuta la restabilirea echilibrului in organism
• Vei reduce stresul si vei avea un somn linistit
• Vei dobandi un echilibru mental si emotional
• Iti vei imbunatati sistemul imunitar
• Iti vei mentine greutatea in limite normale in timpul sarcinii
• Ajuta la mentinerea echilibrului in timpul sarcinii
• Vei avea o nastere usoara
• Te vei recupera mai usor dupa nastere

Cartea cu Antrenamente NutriFitUp pentru Femei si Mamici, in Romania, este printre putinele sau probabil, singura carte care cuprinde toate etapele importante din viata femeii. Aici vei gasi exercitii facute si testate in timpul sarcinii, bineinteles cu acordul medicului. Facand exercitiile exemplificate din carte, vei avea o incredere mai buna si iti va creste rata metabolica, favorizand arderile de grasime.
 
De ce sa alegi Cartea cu Antrenamente NutriFitUp pentru Femei si Mamici? In carte, gasesti tipurile de antrenamente si exercitiile explicate in detaliu, astfel incat sa iti corectezi posturile gresite si sa scapi de durerile de spate. In acelasi timp, inveti cum sa faci corect exercitiile, astfel incat sa nu te accidentezi sau sa iti pui in pericol sanatatea. Cu ajutorul exercitiilor, iti imbunatatesti circulatia sangelui, somnul si buna functionare a sistemului imunitar.
 
Nu in ultimul rand, vei reduce grasimea (slabesti), vei creste masa musculara si iti vei imbunatati aspectul fizic. Cartea contine un capitol special, dedicat femeilor insarcinate, cu exercitii usoare, care te vor ajuta sa ai o nastere mai usoara si o recuperare mai rapida. Suplimentar am adaugat un capitol despre sisteme de purtare ergonomice, care te vor ajuta sa iei cele mai bune decizii in privinta acestui scop. Ce tipuri de exerciti vei gasi in Cartea cu Antrenamente NutriFitUp pentru Femei si Mamici? In carte vei gasi explicat in detaliu prin poze si text atat exercitii pentru la sala, cat si exercitii pentru acasa, cu propria greutate, in functie de starea in care te afli (insarcinata sau nu).
 
Vei putea face exercitii de incalzire cu antrenamente usoare cu propria greutate, cu pauza activa de tip cardio (alergat pe loc, Jumping Jacks, abdomene rapide), finalizate de o sesiune de stretching pentru mobilitatea articulatiilor. Exercitiile in sala incep cu incalzirea, urmate de antrenamente la aparate si pauza activa de tip cardio (Jumping Jacks, alergat), finalizate de o sesiune de stretching pentru mobilitatea articulatiilor. Daca nu stii ce exercitii sa alegi pentru obiectivele pe care ti le-ai propus, este putin probabil sa obtii rezultatele pe care le doresti. Dincolo de acest aspect, a fi instruit in ceea ce priveste miscarile pe care le faci are un rol foarte important si in scaderea riscului de accidentare.
 
Citeste mai mult

99.00Lei

Sau 9900 de puncte

!

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Descrierea produsului

Antrenamente NutriFitUp pentru Femei si Mamici pentru un corp de invidiat • Exercitii Fitness la sala • Exercitii Fitness cu propria greutate • Exercitii Fitness pentru femei insarcinate
 
• Te va ajuta la restabilirea echilibrului in organism
• Vei reduce stresul si vei avea un somn linistit
• Vei dobandi un echilibru mental si emotional
• Iti vei imbunatati sistemul imunitar
• Iti vei mentine greutatea in limite normale in timpul sarcinii
• Ajuta la mentinerea echilibrului in timpul sarcinii
• Vei avea o nastere usoara
• Te vei recupera mai usor dupa nastere

Cartea cu Antrenamente NutriFitUp pentru Femei si Mamici, in Romania, este printre putinele sau probabil, singura carte care cuprinde toate etapele importante din viata femeii. Aici vei gasi exercitii facute si testate in timpul sarcinii, bineinteles cu acordul medicului. Facand exercitiile exemplificate din carte, vei avea o incredere mai buna si iti va creste rata metabolica, favorizand arderile de grasime.
 
De ce sa alegi Cartea cu Antrenamente NutriFitUp pentru Femei si Mamici? In carte, gasesti tipurile de antrenamente si exercitiile explicate in detaliu, astfel incat sa iti corectezi posturile gresite si sa scapi de durerile de spate. In acelasi timp, inveti cum sa faci corect exercitiile, astfel incat sa nu te accidentezi sau sa iti pui in pericol sanatatea. Cu ajutorul exercitiilor, iti imbunatatesti circulatia sangelui, somnul si buna functionare a sistemului imunitar.
 
Nu in ultimul rand, vei reduce grasimea (slabesti), vei creste masa musculara si iti vei imbunatati aspectul fizic. Cartea contine un capitol special, dedicat femeilor insarcinate, cu exercitii usoare, care te vor ajuta sa ai o nastere mai usoara si o recuperare mai rapida. Suplimentar am adaugat un capitol despre sisteme de purtare ergonomice, care te vor ajuta sa iei cele mai bune decizii in privinta acestui scop. Ce tipuri de exerciti vei gasi in Cartea cu Antrenamente NutriFitUp pentru Femei si Mamici? In carte vei gasi explicat in detaliu prin poze si text atat exercitii pentru la sala, cat si exercitii pentru acasa, cu propria greutate, in functie de starea in care te afli (insarcinata sau nu).
 
Vei putea face exercitii de incalzire cu antrenamente usoare cu propria greutate, cu pauza activa de tip cardio (alergat pe loc, Jumping Jacks, abdomene rapide), finalizate de o sesiune de stretching pentru mobilitatea articulatiilor. Exercitiile in sala incep cu incalzirea, urmate de antrenamente la aparate si pauza activa de tip cardio (Jumping Jacks, alergat), finalizate de o sesiune de stretching pentru mobilitatea articulatiilor. Daca nu stii ce exercitii sa alegi pentru obiectivele pe care ti le-ai propus, este putin probabil sa obtii rezultatele pe care le doresti. Dincolo de acest aspect, a fi instruit in ceea ce priveste miscarile pe care le faci are un rol foarte important si in scaderea riscului de accidentare.
 
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De acelasi autor

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one