headerdesktop mosnick18noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile mosnick18noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Apocaliptica Vol.4: Teribilele accidente

De (autor): Dan-Silviu Boerescu

0
(0 review-uri)
Apocaliptica Vol.4: Teribilele accidente - Dan-Silviu Boerescu

Apocaliptica Vol.4: Teribilele accidente

De (autor): Dan-Silviu Boerescu

0
(0 review-uri)
Teribilele accidente industriale si ecologice din istoria noastra „secreta” - Boerescu Dan-Silviu

Istoria moderna a Romaniei nu a fost lipsita de groaznice accidente colective care au provocat dezastre industriale si ecologice.

Trei teribile catastrofe feroviare din anii ʼ30 fac sute de victime, iar o a patra se petrece in 1968. Dezastrul de la Certej din 1971, provocat de ruperea digului si alunecarea muntelui de steril din iazul de decantare al exploatarii miniere, a provocat 89 de morti si 76 de raniti.

O colonie muncitoreasca din apropierea santierului unei hidrocentrale este spulberata intr-o noapte de o revarsare de ape, care au luat cu ele zeci de vieti omenesti. In noaptea de 11 spre 12 iulie 1999 s-a produs cea mai cumplita viitura la barajul din Retezat. Dupa 18 ani, fostele baraci din colonie au disparut cu totul. Natura a pus stapanire, deplin, peste asezarea umana…

Exemple ale unor asemenea tragedii nu au fost, din nefericire, deloc singulare in ultima suta de ani:
„Glasul rotilor de tren e o soapta cu suspine…”, iar Acarul Paun stie mai bine asta ca Margareta Paslaru!
Cum era sa fie maturat de pe harta orasul Hateg daca se prabusea barajul din Retezat si cei 400 de morti de la Vidraru despre care nu vorbeste nimeni
Pretul aurului = 100 de oameni ingropati in namolul de cianura si steril – tragedia de la Certej
„Iadul de la Bozanta”, o catastrofa comparata cu Cernobilul sau o mare farsa (maghiara) de presa?
Militarii striviti de stanci la construirea Transfagarasanului
Cadavre ciopartite pentru hrana si 1.300 de detinuti politici morti la Canalul Dunare-Marea Neagra fara certificate de deces
In loc de Epilog: Jertfele tinerilor brigadieri si cinismul propagandei de stat
Citește mai mult

-5%

PRP: 21.14 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

20.08Lei

20.08Lei

21.14 Lei

Primești 20 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Comandă până la 14:00:

Estimare livrare miercuri, 19 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Teribilele accidente industriale si ecologice din istoria noastra „secreta” - Boerescu Dan-Silviu

Istoria moderna a Romaniei nu a fost lipsita de groaznice accidente colective care au provocat dezastre industriale si ecologice.

Trei teribile catastrofe feroviare din anii ʼ30 fac sute de victime, iar o a patra se petrece in 1968. Dezastrul de la Certej din 1971, provocat de ruperea digului si alunecarea muntelui de steril din iazul de decantare al exploatarii miniere, a provocat 89 de morti si 76 de raniti.

O colonie muncitoreasca din apropierea santierului unei hidrocentrale este spulberata intr-o noapte de o revarsare de ape, care au luat cu ele zeci de vieti omenesti. In noaptea de 11 spre 12 iulie 1999 s-a produs cea mai cumplita viitura la barajul din Retezat. Dupa 18 ani, fostele baraci din colonie au disparut cu totul. Natura a pus stapanire, deplin, peste asezarea umana…

Exemple ale unor asemenea tragedii nu au fost, din nefericire, deloc singulare in ultima suta de ani:
„Glasul rotilor de tren e o soapta cu suspine…”, iar Acarul Paun stie mai bine asta ca Margareta Paslaru!
Cum era sa fie maturat de pe harta orasul Hateg daca se prabusea barajul din Retezat si cei 400 de morti de la Vidraru despre care nu vorbeste nimeni
Pretul aurului = 100 de oameni ingropati in namolul de cianura si steril – tragedia de la Certej
„Iadul de la Bozanta”, o catastrofa comparata cu Cernobilul sau o mare farsa (maghiara) de presa?
Militarii striviti de stanci la construirea Transfagarasanului
Cadavre ciopartite pentru hrana si 1.300 de detinuti politici morti la Canalul Dunare-Marea Neagra fara certificate de deces
In loc de Epilog: Jertfele tinerilor brigadieri si cinismul propagandei de stat
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo