headerdesktop pastitarg15apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile pastitarg15apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Targul Cadourilor de Pasti

-86%, -30%, -50%, -79%

TRANSPORT GRATUIT la peste 75 lei

Comanda acum!

Arta gandirii creative

De (autor): Rod Judkins

0
(0 review-uri)
Arta gandirii creative - Rod Judkins
Rasfoieste

Arta gandirii creative

De (autor): Rod Judkins

0
(0 review-uri)
In pasaje scurte si interesante, acest volum inselator de simplu prezinta exemple de ganditori creativi din literatura, muzica, arhitectura, pictura, tehnologie si multe alte domenii, punand in lumina procesul creativ prin care s-au facut remarcati si aratand cum fiecare dintre noi il poate asimila si isi poate imbunatati viata personala si profesionala.

Fragment din cartea "Arta gandirii creative", de Rod Judkins

"Nu fi altcineva
Pentru a putea fi de neinlocuit, trebuie sa fii intotdeauna diferit, spunea excentrica si pioniera designera franceza Coco Chanel. De la inceputul carierei sale, Chanel a sfidat conventiile. Nu-i placea felul in care femeile erau fortate sa se simta inconfortabil pentru a fi la moda. Nu-i placeau corsetele, asa ca le inlocuia cu o eleganta casual si confortabila. Era atacata masiv de presa din lumea modei, insa ea nu regreta nimic: "Luxul trebuie sa fie confortabil, altfel nu este lux". Noua sa viziune a facut-o una dintre cele mai importante vedete din istoria modei. In anii '20 si '30 a popularizat stilul chic si sportiv casual. Rochita neagra si costumele care i-au devenit emblematice au fost design-uri nemuritoare care sunt populare chiar si astazi. Oamenii radeau de felul in care se imbraca, insa acesta era secretul succesului sau, nu arata ca nimeni altcineva. "Cel mai curajos act a ramas inca sa gandesti pentru tine. Cu voce tare!", a spus ea. Primul sau succes a fost o rochie pe care a facut-o dintr-un jerseu vechi intr-o zi racoroasa. Multi oameni au intrebat de unde a cumparat-o. Raspunsul ei a fost ca s-a oferit sa le faca lor una. "Averea mea se bazeaza pe acel jerseu vechi pe care l-am imbracat pentru ca era racoare in Deauville", spunea ea. Activitatea lui Chanel radiaza cu sfidarea sa de a fi pe deplin ea insasi.
La fel ca Chanel, trebuie sa profiti la maximum de unicitatea ta. Nimeni altcineva nu se poate alimenta din copilaria ta si din experientele adolescentei tale, din zilele cand mergeai la scoala sau din experienta parintilor tai.
Toata lumea cauta originalitatea. Ironic, aceasta se afla chiar in ei, insa majoritatea oamenilor sunt prea ocupati sa fie altcineva. Oamenii creativi sunt pregatiti sa fie ei insisi. Profita la maximum de experientele lor. Indiferent daca acestea sunt bune sau rele. Avantajul de a fi ei insisi este ca sunt originali. Nu mai este nimeni ca ei. Acest lucru face ca tot ce fac ei sa fie unic."
Citeste mai mult

29.90Lei

29.90Lei

Primesti 29 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

In pasaje scurte si interesante, acest volum inselator de simplu prezinta exemple de ganditori creativi din literatura, muzica, arhitectura, pictura, tehnologie si multe alte domenii, punand in lumina procesul creativ prin care s-au facut remarcati si aratand cum fiecare dintre noi il poate asimila si isi poate imbunatati viata personala si profesionala.

Fragment din cartea "Arta gandirii creative", de Rod Judkins

"Nu fi altcineva
Pentru a putea fi de neinlocuit, trebuie sa fii intotdeauna diferit, spunea excentrica si pioniera designera franceza Coco Chanel. De la inceputul carierei sale, Chanel a sfidat conventiile. Nu-i placea felul in care femeile erau fortate sa se simta inconfortabil pentru a fi la moda. Nu-i placeau corsetele, asa ca le inlocuia cu o eleganta casual si confortabila. Era atacata masiv de presa din lumea modei, insa ea nu regreta nimic: "Luxul trebuie sa fie confortabil, altfel nu este lux". Noua sa viziune a facut-o una dintre cele mai importante vedete din istoria modei. In anii '20 si '30 a popularizat stilul chic si sportiv casual. Rochita neagra si costumele care i-au devenit emblematice au fost design-uri nemuritoare care sunt populare chiar si astazi. Oamenii radeau de felul in care se imbraca, insa acesta era secretul succesului sau, nu arata ca nimeni altcineva. "Cel mai curajos act a ramas inca sa gandesti pentru tine. Cu voce tare!", a spus ea. Primul sau succes a fost o rochie pe care a facut-o dintr-un jerseu vechi intr-o zi racoroasa. Multi oameni au intrebat de unde a cumparat-o. Raspunsul ei a fost ca s-a oferit sa le faca lor una. "Averea mea se bazeaza pe acel jerseu vechi pe care l-am imbracat pentru ca era racoare in Deauville", spunea ea. Activitatea lui Chanel radiaza cu sfidarea sa de a fi pe deplin ea insasi.
La fel ca Chanel, trebuie sa profiti la maximum de unicitatea ta. Nimeni altcineva nu se poate alimenta din copilaria ta si din experientele adolescentei tale, din zilele cand mergeai la scoala sau din experienta parintilor tai.
Toata lumea cauta originalitatea. Ironic, aceasta se afla chiar in ei, insa majoritatea oamenilor sunt prea ocupati sa fie altcineva. Oamenii creativi sunt pregatiti sa fie ei insisi. Profita la maximum de experientele lor. Indiferent daca acestea sunt bune sau rele. Avantajul de a fi ei insisi este ca sunt originali. Nu mai este nimeni ca ei. Acest lucru face ca tot ce fac ei sa fie unic."
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one