Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

-50% la 1000 de titluri

siii TRANSPORT GRATUIT

la orice comanda peste 50 lei

Ne vedem printre rafturi!

Aspecte componistice si orchestrale in creatiile lui Richard Strauss

De (autor): Eugen-Petre Sandu

0
(0 review-uri)
Aspecte componistice si orchestrale in creatiile lui Richard Strauss - Eugen-Petre Sandu
Rasfoieste

Aspecte componistice si orchestrale in creatiile lui Richard Strauss

De (autor): Eugen-Petre Sandu

0
(0 review-uri)
  Fragment din cartea "Aspecte componistice si orchestrale in creatiile lui Richard Strauss" de Eugen-Petre Sandu

"Creatia lui Richard Strauss a avut o influenta hotaratoare in dezvoltarea poemului simfonic. Puternica sa personalitate care anunta de timpuriu pe marele muzician, se afirma pentru prima oara, cu impetuozitate si cu o siguranta covarsitoare, in acest gen muzical.
In poemele sale simfonice, compozitorul isi lasa fantezia sa peregrineze intr-o lume de aventuri romantice, de unde isi soarbe inspiratia.
Berlioz isi alege subiectele sale programatice dintr-o lume afectiva de un romantism bizar, fara prea multa legatura cu realitatea.
Liszt era un idealist convins, avea simtaminte lirice si o gandire folozofica.
Richard Strauss aduce o data cu primele sunete luminoase de fanfara ale poemului simfonic Don Juan, toata prospetimea tineretii sale si adierea puternica a dorului de viata, a unor infaptuiri de mare valoare in arta.
Caracterul initial a creatiei sale „programatice" care opunea lumii simturilor, din operele dramatice, lumea spiritualizata a muzicii simfonice, a fost inlocuit treptat cu subiecte naturaliste, reprezentarea sonora a fost inlocuita prin efecte onomatopeice, iar caracterizarea prin imagini ce expun subiectele in forma de reportaje.
Adevarata valoare a poemului simfonic este fara indoiala determinata de alegerea subiectului, care este, de altfel si un principiu calauzitor in muzica cu program.
Urmarind programul, compozitorul are posibilitati nelimitate de a crea, fie o muzica realista, apropiata de viata, fie o muzica pasiva,dependenta de subiectul ales."
Citeste mai mult

23.99Lei

23.99Lei

Primesti 23 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Descrierea produsului

  Fragment din cartea "Aspecte componistice si orchestrale in creatiile lui Richard Strauss" de Eugen-Petre Sandu

"Creatia lui Richard Strauss a avut o influenta hotaratoare in dezvoltarea poemului simfonic. Puternica sa personalitate care anunta de timpuriu pe marele muzician, se afirma pentru prima oara, cu impetuozitate si cu o siguranta covarsitoare, in acest gen muzical.
In poemele sale simfonice, compozitorul isi lasa fantezia sa peregrineze intr-o lume de aventuri romantice, de unde isi soarbe inspiratia.
Berlioz isi alege subiectele sale programatice dintr-o lume afectiva de un romantism bizar, fara prea multa legatura cu realitatea.
Liszt era un idealist convins, avea simtaminte lirice si o gandire folozofica.
Richard Strauss aduce o data cu primele sunete luminoase de fanfara ale poemului simfonic Don Juan, toata prospetimea tineretii sale si adierea puternica a dorului de viata, a unor infaptuiri de mare valoare in arta.
Caracterul initial a creatiei sale „programatice" care opunea lumii simturilor, din operele dramatice, lumea spiritualizata a muzicii simfonice, a fost inlocuit treptat cu subiecte naturaliste, reprezentarea sonora a fost inlocuita prin efecte onomatopeice, iar caracterizarea prin imagini ce expun subiectele in forma de reportaje.
Adevarata valoare a poemului simfonic este fara indoiala determinata de alegerea subiectului, care este, de altfel si un principiu calauzitor in muzica cu program.
Urmarind programul, compozitorul are posibilitati nelimitate de a crea, fie o muzica realista, apropiata de viata, fie o muzica pasiva,dependenta de subiectul ales."
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one