Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Hai la Libris Days!!

CADOURI*, REDUCERI

si Transport gratuit peste 50 lei!

Comanda acum!
Close

Asta inseamna marketing

De (autor): Seth Godin

4.8
(8 reviews)
Asta inseamna marketing - Seth Godin
Rasfoieste

Asta inseamna marketing

De (autor): Seth Godin

4.8
(8 reviews)
Asta inseamna marketing. Nu poti fi vazut pana nu inveti sa vezi

In ultimul sfert de secol, Seth Godin a ghidat si a inspirat milioane de antreprenori, marketeri, lideri si fani din toate categoriile sociale, prin intermediul blogului sau, al cursurilor online, prelegerilor si bestsellerurilor sale. Este inventatorul a nenumarate idei si fraze care si-au facut loc in limbajul comercial, de la marketingul pe baza de permisiune la vaca mov, triburi sau hopuri.  Acum, Seth Godin ofera pentru prima data bazele cunostintelor sale despre marketing, intr-un singur ambalaj, accesibil si atemporal. In centrul abordarii sale sta o idee principala: marketerii de succes nu folosesc consumatorii ca sa rezolve problemele companiei lor. Ei folosesc marketingul ca sa rezolve problemele altora. Nu fac doar zgomot, ci fac lumea mai buna. Marketingul cu adevarat puternic se bazeaza pe empatie, pe generozitate si pe munca emotionala. 
 
Aceasta carte te invata cum sa identifici cel mai mic public viabil, cum sa profiti de semnele si semnalele potrivite ca sa-ti pozitionezi oferta, cum sa obtii increderea si permisiunea pietei tinta, cum sa folosesti povestile pe care publicul si le spune despre statut, afiliere si dominanta, cum sa remarci oportunitatile de a crea si a elibera tensiunea si cum sa le oferi altora instrumentele potrivite pentru a-si atinge obiectivele. E timpul ca marketerii sa nu mai minta, sa nu mai trimita spam si sa nu se mai simta vinovati cu privire la munca lor. E timpul sa inlaturam valorile derutante din retelele sociale, folosind conexiuni adevarate. E timpul sa nu mai irosim banii pe atentie furata, care nu va da rezultate pe termen lung. Asta inseamna marketing ofera o abordare mai buna care se va aplica si in deceniile urmatoare, indiferent cum continua sa evolueze tacticile de marketing. 
 
OAMENII CA NOI FAC LUCRURI CA ACESTEA 
 
Asta e sansa pe care o asteptai. Ocazia sa prezinti ceea ce adori sa faci, in fata unor oameni care abia asteapta sa se implice, sa plateasca si vorbeasca despre asta. Cred ca singurul mod in care poti face o diferenta este sa-i vezi si sa-i intelegi cu adevarat pe oamenii pe care vrei sa-i influentezi. Aceasta carte va schimba intrebarile pe care le pui, lucrurile pe care le observi si, mai presus decat orice, munca pe care esti capabil sa o faci. Te va ajuta sa faci lucrurile mai bine facand lucruri mai bune. Munca ta conteaza. Fa galagie. - Seth
 
Marketingul este omniprezent in peisajul vietii moderne. Tocmai de aceea mintile creative cauta in permanenta sa faca lucrurile altfel. Lectura acestei carti le ajuta sa-si creioneze mult mai clar schimbarea pe care o cauta, pentru ca in final sa aduca valoare in lume. - Argumentul Unicredit
 
Intr-o zi, in multimea de mailuri care se revarsa din inbox, observ un mesaj de la Seth Godin. Dau click si aflu ca scrie o noua carte si ca are nevoie de ajutorul cititorilor. A durat fix o milisecunda sa iau decizia de a participa la survey si de a „contribui” la scrierea acestei carti. Asta inseamna marketing este cel mai bun titlu pe care l-a putut alege, pentru ca astazi marketingul adevarat are total alte componente, pe care va invit sa le descoperiti. - Avi Cicirean, Brand Emotion | Brand Minds | Digitalium
Fragment din cartea "Asta inseamna marketing" de Seth Godin:

"Asta inseamna marketing: rezumat
 
Ideile care se raspandesc castiga.
Marketerii determina schimbari: pentru cea mai mica piata viabila, atunci cand livreaza mesaje anticipate, personale si relevante, pe care oamenii chiar vor sa le primeasca.
Marketerii nu-i folosesc pe consumatori pentru a rezolva problemele propriei companii; ei folosesc marketingul pentru a rezolva problemele altora. Au empatia sa inteleaga ca oamenii pe care-i servesc nu vor ceea ce vor ei, nu cred ceea ce cred ei si nu sunt interesati de aceleasi lucruri. Probabil ca niciodata nu va fi asa.
Cultura noastra se bazeaza pe credinta in statut, in felul in care ne intelegem rolul din orice interactiune, in ceea ce vom face apoi.
Folosim statutul si deciziile despre afiliere si dominanta pentru a stabili unde sa mergem in continuare si cum sa facem asta.
Povestile persistente, consistente si frecvente, prezentate unui public aliniat, ne vor aduce atentie, incredere si actiune.
Marketingul direct nu este acelasi lucru cu marketingul de brand, dar ambele se bazeaza pe decizia noastra de a face lucrul corect pentru oamenii potriviti.
„Oamenii ca noi fac astfel de lucruri." Asa intelegem noi cultura, iar marketerii interactioneaza cu aceasta idee in fiecare zi.
Ideile se misca pe o panta. Patineaza printre primii oameni care le adopta, sar peste o prapastie si isi fac cu greutate drum spre mase. Asa e uneori.
Atentia este o resursa pretioasa, deoarece creierele noastre sunt pline de zgomot. Marketerii inteligenti ii ajuta pe cei cu care vor sa lucreze, pozitionand oferta intr-un mod care rezoneaza cu ei si care o face memorabila."
Citeste mai mult

45.00Lei

Sau 4500 de puncte

!

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Descrierea produsului

Asta inseamna marketing. Nu poti fi vazut pana nu inveti sa vezi

In ultimul sfert de secol, Seth Godin a ghidat si a inspirat milioane de antreprenori, marketeri, lideri si fani din toate categoriile sociale, prin intermediul blogului sau, al cursurilor online, prelegerilor si bestsellerurilor sale. Este inventatorul a nenumarate idei si fraze care si-au facut loc in limbajul comercial, de la marketingul pe baza de permisiune la vaca mov, triburi sau hopuri.  Acum, Seth Godin ofera pentru prima data bazele cunostintelor sale despre marketing, intr-un singur ambalaj, accesibil si atemporal. In centrul abordarii sale sta o idee principala: marketerii de succes nu folosesc consumatorii ca sa rezolve problemele companiei lor. Ei folosesc marketingul ca sa rezolve problemele altora. Nu fac doar zgomot, ci fac lumea mai buna. Marketingul cu adevarat puternic se bazeaza pe empatie, pe generozitate si pe munca emotionala. 
 
Aceasta carte te invata cum sa identifici cel mai mic public viabil, cum sa profiti de semnele si semnalele potrivite ca sa-ti pozitionezi oferta, cum sa obtii increderea si permisiunea pietei tinta, cum sa folosesti povestile pe care publicul si le spune despre statut, afiliere si dominanta, cum sa remarci oportunitatile de a crea si a elibera tensiunea si cum sa le oferi altora instrumentele potrivite pentru a-si atinge obiectivele. E timpul ca marketerii sa nu mai minta, sa nu mai trimita spam si sa nu se mai simta vinovati cu privire la munca lor. E timpul sa inlaturam valorile derutante din retelele sociale, folosind conexiuni adevarate. E timpul sa nu mai irosim banii pe atentie furata, care nu va da rezultate pe termen lung. Asta inseamna marketing ofera o abordare mai buna care se va aplica si in deceniile urmatoare, indiferent cum continua sa evolueze tacticile de marketing. 
 
OAMENII CA NOI FAC LUCRURI CA ACESTEA 
 
Asta e sansa pe care o asteptai. Ocazia sa prezinti ceea ce adori sa faci, in fata unor oameni care abia asteapta sa se implice, sa plateasca si vorbeasca despre asta. Cred ca singurul mod in care poti face o diferenta este sa-i vezi si sa-i intelegi cu adevarat pe oamenii pe care vrei sa-i influentezi. Aceasta carte va schimba intrebarile pe care le pui, lucrurile pe care le observi si, mai presus decat orice, munca pe care esti capabil sa o faci. Te va ajuta sa faci lucrurile mai bine facand lucruri mai bune. Munca ta conteaza. Fa galagie. - Seth
 
Marketingul este omniprezent in peisajul vietii moderne. Tocmai de aceea mintile creative cauta in permanenta sa faca lucrurile altfel. Lectura acestei carti le ajuta sa-si creioneze mult mai clar schimbarea pe care o cauta, pentru ca in final sa aduca valoare in lume. - Argumentul Unicredit
 
Intr-o zi, in multimea de mailuri care se revarsa din inbox, observ un mesaj de la Seth Godin. Dau click si aflu ca scrie o noua carte si ca are nevoie de ajutorul cititorilor. A durat fix o milisecunda sa iau decizia de a participa la survey si de a „contribui” la scrierea acestei carti. Asta inseamna marketing este cel mai bun titlu pe care l-a putut alege, pentru ca astazi marketingul adevarat are total alte componente, pe care va invit sa le descoperiti. - Avi Cicirean, Brand Emotion | Brand Minds | Digitalium
Fragment din cartea "Asta inseamna marketing" de Seth Godin:

"Asta inseamna marketing: rezumat
 
Ideile care se raspandesc castiga.
Marketerii determina schimbari: pentru cea mai mica piata viabila, atunci cand livreaza mesaje anticipate, personale si relevante, pe care oamenii chiar vor sa le primeasca.
Marketerii nu-i folosesc pe consumatori pentru a rezolva problemele propriei companii; ei folosesc marketingul pentru a rezolva problemele altora. Au empatia sa inteleaga ca oamenii pe care-i servesc nu vor ceea ce vor ei, nu cred ceea ce cred ei si nu sunt interesati de aceleasi lucruri. Probabil ca niciodata nu va fi asa.
Cultura noastra se bazeaza pe credinta in statut, in felul in care ne intelegem rolul din orice interactiune, in ceea ce vom face apoi.
Folosim statutul si deciziile despre afiliere si dominanta pentru a stabili unde sa mergem in continuare si cum sa facem asta.
Povestile persistente, consistente si frecvente, prezentate unui public aliniat, ne vor aduce atentie, incredere si actiune.
Marketingul direct nu este acelasi lucru cu marketingul de brand, dar ambele se bazeaza pe decizia noastra de a face lucrul corect pentru oamenii potriviti.
„Oamenii ca noi fac astfel de lucruri." Asa intelegem noi cultura, iar marketerii interactioneaza cu aceasta idee in fiecare zi.
Ideile se misca pe o panta. Patineaza printre primii oameni care le adopta, sar peste o prapastie si isi fac cu greutate drum spre mase. Asa e uneori.
Atentia este o resursa pretioasa, deoarece creierele noastre sunt pline de zgomot. Marketerii inteligenti ii ajuta pe cei cu care vor sa lucreze, pozitionand oferta intr-un mod care rezoneaza cu ei si care o face memorabila."
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De acelasi autor

De pe acelasi raft

Rating general al produsului

5 stele
7
4 stele
0
3 stele
1
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Bogdan Marian7 08/07/2020 07:48
green icon awesome check Achizitie verificata
Cartea se numeste: Asta inseamna Marketing insa Seth Godin mai mult iti arata ca marketing-ul e despre a servicii clientii cat mai bine posibil, despre a crea o comunitate in jurul brandului tau si de a te dedica ei.
In carte se vorbeste despre marketing-ul permisiv si nu marketing-ul care te intrerupe cu un pop-up atunci cand citesti o stire pe site. Marketing-ul despre care vorbeste Seth este marketing-ul care arata oamenilor servicii si produse care chiar conteaza.
Cartea e usor de parcurs, e scrisa pe intelesul tuturor, nu e musai sa fii om de marketing sa intelegi vreo terminologie anume. E buna, o recomand pentru citit.
  • Like review icon 0
  • Add comments
Savin Camelia 18/02/2020 11:51
green icon awesome check Achizitie verificata
Scrisa dezimvolt, pe intelesul tuturor (chiar si al celor departe de marketing si comunicare), o viziune foarte actuala a metodelor de PR si publicitate.
  • Like review icon 0
  • Add comments
Toma Bogdan10 18/10/2021 18:00
Foarte buna cartea și motivațională aș putea spune.
Mentalitatea autorului și modul sau de a scoate în evidenta marketingul sunt demne de luat în seamă, mai ales în România lui 2021.
  • Like review icon 0
  • Add comments
RAM 14/02/2021 12:00
Poate ca nu am aflat lucruri absolut noi, insa cartea aceasta m-a facut sa le vad din cu totul alt punct de vedere. La final am avut intr-adevar o viziune de ansamblu a ceea ce inseamna marketing.
  • Like review icon 0
  • Add comments
MarianaLupan2008 10/02/2021 15:00
Îmi place maniera în care acest autor și implicit, aceasta carte, abordează tema marketingului și a modului în care ne putem face publicitate cât mai potrivita și mai de succes. Este o carte buna.
  • Like review icon 0
  • Add comments
O carte bună despre marketing. Ușor de citit. Despre multe subiecte. Întotdeauna e o plăcere să-l citesc pe Seth.
  • Like review icon 0
  • Add comments
ionutgica 27/09/2020 20:59
Veşnicia s-a născut la sat.
Stările sufletești care par a nu avea nici un motiv, au motivele cele mai adânci.
Nu-ţi îmbogăţeşti sufletul cu adevăruri mărunte: cine şi-ar face avere adunând praful de aur împrăştiat pe pământ?
  • Like review icon 0
  • Add comments
Marian1234 12/07/2020 12:18
In carte se vorbeste despre marketing-ul permisiv si nu marketing-ul care te intrerupe cu un pop-up atunci cand citesti o stire pe site. Marketing-ul despre care vorbeste Seth este marketing-ul care arata oamenilor servicii si produse care chiar conteaza. Recomand !
  • Like review icon 0
  • Add comments

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one