Countdown header img 1

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

{countdownParams.get('img-mobile-alt-text').getAsString()}

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Card cadou

Be Branded

De (autor): Dana Lupsa

4.5
(2 reviews)
Be Branded - Dana Lupsa

Be Branded

De (autor): Dana Lupsa

4.5
(2 reviews)
Be Branded sau cum sa devii un profesionist memorabil

Dana Lupsa este lector universitar doctor la Universitatea Transilvania din Brasov, Facultatea de stiinte Economice si Administrarea Afacerilor, unde preda, inca din anul 2003, discipline din sfera managementului. Pasiunea pentru comunicare si branding s-a nascut odata cu asociatia pe care o conduce din anul 2014, Asociatia Happy Moms, care are ca scop sustinerea femeilor si mamelor care isi doresc sa devina antreprenoare prin programe educationale si networking. Profesia de PR, consultanta in management, marketing si comunicare, cursurile de branding si comunicare sustinute constant pentru publicul larg sau pentru antreprenoare, preocuparea pentru dezvoltarea personala si spirituala, au condus la ceea azi putem numi brandul Dana Lupsa. Dana lucreaza doar cu femei deoarece le intelege provocarile, stie cum sa le motiveze si ii place sa le ajute sa straluceasca din punct de vedere profesional. 
 
Cartea BeBranded este un ghid complet si complex de branding personal care, prin prisma exercitiilor practice, a explicatiilor si a propriei povesti a autoarei, inspira la a descoperi autenticul valorilor si misiunii noastre personale, a le da viata si a le imbraca in „vesmintele" potrivite si apoi a le comunica pline de entuziasm si bucurie. 
 
Citeste mai mult

39.00Lei

Sau 3900 de puncte

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Descrierea produsului

Be Branded sau cum sa devii un profesionist memorabil

Dana Lupsa este lector universitar doctor la Universitatea Transilvania din Brasov, Facultatea de stiinte Economice si Administrarea Afacerilor, unde preda, inca din anul 2003, discipline din sfera managementului. Pasiunea pentru comunicare si branding s-a nascut odata cu asociatia pe care o conduce din anul 2014, Asociatia Happy Moms, care are ca scop sustinerea femeilor si mamelor care isi doresc sa devina antreprenoare prin programe educationale si networking. Profesia de PR, consultanta in management, marketing si comunicare, cursurile de branding si comunicare sustinute constant pentru publicul larg sau pentru antreprenoare, preocuparea pentru dezvoltarea personala si spirituala, au condus la ceea azi putem numi brandul Dana Lupsa. Dana lucreaza doar cu femei deoarece le intelege provocarile, stie cum sa le motiveze si ii place sa le ajute sa straluceasca din punct de vedere profesional. 
 
Cartea BeBranded este un ghid complet si complex de branding personal care, prin prisma exercitiilor practice, a explicatiilor si a propriei povesti a autoarei, inspira la a descoperi autenticul valorilor si misiunii noastre personale, a le da viata si a le imbraca in „vesmintele" potrivite si apoi a le comunica pline de entuziasm si bucurie. 
 
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De acelasi autor

De pe acelasi raft

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
1
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

danaang 29/03/2020 21:00
Pana la urma, tot ce facem de cand ne dam jos din pat tine de brandul personal. Daca dorim sa avem succes personal si profesional avem de respectat cateva reguli pentru ca o imagine nu se construieste random, ci trebuie urmati pasii corecti. Autoarea, prin vasta sa experienta in branding, ne arata acesti pasi: de la cum sa gasim ceea ce ne reprezinta la cum sa gandim o strategie pentru un brand autentic si in concordanta cu ceea ce suntem, de la importanta unei culori sau simbol pana la pozitionarea pe un segment de piata. Ce mi-a placut cel mai mult, insa, la aceasta carte este ca se pliaza pe realitatea economica din Romania si nu importa niste principii din conceptele americane care nu au aplicabilitate la noi.
  • 1
Cismas Paul 17/03/2020 20:00
Într-o epocă în care puțini sunt cei care mai citesc, e greșit să îți imaginezi să simplul fapt de a alege o carte e revoluționar. Adică, e de apreciat, dar nu e destul. Să citești ca să conduci înseamnă să citești cărți peste nivelul tău, cărți care îți cresc nivelul de inteligență.
  • 1

Noi suntem despre cărţi şi la fel este şi Newsletter-ul nostru

Abonează-te pentru a afla rapid care sunt promoţiile zilei, noutăţile şi recomandările noastre.

Ma abonez image one
Ma abonez image one