Branded Interactions: Marketing Through Design in the Digital Age

De (autor): Marco Spies

Branded Interactions: Marketing Through Design in the Digital Age - Marco Spies

Branded Interactions: Marketing Through Design in the Digital Age

De (autor): Marco Spies

Wenger, Katja: - Katja Wenger is an interface and brand designer, and has worked as an art director for renowned digital and design agencies such as Pixelpark and Saatchi & Saatchi.
Citește mai mult

-10%

transport gratuit

PRP: 396.00 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

356.40Lei

356.40Lei

396.00 Lei

Primești 356 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Livrare in 2-4 saptamani

Descrierea produsului

Wenger, Katja: - Katja Wenger is an interface and brand designer, and has worked as an art director for renowned digital and design agencies such as Pixelpark and Saatchi & Saatchi.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X