Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic
De (autor): Veronica Ioana Ilies , Paul-Alexandru Farcas

Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic
De (autor): Veronica Ioana Ilies , Paul-Alexandru Farcas
Volumul Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor isi propune sa ofere o viziune a schimbarilor survenite in industria Marcomm.
Dar nu oricum, ci prin vocea specialistilor, a acelor profesionisti care au fost pusi in fata schimbarii accelerate. Am incercat sa adunam in acest volum specialisti in comunicare, branding, relatii publice sau marketing care vin din industrii diferite. I-am invitat sa-si astearna experienta schimbarii si impactul pe care l-au resimtit, atat la nivel individual, personal, dar mai ales la nivel profesional. I-am rugat sa se bazeze in scrierile lor doar pe ceea ce au trait si experimentat in anul pandemic.
Ne-am propus o abordare personala, o scriere de tip storytelling.
Ne dorim ca din povestile lor sa invatam fiecare ceva nou, sa luam cu noi o lectie.
transport gratuit
47.58Lei
47.58Lei
Primesti 47 puncte

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
In stoc

Estimare livrare marti, 5 august

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.
Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.
Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Volumul Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor isi propune sa ofere o viziune a schimbarilor survenite in industria Marcomm.
Dar nu oricum, ci prin vocea specialistilor, a acelor profesionisti care au fost pusi in fata schimbarii accelerate. Am incercat sa adunam in acest volum specialisti in comunicare, branding, relatii publice sau marketing care vin din industrii diferite. I-am invitat sa-si astearna experienta schimbarii si impactul pe care l-au resimtit, atat la nivel individual, personal, dar mai ales la nivel profesional. I-am rugat sa se bazeze in scrierile lor doar pe ceea ce au trait si experimentat in anul pandemic.
Ne-am propus o abordare personala, o scriere de tip storytelling.
Ne dorim ca din povestile lor sa invatam fiecare ceva nou, sa luam cu noi o lectie.
Detaliile produsului
- Categoria: Comunicare Jurnalism
- Autor: Veronica Ioana Ilies, Paul-Alexandru Farcas
- Editura: TRITONIC
- An aparitie: 2021
- Editie: Necartonata
- Format: 200 x 130 x 21
- Nr. pagini: 358
- Colectie: Comunicare media
- Cod: TRO978-606-749-560-7
S-ar putea sa-ti placa si
De acelasi autor
Rating general al produsului
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!