Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Branding de tara. Romania

De (autor): L. Trasa , N. Cimpoca , E.M. Dobrescu , V.A. Chira

0
(0 review-uri)
Branding de tara. Romania - N. Cimpoca, E.M. Dobrescu, V. A. Chira, L. Trasa

Branding de tara. Romania

De (autor): L. Trasa , N. Cimpoca , E.M. Dobrescu , V.A. Chira

0
(0 review-uri)
Brandingul de tara se refera la ce trebuie facut pentru ca "produsul Romania“ si imaginea sa sa fie mai bine prezentate, promovate si vandute in exterior.
 
Cu cateva exceptii notabile, pe care speram sa le remarcati in lucrare, paginile acestei carti sunt scrise de studentii anului al II-lea al Facultatii de Sociologie-Psihologie a Universitatii Spiru Haret Bucuresti, ca referate la cursul de sociologia comunicarii, sustinut de prof. Univ. Dr. Emilian M. Dobrescu. Printr-un efort de documentare, de reunire, sinteza si analiza, s-a realizat, probabil, prima lucrare despre brandindul de tara si cu aceasta conceptie, din literatura de specialitate autohtona si una din primele, din domeniul international al brandingului. Putem considera aceasta carte, pentru noutatea ideilor pe care le promoveaza, dar, mai ales, pentru inceputul in stiinta pe care il face fiecare autor student al Universitatii Spiru Haret, un debut spectaculos, la nivelul cel mai inalt al didacticii si cercetarii stiintifice universitare.
 
Cititorul, avizat sau nu asupra subiectului, va observa frumusetea si nonsalanta unor aprecieri, pline de substanta, pe care le fac tinerii - de ce nu, viitorii nostri mari specialisti in branding - care abordeaza aici un subiect de mare finete teoretica si practica. Proiectul national "Un brand de tara pentru Romania“, pe care autoritatile se pare ca l-au abandonat, poate fi realizat cu tinerii care scriu in aceasta lucrare si isi sustin cu atata originalitate ideile si gandurile.

Coordonatori: Natalia Cimpoca, Vladimir Alexandru Chira, Emilian M. Dobrescu, Lucian Trasa
Citește mai mult

-5%

PRP: 36.00 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

34.20Lei

34.20Lei

36.00 Lei

Primești 34 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Comandă până la 14:00:

Estimare livrare luni, 8 decembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Brandingul de tara se refera la ce trebuie facut pentru ca "produsul Romania“ si imaginea sa sa fie mai bine prezentate, promovate si vandute in exterior.
 
Cu cateva exceptii notabile, pe care speram sa le remarcati in lucrare, paginile acestei carti sunt scrise de studentii anului al II-lea al Facultatii de Sociologie-Psihologie a Universitatii Spiru Haret Bucuresti, ca referate la cursul de sociologia comunicarii, sustinut de prof. Univ. Dr. Emilian M. Dobrescu. Printr-un efort de documentare, de reunire, sinteza si analiza, s-a realizat, probabil, prima lucrare despre brandindul de tara si cu aceasta conceptie, din literatura de specialitate autohtona si una din primele, din domeniul international al brandingului. Putem considera aceasta carte, pentru noutatea ideilor pe care le promoveaza, dar, mai ales, pentru inceputul in stiinta pe care il face fiecare autor student al Universitatii Spiru Haret, un debut spectaculos, la nivelul cel mai inalt al didacticii si cercetarii stiintifice universitare.
 
Cititorul, avizat sau nu asupra subiectului, va observa frumusetea si nonsalanta unor aprecieri, pline de substanta, pe care le fac tinerii - de ce nu, viitorii nostri mari specialisti in branding - care abordeaza aici un subiect de mare finete teoretica si practica. Proiectul national "Un brand de tara pentru Romania“, pe care autoritatile se pare ca l-au abandonat, poate fi realizat cu tinerii care scriu in aceasta lucrare si isi sustin cu atata originalitate ideile si gandurile.

Coordonatori: Natalia Cimpoca, Vladimir Alexandru Chira, Emilian M. Dobrescu, Lucian Trasa
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo