headerdesktop transpgratuittimer04dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile transpgratuittimer04dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Livrare: 0 lei

3-4 decembrie

❤️ transport gratuit ❤️

la orice comanda in Romania 🚚

Brandwashed

De (autor): Martin Lindstrom

0
(0 review-uri)
Brandwashed - Martin Lindstrom

Brandwashed

De (autor): Martin Lindstrom

0
(0 review-uri)
  • „Anul trecut am hotarat sa ma supun unei cure de dezintoxicare de branduri. Mai precis, am hotarat sa nu mai cumpar niciun nou brand timp de un an. Mi-am propus sa folosesc in continuare obiectele pe care deja le detineam –haine, telefon mobil si altele asemenea. Dar nu aveam voie sa cumpar nici macar un singur brand nou. Cum definesc termenul „brand”? Pai, in specialitatea mea privesc viata printr-un set de lentile foarte speciale: unele prin care aproape tot ce exista in lume –telefoanele mobile si computerele pe care le utilizam, ceasurile si hainele pe care le purtam, filmele pe care le vizionam, cartile pe care le citim, alimentele pe care le mancam, vedetele si echipele sportive pe care le idolatrizam –este perceput ca brand. Ceva prin care declaram lumii ce suntem sau ce dorim sa fim. Cu toate acestea, eram hotarat sa incerc sa dovedesc ca se poate rezista tuturor tentatiilor cu care ne asalteaza cultura de consum.” Martin Lindstrom

    „In ultimii cinci ani am citit din scoarta-n scoarta doar doua carti de afaceri: Buyology si Brandwashed. Nu este doar o coincidenta faptul ca Martin Lindstrom le-a scris pe amandoua.” Steven Levitt, profesor de economie la Universitatea din Chicago

    „Daca vrei sa inveti cum sa navighezi printre promisiunile desarte privind sanatatea ta pe care marketerii ti le vand si cum sa iei decizii inteligente cu privire la modul in care sa-ti cheltui banii este imperios necesar sa citesti aceasta carte.” Dr. Mehmet Oz

    „Sunt fascinata de cartea scrisa de Martin, am cautat intotdeauna atat ca femeie de afaceri, cat si ca un consumator individual sa gasesc metode pentru a cumpara inteligent! Martin mi-a schimbat modul in care ma raportez la branduri si la comportamentul consumatorilor. De-a dreptul o iluminare!” Tyra Banks

    „Parintii care vor citi aceasta carte isi vor lua lumea in cap. Marketerii priceputi vor lua notite.” Fortune

Citește mai mult

-5%

transport gratuit

PRP: 56.02 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

53.22Lei

53.22Lei

56.02 Lei

Primești 53 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

  • „Anul trecut am hotarat sa ma supun unei cure de dezintoxicare de branduri. Mai precis, am hotarat sa nu mai cumpar niciun nou brand timp de un an. Mi-am propus sa folosesc in continuare obiectele pe care deja le detineam –haine, telefon mobil si altele asemenea. Dar nu aveam voie sa cumpar nici macar un singur brand nou. Cum definesc termenul „brand”? Pai, in specialitatea mea privesc viata printr-un set de lentile foarte speciale: unele prin care aproape tot ce exista in lume –telefoanele mobile si computerele pe care le utilizam, ceasurile si hainele pe care le purtam, filmele pe care le vizionam, cartile pe care le citim, alimentele pe care le mancam, vedetele si echipele sportive pe care le idolatrizam –este perceput ca brand. Ceva prin care declaram lumii ce suntem sau ce dorim sa fim. Cu toate acestea, eram hotarat sa incerc sa dovedesc ca se poate rezista tuturor tentatiilor cu care ne asalteaza cultura de consum.” Martin Lindstrom

    „In ultimii cinci ani am citit din scoarta-n scoarta doar doua carti de afaceri: Buyology si Brandwashed. Nu este doar o coincidenta faptul ca Martin Lindstrom le-a scris pe amandoua.” Steven Levitt, profesor de economie la Universitatea din Chicago

    „Daca vrei sa inveti cum sa navighezi printre promisiunile desarte privind sanatatea ta pe care marketerii ti le vand si cum sa iei decizii inteligente cu privire la modul in care sa-ti cheltui banii este imperios necesar sa citesti aceasta carte.” Dr. Mehmet Oz

    „Sunt fascinata de cartea scrisa de Martin, am cautat intotdeauna atat ca femeie de afaceri, cat si ca un consumator individual sa gasesc metode pentru a cumpara inteligent! Martin mi-a schimbat modul in care ma raportez la branduri si la comportamentul consumatorilor. De-a dreptul o iluminare!” Tyra Banks

    „Parintii care vor citi aceasta carte isi vor lua lumea in cap. Marketerii priceputi vor lua notite.” Fortune

Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo