Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Hai la Libris Days!!

CADOURI*, REDUCERI

si Transport gratuit peste 50 lei!

Comanda acum!
Close

Bunele maniere (Larousse)

De (autor): Sabine Denuelle

5
(2 reviews)
Bunele maniere (Larousse) - Sabine Denuelle
Rasfoieste

Bunele maniere (Larousse)

De (autor): Sabine Denuelle

5
(2 reviews)
Enciclopedie de stil, eleganta sau savoir-vivre

Respectul fata de tine insuti • Respectul fata de ceilalti • Exprimare si comunicare • La masa • La serviciu • In afara casei • A invita si a fi invitat • Sarbatori laice si religioase • Cererea in casatorie • Buchetul miresei • Alaiul nuptial • Botezul si cele mai potrivite cadouri • Ce cadou alegem pentru diferite ocazii? • Ce tinuta vestimentara adoptam? • Ce subiecte ar fi de preferat sa evitam intr-o conversatie? • In ce constau bunele maniere la masa? • Ce gesturi sunt permise sau interzise in locurile publice? • Cum sa organizam o petrecere? • Cum sa tratam relatiile de prietenie sau de dragoste la serviciu? • Marile etape ale vietii • Ce inseamna eleganta?
 
250 de articole prezentate alfabetic, grupate in noua mari sectiuni: modul de exprimare si comunicarea, bunele maniere la masa, la birou, in calatorie, la spectacol, la muzeu, la reuniuni pretentioase si la cele mai importante evenimente din viata.
 
Exista reguli pentru folosirea telefonului mobil? Cum ne comportam la birou? Dar la restaurant, in muzee sau la receptii? Cum organizam o cina festiva? Cum tinem un toast? Care sunt cele mai potrivite formule de adresare? E demodata galanteria? Cum raspundem la un compliment?
 
Fragment din volum:
 
"TELEFON
Un apel telefonic adresat cuiva poate semana cu o intruzIune - de aici si obligatia de a lua cateva masuri de precautie, cu atat mai necesare cu cat celularul permite stabilirea cu usurinta a legaturilor telefonice.
Nu sunati la orice ora. Pentru o problema de serviciu, telefonati in timpul programului de lucru. Pentru discutii personale, sunati intre orele 9.00 si 22.00. Doar o relatie foarte apropiata sau cazurile de forta majora justifica un apel in afara acestui interval. Respectati orele de masa, cand nimanui nu-i place sa fie deranjat, si, pe cat posibil, ora cand se difuzeaza principalul buletin de stiri al zilei (multe persoane urmaresc cu sfintenie stirile de seara).
Nu comutati niciodata pe modul "difuzor" fara a va preveni interlocutorul.

Alo, eu sunt!
Cati de "eu" exista oare in lume? Indata ce i se raspunde, cel care a sunat trebuie sa se prezinte cu numele intreg: "Sunt Philippe Lemoine, as putea vorbi cu Jacques?" sau "cu domnul Gaillet". Un barbat nu spune: "Sunt domnul Philippe Lemoine", insa o femeie se poate exprima dupa cum doreste: "Sunt doamna Lemoine" sau "Sunt Isabelle Lemoine."
Daca persoana de la celalalt capat al firului este cea pe care o cautati, asigurati-va ca nu ati deranjat-o: "Alo, sunt Philippe Lemoine. Jacques, spune-mi daca am nimerit intr-un moment nepotrivit, pot sa revin mai tarziu."
Daca persoana cautata lipseste, explicati-i celui sau celei care v-a raspuns, in cateva cuvinte, motivul pentru care ati sunat sau intrebati, simplu: "La ce ora as putea sa revin fara sa deranjez?" In orice caz, nu cereti cuiva (cu rare exceptii) sa va sune inapoi; initiativa in acest sens trebuie sa va apartina. La fel, daca legatura se intrerupe, e de datoria celui care a sunat sa apeleze din nou.
Daca ati gresit numarul, prezentati-va scuzele. Daca aveti indoieli asupra identitatii interlocutorului, intrebati: "Am sunat la Jacques Gaillet?" Oricum, atunci cand vi se raspunde, nu intrebati niciodata: "Cine e la telefon?" E obligatia dumneavoastra, care ati apelat, sa va prezentati mai intai."
Citeste mai mult

LIBRIS DAYS

-40%

41.94Lei

69.90 Lei

Sau 4194 de puncte

!

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Descrierea produsului

Enciclopedie de stil, eleganta sau savoir-vivre

Respectul fata de tine insuti • Respectul fata de ceilalti • Exprimare si comunicare • La masa • La serviciu • In afara casei • A invita si a fi invitat • Sarbatori laice si religioase • Cererea in casatorie • Buchetul miresei • Alaiul nuptial • Botezul si cele mai potrivite cadouri • Ce cadou alegem pentru diferite ocazii? • Ce tinuta vestimentara adoptam? • Ce subiecte ar fi de preferat sa evitam intr-o conversatie? • In ce constau bunele maniere la masa? • Ce gesturi sunt permise sau interzise in locurile publice? • Cum sa organizam o petrecere? • Cum sa tratam relatiile de prietenie sau de dragoste la serviciu? • Marile etape ale vietii • Ce inseamna eleganta?
 
250 de articole prezentate alfabetic, grupate in noua mari sectiuni: modul de exprimare si comunicarea, bunele maniere la masa, la birou, in calatorie, la spectacol, la muzeu, la reuniuni pretentioase si la cele mai importante evenimente din viata.
 
Exista reguli pentru folosirea telefonului mobil? Cum ne comportam la birou? Dar la restaurant, in muzee sau la receptii? Cum organizam o cina festiva? Cum tinem un toast? Care sunt cele mai potrivite formule de adresare? E demodata galanteria? Cum raspundem la un compliment?
 
Fragment din volum:
 
"TELEFON
Un apel telefonic adresat cuiva poate semana cu o intruzIune - de aici si obligatia de a lua cateva masuri de precautie, cu atat mai necesare cu cat celularul permite stabilirea cu usurinta a legaturilor telefonice.
Nu sunati la orice ora. Pentru o problema de serviciu, telefonati in timpul programului de lucru. Pentru discutii personale, sunati intre orele 9.00 si 22.00. Doar o relatie foarte apropiata sau cazurile de forta majora justifica un apel in afara acestui interval. Respectati orele de masa, cand nimanui nu-i place sa fie deranjat, si, pe cat posibil, ora cand se difuzeaza principalul buletin de stiri al zilei (multe persoane urmaresc cu sfintenie stirile de seara).
Nu comutati niciodata pe modul "difuzor" fara a va preveni interlocutorul.

Alo, eu sunt!
Cati de "eu" exista oare in lume? Indata ce i se raspunde, cel care a sunat trebuie sa se prezinte cu numele intreg: "Sunt Philippe Lemoine, as putea vorbi cu Jacques?" sau "cu domnul Gaillet". Un barbat nu spune: "Sunt domnul Philippe Lemoine", insa o femeie se poate exprima dupa cum doreste: "Sunt doamna Lemoine" sau "Sunt Isabelle Lemoine."
Daca persoana de la celalalt capat al firului este cea pe care o cautati, asigurati-va ca nu ati deranjat-o: "Alo, sunt Philippe Lemoine. Jacques, spune-mi daca am nimerit intr-un moment nepotrivit, pot sa revin mai tarziu."
Daca persoana cautata lipseste, explicati-i celui sau celei care v-a raspuns, in cateva cuvinte, motivul pentru care ati sunat sau intrebati, simplu: "La ce ora as putea sa revin fara sa deranjez?" In orice caz, nu cereti cuiva (cu rare exceptii) sa va sune inapoi; initiativa in acest sens trebuie sa va apartina. La fel, daca legatura se intrerupe, e de datoria celui care a sunat sa apeleze din nou.
Daca ati gresit numarul, prezentati-va scuzele. Daca aveti indoieli asupra identitatii interlocutorului, intrebati: "Am sunat la Jacques Gaillet?" Oricum, atunci cand vi se raspunde, nu intrebati niciodata: "Cine e la telefon?" E obligatia dumneavoastra, care ati apelat, sa va prezentati mai intai."
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Rating general al produsului

5 stele
2
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Creanga 16/01/2021 11:04
Do not let another day go by where your dedication to other people's opinions is greater than your dedication to your own emotions! Great goals make great people. People cannot hit what they do not aim for.
  • Like review icon 0
  • Add comments
flaviusmarius 11/12/2020 07:51
Întotdeauna cel care merge îl salută pe cel care stă pe loc, iar cel care se află într-o maşină pe cel care este pieton, dar întotdeauna, nu trebuie să ne sfiim să salutăm primii, chiar dacă regula cere să fim salutaţi. A saluta este o dovadă de politeţe. A aştepta să fii salutat este o dovadă de impoliteţe.
  • Like review icon 0
  • Add comments

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one