Mai sunt
00
00
00
00
X
Categorii:
inchide meniul
-
Noutati 2021
Bestselleruri
L-V 08:00 - 20:00 0371.781.781

Bunele maniere (Larousse) - Sabine Denuelle

5

59.9  Lei

sau 5990 de puncte. Detalii.

In stoc

Cod: BAR978-606-8564-70-8

An aparitie: 2017

Autor: Sabine Denuelle

Categoria: Psihologie Practica

Colectie: Savoir-vivre

Editie: Necartonata

Editura: BAROQUE BOOKS & ARTS

Format: 210x140

Nr. pagini: 552

Traducator: Adriana Bdescu, Mihaela Stan



Adauga in wishlist

Trebuie sa fii logat

Transport Gratuit peste 90 de lei
Puncte de fidelitate
30 de Zile Drept de Retur
 

    Enciclopedie de stil, eleganta sau savoir-vivre

    Respectul fata de tine insuti • Respectul fata de ceilalti • Exprimare si comunicare • La masa • La serviciu • In afara casei • A invita si a fi invitat • Sarbatori laice si religioase • Cererea in casatorie • Buchetul miresei • Alaiul nuptial • Botezul si cele mai potrivite cadouri • Ce cadou alegem pentru diferite ocazii? • Ce tinuta vestimentara adoptam? • Ce subiecte ar fi de preferat sa evitam intr-o conversatie? • In ce constau bunele maniere la masa? • Ce gesturi sunt permise sau interzise in locurile publice? • Cum sa organizam o petrecere? • Cum sa tratam relatiile de prietenie sau de dragoste la serviciu? • Marile etape ale vietii • Ce inseamna eleganta?

 
    250 de articole prezentate alfabetic, grupate in noua mari sectiuni: modul de exprimare si comunicarea, bunele maniere la masa, la birou, in calatorie, la spectacol, la muzeu, la reuniuni pretentioase si la cele mai importante evenimente din viata.
 
    Exista reguli pentru folosirea telefonului mobil? Cum ne comportam la birou? Dar la restaurant, in muzee sau la receptii? Cum organizam o cina festiva? Cum tinem un toast? Care sunt cele mai potrivite formule de adresare? E demodata galanteria? Cum raspundem la un compliment?
 

     Fragment din volum:
 
    “TELEFON
    Un apel telefonic adresat cuiva poate semana cu o intruzIune — de aici si obligatia de a lua cateva masuri de precautie, cu atat mai necesare cu cat celularul permite stabilirea cu usurinta a legaturilor telefonice.
    Nu sunati la orice ora. Pentru o problema de serviciu, telefonati in timpul programului de lucru. Pentru discutii personale, sunati intre orele 9.00 si 22.00. Doar o relatie foarte apropiata sau cazurile de forta majora justifica un apel in afara acestui interval. Respectati orele de masa, cand nimanui nu-i place sa fie deranjat, si, pe cat posibil, ora cand se difuzeaza principalul buletin de stiri al zilei (multe persoane urmaresc cu sfintenie stirile de seara).
    Nu comutati niciodata pe modul „difuzor" fara a va preveni interlocutorul.
 
    Alo, eu sunt!
    Cati de „eu" exista oare in lume? Indata ce i se raspunde, cel care a sunat trebuie sa se prezinte cu numele intreg: „Sunt Philippe Lemoine, as putea vorbi cu Jacques?" sau „cu 
domnul Gaillet". Un barbat nu spune: „Sunt domnul Philippe Lemoine", insa o femeie se poate exprima dupa cum doreste: “Sunt doamna Lemoine" sau „Sunt Isabelle Lemoine."
    Daca persoana de la celalalt capat al firului este cea pe care o cautati, asigurati-va ca nu ati deranjat-o: „Alo, sunt Philippe Lemoine. Jacques, spune-mi daca am nimerit intr-un moment nepotrivit, pot sa revin mai tarziu."
    Daca persoana cautata lipseste, explicati-i celui sau celei care v-a raspuns, in cateva cuvinte, motivul pentru care ati sunat sau intrebati, simplu: „La ce ora as putea sa revin fara sa deranjez?" In orice caz, nu cereti cuiva (cu rare exceptii) sa va sune inapoi; initiativa in acest sens trebuie sa va apartina. La fel, daca legatura se intrerupe, e de datoria celui care a sunat sa apeleze din nou.
    Daca ati gresit numarul, prezentati-va scuzele. Daca aveti indoieli asupra identitatii interlocutorului, intrebati: „Am sunat la Jacques Gaillet?" Oricum, atunci cand vi se raspunde, nu intrebati niciodata: „Cine e la telefon?" E obligatia dumneavoastra, care ati apelat, sa va prezentati mai intai."

Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 90 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.

Altii au comandat si...

commentarii
Rating general al produsului
5 (4 review-uri)

Ai cumparat acest produs? Spune-ti parerea!

Acorda o nota produsului

Review-uri
Creanga 01/16/2021
Do not let another day go by where your dedication to other people's opinions is greater than your dedication to your own emotions! Great goals make great people. People cannot hit what they do not aim for.

flaviusmarius 12/11/2020
Întotdeauna cel care merge îl salută pe cel care stă pe loc, iar cel care se află într-o maşină pe cel care este pieton, dar întotdeauna, nu trebuie să ne sfiim să salutăm primii, chiar dacă regula cere să fim salutaţi. A saluta este o dovadă de politeţe. A aştepta să fii salutat este o dovadă de impoliteţe.

marcelaonica 10/18/2020
Femeia care îşi poate crea propriul job este o femeie care va avea faimă şi avere. Amelia Earhart
Munca nu este pedeapsa omului. Este recompensa sa, puterea sa și plăcerea sa. George Sand

Ion Costea 03/19/2020
Negreșit, se poate spune aceea că această carte despre bunele maniere este pe cât de interesantă, pe atât de bine structurată și educativă.

sus
Feedback Wishlist
// // //