Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Cacophony. Joc de cooperare

0
(0 review-uri)
  • Cacophony. Joc de cooperare
  • Cacophony. Joc de cooperare
  • Cacophony. Joc de cooperare
  • Cacophony. Joc de cooperare
  • Cacophony. Joc de cooperare
  • Cacophony. Joc de cooperare

Cacophony. Joc de cooperare

0
(0 review-uri)
Jucatorul ”pierdut” in padure (nu vede pe unde merge), trebuie sa se increada in partenerii de joc si sa isi aduca aminte din fiecare directie ce animal plange.
Joc de cooperare, memorie si indemanare.

Scopul jocului:
- Ghidat de ceilalti jucatori, cel care nu vede pe unde merge trebuie sa dea pisica jos din copac si sa o duca in casa.

Pregatirea jocului:
- Plansa de joc  se pune intre jucatori.
- Trunchiurile de copac se pozitioneaza pe plansa, deasupra coroanelor desenate pe acesta.
- Se amesteca toate frunzele si se aseaza apoi in teanc cu fata in jos, una peste alta.
- Incepe cel mai tanar jucator.   

Confectionat din materiale si vopsele non toxice conform reglementarilor EN71&ASTM.

AVERTISMENT: Contraindicat copiilor sub 3 ani. Contine parti mici. Se recomanda supravegherea copilului de catre un adult in timpul jocului.

Producator: Djeco, Franta

Contine: plansa de joc, 1 bat ilustrat ( pionul), 10 cartonase, 24 obstacole, carte casa, 1 pereche ochelari opaci.
Dimensiuni: 300 x 280 mm
Varsta recomandata: 4 -8 ani
Numar jucatori: 2- 5

Reguli de joc:
- Jucatorul ia primele 4 carti cu animale si aseaza aleator cate unul pe fiecare latura a plansei de joc. Se uita atent la ele si memoreaza in fiecare directie ce animal este, apoi isi pune ochelarii opaci, pe care ii tine la ochi pana la finalul turei.
- Ceilalti jucatori se decid ce animal imita fiecare ( au voie sa imite doar plansul animalului respectiv), in liniste, ca cel care nu vede sa nu stie alegerea fiecaruia.
- Daca sunt doar 2 jucatori in total, cel care nu are ochelarii va imita toate cele 4 animale. Daca sunt 3 jucatori, cei doi care cad imita ficare cate 2 animale. Daca sunt 4 jucatori, unul imita 2 animale si 2 jucatori cate un animal. La 5 jucatori, fiecare dintre cei 4 jucatori care vad, imita cate un animal.

Cei care vad decid in mod secret si unde se aseaza cartonasul "Casa", in afara plansei de joc. Acolo trebuie sa ajunga ghidat, jucatorul cu ochelari dupa ce da jos din copac pisica.
Aseaza apoi frunzele pe fiecare trunchi de copac, incepand de la copacul nr. 1. Cartea frunza cu pisica trebuie asezata pe copacul nr. 12. Pisica trebuie recuperata, apoi dusa acasa de catre jucatorul cu ochelari.

Se pune in centrul plansei de joc  pionul inalt si jucatorul care nu vede este ajutat sa il apuce. In continuare doar acesta are voie sa miste pionul pe plansa de joc, ghidat de plansul animalelor in fiecare directie memorata.
Un plans mai rapid indica faptul ca pionul se poate muta mai mult si mai repede.
La schimbarea planselor, se schimba si directia in care se muta pionul. Daca jucatorul muta in directia gresita, ceilalti jucatori imita "mugitul" unui magarus.

Pentru a muta pe diagonala, cei doi jucatori care au directiile respective pot sa "planga" impreuna.

Daca jucatorul da jos de pe trunchiul de copac pisica, e foarte bine! Jucatorii care vad semnaleaza reusita mieunand.
Acum mai trebuie doar sa o duca acasa. Trebuie sa impinga acolo cu pionul cartea cu pisica pe plansa de joc, dupa aceleasi reguli.
Toti jucatorii castiga daca pisica ajunge acasa.
Toti jucatorii pierd daca jucatorul cu ochelari darama 2 copaci fara pisica sau daca pionul iese din padure ( de pe plansa de joc) fara sa ajunga la casa.   
Citeste mai mult

-20%

PRP: 140.00 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

112.00Lei

112.00Lei

140.00 Lei

Primesti 112 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Jucatorul ”pierdut” in padure (nu vede pe unde merge), trebuie sa se increada in partenerii de joc si sa isi aduca aminte din fiecare directie ce animal plange.
Joc de cooperare, memorie si indemanare.

Scopul jocului:
- Ghidat de ceilalti jucatori, cel care nu vede pe unde merge trebuie sa dea pisica jos din copac si sa o duca in casa.

Pregatirea jocului:
- Plansa de joc  se pune intre jucatori.
- Trunchiurile de copac se pozitioneaza pe plansa, deasupra coroanelor desenate pe acesta.
- Se amesteca toate frunzele si se aseaza apoi in teanc cu fata in jos, una peste alta.
- Incepe cel mai tanar jucator.   

Confectionat din materiale si vopsele non toxice conform reglementarilor EN71&ASTM.

AVERTISMENT: Contraindicat copiilor sub 3 ani. Contine parti mici. Se recomanda supravegherea copilului de catre un adult in timpul jocului.

Producator: Djeco, Franta

Contine: plansa de joc, 1 bat ilustrat ( pionul), 10 cartonase, 24 obstacole, carte casa, 1 pereche ochelari opaci.
Dimensiuni: 300 x 280 mm
Varsta recomandata: 4 -8 ani
Numar jucatori: 2- 5

Reguli de joc:
- Jucatorul ia primele 4 carti cu animale si aseaza aleator cate unul pe fiecare latura a plansei de joc. Se uita atent la ele si memoreaza in fiecare directie ce animal este, apoi isi pune ochelarii opaci, pe care ii tine la ochi pana la finalul turei.
- Ceilalti jucatori se decid ce animal imita fiecare ( au voie sa imite doar plansul animalului respectiv), in liniste, ca cel care nu vede sa nu stie alegerea fiecaruia.
- Daca sunt doar 2 jucatori in total, cel care nu are ochelarii va imita toate cele 4 animale. Daca sunt 3 jucatori, cei doi care cad imita ficare cate 2 animale. Daca sunt 4 jucatori, unul imita 2 animale si 2 jucatori cate un animal. La 5 jucatori, fiecare dintre cei 4 jucatori care vad, imita cate un animal.

Cei care vad decid in mod secret si unde se aseaza cartonasul "Casa", in afara plansei de joc. Acolo trebuie sa ajunga ghidat, jucatorul cu ochelari dupa ce da jos din copac pisica.
Aseaza apoi frunzele pe fiecare trunchi de copac, incepand de la copacul nr. 1. Cartea frunza cu pisica trebuie asezata pe copacul nr. 12. Pisica trebuie recuperata, apoi dusa acasa de catre jucatorul cu ochelari.

Se pune in centrul plansei de joc  pionul inalt si jucatorul care nu vede este ajutat sa il apuce. In continuare doar acesta are voie sa miste pionul pe plansa de joc, ghidat de plansul animalelor in fiecare directie memorata.
Un plans mai rapid indica faptul ca pionul se poate muta mai mult si mai repede.
La schimbarea planselor, se schimba si directia in care se muta pionul. Daca jucatorul muta in directia gresita, ceilalti jucatori imita "mugitul" unui magarus.

Pentru a muta pe diagonala, cei doi jucatori care au directiile respective pot sa "planga" impreuna.

Daca jucatorul da jos de pe trunchiul de copac pisica, e foarte bine! Jucatorii care vad semnaleaza reusita mieunand.
Acum mai trebuie doar sa o duca acasa. Trebuie sa impinga acolo cu pionul cartea cu pisica pe plansa de joc, dupa aceleasi reguli.
Toti jucatorii castiga daca pisica ajunge acasa.
Toti jucatorii pierd daca jucatorul cu ochelari darama 2 copaci fara pisica sau daca pionul iese din padure ( de pe plansa de joc) fara sa ajunga la casa.   
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one