headerdesktop omiecucinci08oct24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile omiecucinci08oct24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

-50% REDUCERE

la 1000 de titluri

Promotie valabila: 8-9 oct.

Comanda acum!

Cand cerurile au fost scoase la vanzare

De (autor): Ashlee Vance

0
(0 review-uri)
Cand cerurile au fost scoase la vanzare - Ashlee Vance
Rasfoieste

Cand cerurile au fost scoase la vanzare

De (autor): Ashlee Vance

0
(0 review-uri)
Cand cerurile au fost scoase la vanzare. Ciudatii si genialii care se intrec sa ne aduca spatiul mai aproape

Autorul cartii Elon Musk: Tesla, SpaceX si misiunea construirii unui viitor fantastic

Odata cu lansarea rachetei Falcon 1 in 2008, SpaceX a lui Elon Musk a devenit prima companie privata capabila sa construiasca o racheta cu costuri scazute, care sa poata ajunge pe orbita. Iar acel moment de referinta a venit la pachet cu implicatii enorme: Silicon Valley, nu NASA sau statele nationale, si-a consolidat deodata pozitia de epicentru al noii Epoci a Spatiului. Start-upurile si investitorii instariti din spatele lor au inceput sa-si dea seama ca universul - neguvernat si infinit - era gata pentru afaceri. Bun venit in Vestul Salbatic al ingineriei aerospatiale.
 
Cand cerurile au fost scoase la vanzare spune povestile remarcabile, in plina desfasurare, ale acestei curse intergalactice nebunesti pentru spatiu. In stilul sau jurnalistic captivant care l-a consacrat, Ashlee Vance urmareste traseele a patru companii care fac pionierat - Astra, Firefly, Planet Labs si Rocket Lab -, in timp ce-si construiesc noi sisteme spatiale si incearca sa lanseze rachete si mii de sateliti pe orbita. In timp ce publicul s-a focusat pe turismul spatial promovat de cei precum Jeff Bezos si Richard Branson, au aparut companii noi, cu un alt set de obiective: sa faca in asa fel incat lansarile de rachete si de sateliti sa fie ieftine, deschizand astfel calea pentru afaceri pe orbita joasa a Pamantului - si consolidand-o ca urmator teren de joaca pentru evolutia tehnologica a omenirii, locul de unde ne putem conecta, analiza si monitoriza orice lucru de pe Pamant.
 
Vance a avut un loc in primele randuri si  acces unic la acest moment deosebit, lipsit de precedent, din istorie. Cand cerurile au fost scoase la vanzare calatoreste prin sedii de companii private, laboratoare si locuri secrete de lansare din toata lumea, inclusiv din California, Texas, Alaska, Noua Zeelanda, Ucraina, India si Guyana Franceza. Autorul povesteste totul, in detalii pline de viata: avioane particulare, comunitati, bodyguarzi inarmati, droguri, anchete de spionaj si multimilionari care dau alcool pe gat ca sa-si amorteasca suferinta provocata de disparitia averilor.
 
In cel mai detaliat si mai intim stil de reportaj din cariera lui Vance, Cand cerurile au fost scoase la vanzare dezvaluie haosul spectaculos al noilor afaceri din spatiu si ce se intampla cand mintile idealiste si ambitioase din Silicon Valley isi indreapta viziunea curajoasa spre nesfarsitele intinderi stelare. Aceasta este povestea celei mai controversate tehnologii a vremurilor noastre, un basm cu personaje fascinante, care isi asuma riscuri inimaginabile in cursa pentru spatiu.
 
E posibil ca spectacolul dat de Elon Musk, Jeff Bezos si alti asi ai tehnologiei care se arunca in spatiu sa-ti lase senzatia ca toata experienta este o inclestare a orgoliilor, dar Vance isi incurajeaza cititorii sa gandeasca la un nivel mai complex. Vance urmareste patru companii - Astra, Firefly, Planet Labs si Rocket Lab - pe parcursul acestei curse interplanetare pentru spatiu si demersul prin care acestea spera sa transforme orbita joasa a Pamantului in urmatorul loc al inovatiei tehnologice. - New York Times
 
Ashlee Vance scrie despre un nou tip de cursa spatiala, una marcata de lansarile de rachete ale companiilor private si de trimiterea pe orbita a unui numar imens de sateliti. Personajele implicate in aceasta noua inclestare pentru dominarea cerurilor sunt la fel de interesante precum cele despre care a scris Tom Wolfe acum cateva zeci de ani... Faptul ca Vance are acces in culisele companiilor e util pentru a explica provocarile cu care se confrunta industria spatiala privata si face povestea din carte sa se deruleze in timp ce autorul descrie lansari ratate de rachete si investitori globe-trotteri. - Associated Press
 
Cursa nebuneasca la care participa antreprenorii visatori pentru a construi o economie noua in spatiul cosmic este una dintre cele mai interesante povesti ale timpului nostru. In stilul lui jurnalistic captivant si folosindu-se de un condei pasionat, Ashlee Vance a surprins ambitia si idealismul personajelor inedite care nu ne transforma doar lumea, ci si cerurile. E urmatoarea frontiera tehnologica, iar Vance o transforma intr-un thriller. - Walter Isaacson, autorul bestsellerelor Steve Jobs si Elon Musk
 
Vance ne prezinta acea carte rara care educa si delecteaza deopotriva, in timp ce ii prezinta cititorului un univers cu totul nou, plin de personaje si idei. E nonfictiune care se citeste ca un roman. - Andy Weir, autorul bestsellerelor Martianul si Proiectul Hail Mary
 
O carte fantastica. O recomandam cu caldura oricui e interesat de spatiu, in special celor care vor sa stie cum functioneaza startupurile din acest domeniu, dincolo de promisiunile publice si marketing. - Ars Technica

Traducere din limba engleza de Andreea Calin.
 
Fragment din cartea "Cand cerurile au fost scoase la vanzare" de Ashlee Vance:

"Obiectivul cu primul design PhoneSat fusese acela de a crea un dispozitiv care sa poata ramane functional in spatiu timp de cateva zile, sa trimita informatii despre starea lui si sa faca niste fotografii. Dar avansurile obtinute cu al doilea dezvaluisera posibilitati noi. Cubul avea loc pentru panouri solare, un transmitator radio mai puternic si componente care i-ar permite satelitului sa-si ajusteze mai bine pozitia pe orbita. In timp ce primul PhoneSat fusese in mare parte o demonstratie a conceptului, se asteptau ca al doilea dispozitiv sa faca munca adevarata si sa-i uimeasca pe oameni cu abilitatile sale.
Dupa ce au supus designul nou unei serii obisnuite de teste, Marshall si Boshuizen si-au dat seama ca a venit momentul sa inceteze sa se mai ascuncla in micul lor birou si sa oficializeze proiectul PhoneSat. Daca voiau sa trimita PhoneSat pe orbita joasa a Pamantului pe o racheta adevarata, urmau sa aiba nevoie de bani adevarati, iar singura modalitate de a-i obtine era sa-si recalifice efortul de la o operatiune secreta la o Misiune NASA cu M mare.
Evident ca Pete Worden sustinuse PhoneSat din umbra in tot acest timp. Aprobase proiectul fara sa puna multe intrebari ajutase echipa sa-si ascunda laboratorul de privirile curioase. Nu stia daca PhoneSat se va transforma ceva important, dar chiar parea sa fie un pas directia satelitilor cu costuri mici pe care ceruse guvernului sa-i construiasca timp de zeci de ani. Niciun veteran NASA nu si-ar bate vreodata capul cu un efort care parea atat de banal la prima vedere si care venea la pachet cu un buget atat de minuscul. Totusi Pustii lui Pete priveau tehnologia dintr-o perspectiva noua. Era exact genul de chestie pentru construirea careia Worden adusese pe tineri la NASA Ames.
Cand Marshall si Boshuizen i-au spus lui Worden ca sunt gata sa zboare, acesta a inceput sa dea telefoane ca saincerce sa gaseasca. O lansare de racheta care urma sa aiba loc curand, cu spatiu pentru trei dintre dispozitivele de kilograme PhoneSat, si ca sa elibereze niste fonduri pentru lansare. Prin contactele sale, a aflat ca o racheta Antares care trebuia sa zboare la finalul lui 2012 putea sa ia satelitii la bord si lanseze pe orbita pentru suma de 210 000 de dolari. NASA a aprobat fondurile, iar satelitii au primit nume: Alexander, Graham si Bell.
Marshall si Boshuizen au fost incantati de ideea lansarii au inceput viziteze diverse centre NASA, ca saai puna la curent pe oameni cu privire la misiunea lor. Voiau sa dea vestile bune despre spatiul ieftin prin toata agentia."
Citeste mai mult

89.00Lei

89.00Lei

Primesti 89 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Comanda pana la 14:00:

Estimare livrare miercuri, 9 octombrieImportant icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri pe care le vom comunica in cos, in cont sau pe e-mail.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii. In cazul in care termenul este prelungit te vom anunta prin intermediul unui e-mail, iar noua data va fi afisata si in contul de cititor.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. In cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Descrierea produsului

Cand cerurile au fost scoase la vanzare. Ciudatii si genialii care se intrec sa ne aduca spatiul mai aproape

Autorul cartii Elon Musk: Tesla, SpaceX si misiunea construirii unui viitor fantastic

Odata cu lansarea rachetei Falcon 1 in 2008, SpaceX a lui Elon Musk a devenit prima companie privata capabila sa construiasca o racheta cu costuri scazute, care sa poata ajunge pe orbita. Iar acel moment de referinta a venit la pachet cu implicatii enorme: Silicon Valley, nu NASA sau statele nationale, si-a consolidat deodata pozitia de epicentru al noii Epoci a Spatiului. Start-upurile si investitorii instariti din spatele lor au inceput sa-si dea seama ca universul - neguvernat si infinit - era gata pentru afaceri. Bun venit in Vestul Salbatic al ingineriei aerospatiale.
 
Cand cerurile au fost scoase la vanzare spune povestile remarcabile, in plina desfasurare, ale acestei curse intergalactice nebunesti pentru spatiu. In stilul sau jurnalistic captivant care l-a consacrat, Ashlee Vance urmareste traseele a patru companii care fac pionierat - Astra, Firefly, Planet Labs si Rocket Lab -, in timp ce-si construiesc noi sisteme spatiale si incearca sa lanseze rachete si mii de sateliti pe orbita. In timp ce publicul s-a focusat pe turismul spatial promovat de cei precum Jeff Bezos si Richard Branson, au aparut companii noi, cu un alt set de obiective: sa faca in asa fel incat lansarile de rachete si de sateliti sa fie ieftine, deschizand astfel calea pentru afaceri pe orbita joasa a Pamantului - si consolidand-o ca urmator teren de joaca pentru evolutia tehnologica a omenirii, locul de unde ne putem conecta, analiza si monitoriza orice lucru de pe Pamant.
 
Vance a avut un loc in primele randuri si  acces unic la acest moment deosebit, lipsit de precedent, din istorie. Cand cerurile au fost scoase la vanzare calatoreste prin sedii de companii private, laboratoare si locuri secrete de lansare din toata lumea, inclusiv din California, Texas, Alaska, Noua Zeelanda, Ucraina, India si Guyana Franceza. Autorul povesteste totul, in detalii pline de viata: avioane particulare, comunitati, bodyguarzi inarmati, droguri, anchete de spionaj si multimilionari care dau alcool pe gat ca sa-si amorteasca suferinta provocata de disparitia averilor.
 
In cel mai detaliat si mai intim stil de reportaj din cariera lui Vance, Cand cerurile au fost scoase la vanzare dezvaluie haosul spectaculos al noilor afaceri din spatiu si ce se intampla cand mintile idealiste si ambitioase din Silicon Valley isi indreapta viziunea curajoasa spre nesfarsitele intinderi stelare. Aceasta este povestea celei mai controversate tehnologii a vremurilor noastre, un basm cu personaje fascinante, care isi asuma riscuri inimaginabile in cursa pentru spatiu.
 
E posibil ca spectacolul dat de Elon Musk, Jeff Bezos si alti asi ai tehnologiei care se arunca in spatiu sa-ti lase senzatia ca toata experienta este o inclestare a orgoliilor, dar Vance isi incurajeaza cititorii sa gandeasca la un nivel mai complex. Vance urmareste patru companii - Astra, Firefly, Planet Labs si Rocket Lab - pe parcursul acestei curse interplanetare pentru spatiu si demersul prin care acestea spera sa transforme orbita joasa a Pamantului in urmatorul loc al inovatiei tehnologice. - New York Times
 
Ashlee Vance scrie despre un nou tip de cursa spatiala, una marcata de lansarile de rachete ale companiilor private si de trimiterea pe orbita a unui numar imens de sateliti. Personajele implicate in aceasta noua inclestare pentru dominarea cerurilor sunt la fel de interesante precum cele despre care a scris Tom Wolfe acum cateva zeci de ani... Faptul ca Vance are acces in culisele companiilor e util pentru a explica provocarile cu care se confrunta industria spatiala privata si face povestea din carte sa se deruleze in timp ce autorul descrie lansari ratate de rachete si investitori globe-trotteri. - Associated Press
 
Cursa nebuneasca la care participa antreprenorii visatori pentru a construi o economie noua in spatiul cosmic este una dintre cele mai interesante povesti ale timpului nostru. In stilul lui jurnalistic captivant si folosindu-se de un condei pasionat, Ashlee Vance a surprins ambitia si idealismul personajelor inedite care nu ne transforma doar lumea, ci si cerurile. E urmatoarea frontiera tehnologica, iar Vance o transforma intr-un thriller. - Walter Isaacson, autorul bestsellerelor Steve Jobs si Elon Musk
 
Vance ne prezinta acea carte rara care educa si delecteaza deopotriva, in timp ce ii prezinta cititorului un univers cu totul nou, plin de personaje si idei. E nonfictiune care se citeste ca un roman. - Andy Weir, autorul bestsellerelor Martianul si Proiectul Hail Mary
 
O carte fantastica. O recomandam cu caldura oricui e interesat de spatiu, in special celor care vor sa stie cum functioneaza startupurile din acest domeniu, dincolo de promisiunile publice si marketing. - Ars Technica

Traducere din limba engleza de Andreea Calin.
 
Fragment din cartea "Cand cerurile au fost scoase la vanzare" de Ashlee Vance:

"Obiectivul cu primul design PhoneSat fusese acela de a crea un dispozitiv care sa poata ramane functional in spatiu timp de cateva zile, sa trimita informatii despre starea lui si sa faca niste fotografii. Dar avansurile obtinute cu al doilea dezvaluisera posibilitati noi. Cubul avea loc pentru panouri solare, un transmitator radio mai puternic si componente care i-ar permite satelitului sa-si ajusteze mai bine pozitia pe orbita. In timp ce primul PhoneSat fusese in mare parte o demonstratie a conceptului, se asteptau ca al doilea dispozitiv sa faca munca adevarata si sa-i uimeasca pe oameni cu abilitatile sale.
Dupa ce au supus designul nou unei serii obisnuite de teste, Marshall si Boshuizen si-au dat seama ca a venit momentul sa inceteze sa se mai ascuncla in micul lor birou si sa oficializeze proiectul PhoneSat. Daca voiau sa trimita PhoneSat pe orbita joasa a Pamantului pe o racheta adevarata, urmau sa aiba nevoie de bani adevarati, iar singura modalitate de a-i obtine era sa-si recalifice efortul de la o operatiune secreta la o Misiune NASA cu M mare.
Evident ca Pete Worden sustinuse PhoneSat din umbra in tot acest timp. Aprobase proiectul fara sa puna multe intrebari ajutase echipa sa-si ascunda laboratorul de privirile curioase. Nu stia daca PhoneSat se va transforma ceva important, dar chiar parea sa fie un pas directia satelitilor cu costuri mici pe care ceruse guvernului sa-i construiasca timp de zeci de ani. Niciun veteran NASA nu si-ar bate vreodata capul cu un efort care parea atat de banal la prima vedere si care venea la pachet cu un buget atat de minuscul. Totusi Pustii lui Pete priveau tehnologia dintr-o perspectiva noua. Era exact genul de chestie pentru construirea careia Worden adusese pe tineri la NASA Ames.
Cand Marshall si Boshuizen i-au spus lui Worden ca sunt gata sa zboare, acesta a inceput sa dea telefoane ca saincerce sa gaseasca. O lansare de racheta care urma sa aiba loc curand, cu spatiu pentru trei dintre dispozitivele de kilograme PhoneSat, si ca sa elibereze niste fonduri pentru lansare. Prin contactele sale, a aflat ca o racheta Antares care trebuia sa zboare la finalul lui 2012 putea sa ia satelitii la bord si lanseze pe orbita pentru suma de 210 000 de dolari. NASA a aprobat fondurile, iar satelitii au primit nume: Alexander, Graham si Bell.
Marshall si Boshuizen au fost incantati de ideea lansarii au inceput viziteze diverse centre NASA, ca saai puna la curent pe oameni cu privire la misiunea lor. Voiau sa dea vestile bune despre spatiul ieftin prin toata agentia."
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one