{countdownParams.get('img-mobile-alt-text').getAsString()}

Care pe care femei si barbati

De (autor): Aurora Liiceanu, Alice Nastase

5
(1 reviews)
Care pe care femei si barbati - Aurora Liiceanu, Alice Nastase

Alice Nastase si Aurora Liiceanu au tesut impreuna un volum numit "Care pe care , femei si barbati", un volum cu si despre femei, despre esecul in amor si depre eternele fustrari feminine. Cartea sustine dezvoltarea femeii din toate punctele de vedere, de la sfaturi privind depasirea unei rupturi amoroase pana la managementul crizelor in relatiile de cuplu. Folosind un limbaj accesibil, autoarele ilustreaza experiente proprii sau relatate de catre apropiati din care se extrag concluziile sau sfaturi ce pot fi usor insusite.

Desi fac parte din generatii diferite, Aurora Liiceanu si Alice Nastase se completeaza ireprosabil alcatuind un volum din povesti de viata, impodobite cu doze perfect gandite de umor si optimism, de calda resemnare si speranta pentru maine. Fiecare capitol imbratiseaza un alt subiect, o alta poveste, doar femeia ramane acelasi nedumerit si dornic de reusita personaj. Sunt subliniate adesea asemanarile dintre femei, indiferent de varsta, educatie,nivel economic, religie sau aspect, femeile se confrunta cu aceleasi dileme si aceleasi dorinte de a construi o viata de cuplu armonioasa si de a se achita cu mandrie de datoria materna. Cartea nu este o declaratie de razboi sexului opus ci o incercare de mediere, o aducere aminte a faptului ca femeile si barbatii sunt, dincolo de orgolii, partenerii unei vieti de cuplu.

Reusitele si conflictele, sustin cele doua autoare, pot fi transformate in caramizi solide pentru temelia puternica a relatiei. Se vorbeste despre compromis, sacrificiu si despre rabdare sau capacitatea de a trece cu vederea greselile celuilat. Volumul se adreseaza femeilor prin sfaturi de la mame, sotii si iubite trecute prin experiente care nu au lasat intodeauna un gust dulceag.

Raspunsurile nu sunt intotdeauna cuprinse intre paginile capitolului respectiv, ele trebuie cautate in finalul povestilor spuse si in versurile care incununeaza fiecare subiect. Cartea nu e doar despre cuplu, e despre viata si prietenie, despre optimismul unui inceput si despre greutatea fiecarui sfarsit, e despre noi.

Rus Daiana-Adriana, pentru Libris.ro

Care pe care femei si barbati

5
(1 reviews)
Citeste aici interviul acordat de Alice Nastase Buciuta librariei Libris.ro

blog.libris.ro/2014/08/20/alice-nastase-buciuta-literatura-este-cel-mai-frumos-cel-mai-sigur-adapost-in-care-ne-putem-cuibari-atunci-cand-ni-se-face-dor-de-splendoare/

In orice femeie zace o infirmiera latenta.Spunem adesea,intre noi,cat de greu ne vine sa rupem relatia nefericita,cat de mult speram ca El sa se schimbe,din iubire pentru noi.Sa ajunga si el sa simta o iubire pe masura iubirii noastre.Si,dincolo de asta,apare motivul ''mi-e mila sa-l las''.Un motiv folosit destul de des de femei.Si foarte rar de barbati.

-5%

27.45Lei

28.90 Lei

Sau 2746 de puncte

1
0
0
0
0

ww xz 28/10/2020 08:00
Cartea este structurata pe capitole, cate unul scris de fiecare autoare si are la inceput un citat, un proverb, cateva versuri foarte interesante si relevante pentru continutul capitolului. Ficare capitol are povestea lui, sfaturile, ideile, doza de filos.
  • 0