Carti CARTEA ROMANEASCA

Editura CARTEA ROMANEASCA

Cartea Romaneasca este editura cu cea mai indelungata traditie din domeniul publicarii cartilor, a carei existenta si istorie se intinde pe o perioada de peste 100 de ani. Cei care au pus bazele acestei institutii si-au propus inca de atunci sa editeze materiale cu un bogat continut literar, accesibile tuturor, pentru sustinerea lecturii si a culturii in general. Chiar daca regimul comunist a impiedicat in 1948 functionarea editurii, Cartea Romaneasca a fost reinfiintata in 1970, avandu-l in frunte pe scriitorul Marin Preda, care a pledat si a sustinut mereu promovarea scrisului romanesc. Editura a initiat "Concursul de debut" pentru toate genurile literare, in colaborare cu ministerul Educatiei si Invatamantului, care se deruleaza in scolile din tara si care isi propune sa stimuleze interesul elevilor si al tinerilor pentru literatura noastra nationala. In prezent, editura dispune de o colectie impresionanta de carti, pornind de la beletristica (literatura romana si straina, contemporana si universala, volume de poezie, schite si fabule, romane de dragoste, proza scurta, istorie si critica literara) si terminad cu cartile pentru copii, manualele, gazetele si lecturile suplimentare. Editura se adreseaza si unitatilor de invatamant care doresc sa acorde premii in carti elevilor cu rezultate deosebite la invatatura, oferindu-le discount-uri semnificative.

Istoria critica a literaturii romane - Nicolae Manolescu rasfoieste

Istoria critica a literaturii romane - Nicolae Manolescu

Nicolae Manolescu

Editura: CARTEA ROMANEASCA

Istoria critica a literaturii romane. 5 secole de literatura Toate istoriile literare viseaza sa fie pure prin definitie si sunt impure prin natura. Exista destule impuritati ...

citeste mai mult >>

220 lei

actualizat acum 20 ore

Editura CARTEA ROMANEASCA

Pe Libris.ro puteti gasi cele mai noi carti CARTEA ROMANEASCA. Cele mai populare carti tiparite de CARTEA ROMANEASCA, pe care le puteti achizitiona de pe Libris.ro, sunt: de mai sus (disponibila in prezenta)

//