00
00
00
00
2+1 GRATIS

Carti EIKON

Fondat in anul 2003, 'Eikon' este in prezent unul din cei mai importanti editori de carte din Romania, avand un tiraj de peste o mie de titluri deja publicate, acoperind multe sfere de interes: literatura romana si universala, filosofie, biografii si memorii, istorie, critica literara, sociologie, arte etc. De la infiintare si pana in prezent, editura a lansat si promovat o serie de colectii, sub numele: ' Albume', 'Universitas', 'Spiritualitate', 'Eikon Educational', 'Teatru', 'Practic' si altele. Dintre autorii clasici si contemporani publicati de cunoscuta editura, amintim aici doar cateva nume de referinta: George Cosbuc, Mihai Eminescu, Mircea Eliade, Petre Tutea, Dumitru C-tin Dulcan, Vasile Andru, Andrei Marga, Hans Bergel, Alexandrtu Paleologu, Radu Carp etc. Pentru proiectele sale editoriale si prezenta notabila la evenimentele culturale, editura 'Eikon' a fost recompensata cu premii la Targurile de carte 'Gaudeamus' (locul I, in 2012) si 'Librex' (2012), precum si la Salonul International de Carte din Chisinau (premiu acordat pentru cea mai buna colectie, in 2011). In colectia 'Biblioteca Ortodoxa' semneaza lucrari mari duhovnici ai neamului romanesc: Ilie Cleopa, Iustin Parvu, Arsenie Papacioc, Teofil Paraian. Editura Eikon se concentreaza in continuare pe tiparirea celor mai bune titluri, care starnesc interesul cititorilor, contribuind la dezvoltarea personalitatii tinerei generatii, printr-o viziune ampla si creativa.

Reversul istoriei. Eseu despre opera lui Mircea Eliade - Mihai Gheorghiu
5 (1)

77 lei

Vintila Horia, un ganditor pentru mileniul trei - Georgeta Orian, Pompiliu Craciunescu

59 lei

5 (1)

77 lei

Literatura cu bune si... nebune - Magda Ursache

50 lei

Pe Libris.ro puteti gasi cele mai noi carti EIKON. Cele mai populare carti tiparite de EIKON, pe care le puteti achizitiona de pe Libris.ro, sunt: "Reversul istoriei. Eseu despre opera lui Mircea Eliade - Mihai Gheorghiu" (disponibila in Litere Critica Literara) , "Vintila Horia, un ganditor pentru mileniul trei - Georgeta Orian, Pompiliu Craciunescu" (disponibila in Litere Critica Literara), "Reversul istoriei. Eseu despre opera lui Mircea Eliade - Mihai Gheorghiu" (disponibila in Litere Critica Literara). Alaturi de "EIKON", cele mai populare edituri disponibile pe Libris.ro, cu carti in Litere Critica Literara sunt: CARTEA ROMANEASCA EDUCATIONAL, ORIZONTURI, REINTREGIREA .