-

Carti IDEEA EUROPEANA

Editura IDEEA EUROPEANA

Literatura contemporana romana si universala, romane de dragoste, fantasy, carti horor, insemnari sub forma de memorii sau jurnale, publicistica, filosofie, politica si critica literara. Un sumar al principalelor tipuri de publicatii oferite cititorilor de catre editura Ideea Europeana. Acestea sunt tiparite in colectii atent selectionate, de o calitate excelenta: Biblioteca Ideea Europeana, Istorii, Editii bilingve, Opere fundamentale, Poesis, Teatru, Roman Fiction si altele. Seria autorilor romani publicati de aceasta editura este cuprinzatoare si mereu actualizata cu titluri si nume noi: George Calinescu, Mihai Eminescu, Dumitru Radu Popescu, Alex Stefanescu, Nicolae Breban etc. Editura functioneaza sub egida Fundatiei Culturale 'Ideea Europeana', infiintata la Bucuresti in anul 2003, o institutie de prestigiu care promoveaza dialogul multicultural si valorile culturale ale romanilor. Ideea Europeana a publicat mai mult de 400 de titluri si a organizat de-a lungul anilor lansari de carte, lecturi publice si numeroase dezbateri, fiind activa la saloanele si targurile de carte din tara si din afara ei: Franta, Israel, Anglia, China etc. Mereu in actualitate, aceasta editura a realizat pana in prezent si un numar mare de eBooks, in acord cu tendintele pietei moderne. In anul 2006, grupul Ideea Europeana a lansat proiectul 'Apelul pentru salvarea culturii romane vii', care s-a bucurat de sprijin si apreciere in mass media nationala si internationala.

Teoria golurilor-concept. Un model fractalic al raporturilor limba-cultura - Adrian Lesenciuc

33.6 lei

Scriitori evrei din Romania - Ovidiu Morar

18.9 lei

Autori si opere. Cultura rusa - Ion Ianosi

89.25 lei

Basarabia eminesciana - Theodor Codreanu

48.3 lei

Ultima frontiera - Mircea Braga

Ultima frontiera - Mircea Braga

52.5 lei

Critica si creatia - Marian Victor Buciu

42 lei

Dostoievski-Nietzsche. Elogiul suferintei - Aura Christi

50.4 lei

Generatia Orfelina - Adrian Dinu Rachieru

23.1 lei

Riscul In Cultura - Nicolae Breban

Riscul In Cultura - Nicolae Breban

39.9 lei

Vinovati Fara Vina - Nicolae Breban
5 (1)

Vinovati Fara Vina - Nicolae Breban

21 lei

Puterea Nevazuta - Nicolae Breban

Puterea Nevazuta - Nicolae Breban

35.7 lei

Dumitru Tepeneag. Originalul onirograf - Marian Victor Buciu

44.1 lei

Vointa si puterea de creatie. Opera lui Nicolae Breban - Marian Victor Buciu
5 (1)

45.15 lei

Existenta diafana - Stefan Borbely

Existenta diafana - Stefan Borbely

29.4 lei

Pasiuni la capatul noptii - Gheorghe Mocuta
5 (1)

21 lei

Tradarea criticii - Nicolae Breban

Tradarea criticii - Nicolae Breban

31.5 lei

Critica si empatie - Constantina Raveca Buleu

25.2 lei

Figuri ale textului anteic - Dorin Popescu

26.25 lei

Puntea artelor - Nicolae Barna

Puntea artelor - Nicolae Barna

52.5 lei

Pactul Conversatiei. Naratiuni Critice - Constantin Trandafir

25.2 lei

Zece prozatori exemplari - Marian Victor Buciu

18.9 lei

Editura IDEEA EUROPEANA

Pe Libris.ro puteti gasi cele mai noi carti IDEEA EUROPEANA. Cele mai populare carti tiparite de IDEEA EUROPEANA, pe care le puteti achizitiona de pe Libris.ro, sunt: "Teoria golurilor-concept. Un model fractalic al raporturilor limba-cultura - Adrian Lesenciuc" (disponibila in Litere Critica Literara) , "Scriitori evrei din Romania - Ovidiu Morar" (disponibila in Litere Critica Literara), "Autori si opere. Cultura rusa - Ion Ianosi" (disponibila in Litere Critica Literara).

//