headerdesktop engwktrgr9mai25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile engwktrgr9mai25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🔥English Weekend

cu reduceri de până la -35%🔥

și TRANSPORT GRATUIT peste 75 lei! 🚀

Profită acum >>

Ce doresc clientii nostri

De (autor): Harry Beckwith

0
(0 review-uri)
  • Ce doresc clientii nostri - Harry Beckwith
  • Ce doresc clientii nostri - Harry Beckwith
  • Ce doresc clientii nostri - Harry Beckwith
  • Ce doresc clientii nostri - Harry Beckwith
  • Ce doresc clientii nostri - Harry Beckwith
  • Ce doresc clientii nostri - Harry Beckwith
  • Ce doresc clientii nostri - Harry Beckwith
  • Ce doresc clientii nostri - Harry Beckwith

Ce doresc clientii nostri

De (autor): Harry Beckwith

0
(0 review-uri)

Carte recomandata de Business Woman.

Traducere de Kiki Vasilescu.

Ati ales un sediu elegant si l-ati mobilat cu gust. Ati creat o identitate de companie care reflecta cum nu se poate mai bine caracteristicile afacerii pe care o conduceti si ati trimis machete publicitare la toate revistele de specialitate. V-ati instruit angajatii in cadrul unor programe de training. Cu toate acestea, firma nu are succesul naucitor pe care l-ati preconizat. De ce? Probabil ca ati uitat un lucru esential: clientii. Pentru a putea reusi in afaceri, trebuie sa le cunoasteti asteptarile, preferintele si antipatiile. Harry Beckwith, un reputat specialist in marketing, va ofera aceasta sansa. Dupa ce veti citiCe doresc clientii nostri, veti putea vinde orice, oricui.

Cuprins:Posibilele dumneavoastra afaceri • Cele 14 principii ale planificarii • Efectul placebo al marketingului • Ce stiu clientii potentiali • O descoperire surprinzatoare • Cum sa va exprimati ca un profesionist • De ce superlativele esueaza lamentabil • Puterea lui „tu” • Cea mai rapida cale de a fi crezut • O stratagema pentru a va imbunatati prezentarea • Intelegerea simbolurilor • Banii nu pot cumpara loialitatea • Zece reguli de comportament in afaceri

Citeste mai mult

-62%

PRP: 25.95 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

9.99Lei

9.99Lei

25.95 Lei

Primesti 9 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Carte recomandata de Business Woman.

Traducere de Kiki Vasilescu.

Ati ales un sediu elegant si l-ati mobilat cu gust. Ati creat o identitate de companie care reflecta cum nu se poate mai bine caracteristicile afacerii pe care o conduceti si ati trimis machete publicitare la toate revistele de specialitate. V-ati instruit angajatii in cadrul unor programe de training. Cu toate acestea, firma nu are succesul naucitor pe care l-ati preconizat. De ce? Probabil ca ati uitat un lucru esential: clientii. Pentru a putea reusi in afaceri, trebuie sa le cunoasteti asteptarile, preferintele si antipatiile. Harry Beckwith, un reputat specialist in marketing, va ofera aceasta sansa. Dupa ce veti citiCe doresc clientii nostri, veti putea vinde orice, oricui.

Cuprins:Posibilele dumneavoastra afaceri • Cele 14 principii ale planificarii • Efectul placebo al marketingului • Ce stiu clientii potentiali • O descoperire surprinzatoare • Cum sa va exprimati ca un profesionist • De ce superlativele esueaza lamentabil • Puterea lui „tu” • Cea mai rapida cale de a fi crezut • O stratagema pentru a va imbunatati prezentarea • Intelegerea simbolurilor • Banii nu pot cumpara loialitatea • Zece reguli de comportament in afaceri

Citeste mai mult

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one