Celebritatile digitale si publicitatea

De (autor): Mihai Chirica

0
(0 review-uri)
Celebritatile digitale si publicitatea - Mihai Chirica
Rasfoieste

Celebritatile digitale si publicitatea

De (autor): Mihai Chirica

0
(0 review-uri)
Lecturand aceasta carte, companiile, respectiv specialistii in marketing si branding pot intelege efectul pe care mesajele publicitare comunicate si forma in care sunt comunicate il genereaza la nivel de audienta. Astfel, nu doar ca aceste entitati inteleg mai bine ce se intampla pe piata, dar pot invata modalitati mai dezirabile de utilizare a mesajelor publicitare. Lucrarea trage un semnal de alarma la adresa actorilor care formuleaza politici publice vizavi de importanta reglementarii si astfel a marcarii continutului publicitar pentru ca limitele etice sa fie respectate. Cartea se inscrie in grupul cercetarilor care, intr-un efort colectiv, lupta pentru dezvoltarea unui cadru legislativ omogen. Pe baza acestor considerente, lucrarea devine un ghid util pentru intelegerea efectului comunicarii publicitare si ofera perspective valoroase pentru cercetari viitoare in acest domeniu crucial. - Ioana Iancu
Citește mai mult

51.81Lei

51.81Lei

Primești 51 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Comandă până la 14:00:

Estimare livrare marti, 18 noiembrie - miercuri, 19 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Lecturand aceasta carte, companiile, respectiv specialistii in marketing si branding pot intelege efectul pe care mesajele publicitare comunicate si forma in care sunt comunicate il genereaza la nivel de audienta. Astfel, nu doar ca aceste entitati inteleg mai bine ce se intampla pe piata, dar pot invata modalitati mai dezirabile de utilizare a mesajelor publicitare. Lucrarea trage un semnal de alarma la adresa actorilor care formuleaza politici publice vizavi de importanta reglementarii si astfel a marcarii continutului publicitar pentru ca limitele etice sa fie respectate. Cartea se inscrie in grupul cercetarilor care, intr-un efort colectiv, lupta pentru dezvoltarea unui cadru legislativ omogen. Pe baza acestor considerente, lucrarea devine un ghid util pentru intelegerea efectului comunicarii publicitare si ofera perspective valoroase pentru cercetari viitoare in acest domeniu crucial. - Ioana Iancu
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo