headerdesktop craciuntarg12dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile craciuntarg12dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎄Târgul cadourilor de Crăciun✨

Reduceri de până la -74%!

Răsfoiește & Dăruiește povești>

Cercul apercepției

De (autor): Stefan Velovan

0
(0 review-uri)
Cercul aperceptiei - Stefan Velovan
Rasfoieste

Cercul apercepției

De (autor): Stefan Velovan

0
(0 review-uri)
Cercul aperceptiei. Monografie psihologica asupra treptelor didactice formale

Brosura Cercul aperceptiei. Monografie psihologica asupra treptelor didactice formale a vazut lumina tiparului in 1895, adica acum 129 de ani la Bucuresti, in Lito-Tipografia Codreanu & Savoiu si este o editie bibliofila. Autorul pleaca in cercetarea sa de la teoria aperceptiei si a atentiei involuntare a lui J. Fr. Herbart care a reusit sa elaboreze un sistem psihologic de organizare a activitatii didactice a educatorului cu elevii in scopul constituirii cunostintelor intr-un sistem.

In aceasta mica lucrare, pedagogul Stefan Velovan (1852-1932) ne recomanda sa ne educam aperceptia. Acest lucru inseamna a ne fixa ideile cat mai bine in constiinta si a privi cu seriozitate tot ceea ce sta in legatura cu preocuparile noastre constante, inseamna, de asemenea, a ne disciplina atentia, spre a o avea oricand in ajutor la dobandirea de cunostinte noi.

Sistemul treptelor didactice formale elaborat de Herbart si  preluat si adaptat nevoilor invatamantului de la noi de Stefan Velovan a contribuit, in mod substantial, la dezvoltarea teoriei sistemului de instructie pe clase si lectii,  oferind corpului didactic, mai ales invatatorilor, o tehnica de instruire care ingaduia organizarea unei activitati sistematice a elevilor. Pedagogul roman a pus accentul pe sistematizarea lectiei, pe procesul receptarii de catre elevi a cunostintelor si pe autoritatea profesorului. - Adrian Michiduta
Citește mai mult

23.26Lei

23.26Lei

Primești 23 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare miercuri, 17 decembrie - vineri, 19 decembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Cercul aperceptiei. Monografie psihologica asupra treptelor didactice formale

Brosura Cercul aperceptiei. Monografie psihologica asupra treptelor didactice formale a vazut lumina tiparului in 1895, adica acum 129 de ani la Bucuresti, in Lito-Tipografia Codreanu & Savoiu si este o editie bibliofila. Autorul pleaca in cercetarea sa de la teoria aperceptiei si a atentiei involuntare a lui J. Fr. Herbart care a reusit sa elaboreze un sistem psihologic de organizare a activitatii didactice a educatorului cu elevii in scopul constituirii cunostintelor intr-un sistem.

In aceasta mica lucrare, pedagogul Stefan Velovan (1852-1932) ne recomanda sa ne educam aperceptia. Acest lucru inseamna a ne fixa ideile cat mai bine in constiinta si a privi cu seriozitate tot ceea ce sta in legatura cu preocuparile noastre constante, inseamna, de asemenea, a ne disciplina atentia, spre a o avea oricand in ajutor la dobandirea de cunostinte noi.

Sistemul treptelor didactice formale elaborat de Herbart si  preluat si adaptat nevoilor invatamantului de la noi de Stefan Velovan a contribuit, in mod substantial, la dezvoltarea teoriei sistemului de instructie pe clase si lectii,  oferind corpului didactic, mai ales invatatorilor, o tehnica de instruire care ingaduia organizarea unei activitati sistematice a elevilor. Pedagogul roman a pus accentul pe sistematizarea lectiei, pe procesul receptarii de catre elevi a cunostintelor si pe autoritatea profesorului. - Adrian Michiduta
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo