X
Categorii:
inchide meniul
Noutati 2021
Bestselleruri
L-V 08:00 - 20:00 0371.781.781

Chemarea mall-ului - Poaco Underhill

5

36.61  Lei 38.54  Lei

sau 3661 de puncte. Detalii.

In Stoc

Cod: BRB973-1740-03-4

An aparitie: 2007

Autor: Paco Underhill

Categoria: Dezvoltarea Afacerilor

Editura: BRANDBUILDERS GRUP

Format: 14x20

Nr. pagini: 270



Adauga in wishlist

Trebuie sa fii logat

Transport Gratuit peste 90 de lei
Puncte de fidelitate
30 de Zile Drept de Retur
 

In lucrarea Chemarea mall-ului, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a mall-ului, vazut ca un simbol al societatii de consum. Lucrarea contine informatii deosebit de interesante legate de psihologia cumparatorului, despre existenta si structura mall-ului in general si mai ales despre provocarile cu care se confrunta retailerii in prezent, acestia avand misiunea grea de a remobiliza un public avid de shopping, dar din ce in ce mai greu de satisfacut.
Este o lucrare despre ideea de centru comercial ca ideal al culturii comerciale si sociale, locul in care tinerii gusta pentru prima data libertatea si in care oamenii, in general, se studiaza reciproc.
Chemarea mall-ului examineaza maniera in care se frecventeaza mall-ul, ce reprezinta acesta, din ce cauza cateodata functioneaza, iar alteori, nu.

Underhill are acea abilitate nefireasca a sociologului de a descrie exact ceea ce se afla in fata ochilor nostri cu o luciditate care transforma activitatile cotidiene de cumparare, vanzare, consum si plimbare prin magazine in ceva absolut fascinant. Imaginea pe care ne-o lasa este surprinzator de provocatoare… Lucrurile bune si lucrurile proaste caracteristice mall-ului si modalitatea prin care trebuie sa se adapteze ori, altfel, sa isi dezvaluie secretele se regasesc in aceasta cercetare amuzanta si neconventionala. - The Boston Globe

PACO UNDERHILL este fondatorul si directorul executiv al companiei Envirosell, Inc. (www.envirosell.com). Printre clientii sai se regasesc nume precum Saks Fifth Avenue, Gap, ExxonMobil, Compania americana de posta, Wal-Mart, Citibank si Starbucks. Este un colaborator permanent al Postului National de Radio, dar si al publicatiilor The Wall Street Journal si The New York Times. Cartea sa precedenta, Why we buy, a fost un bestseller international si a fost tradusa in peste douazeci si trei de limbi.

Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 90 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.

commentarii
Rating general al produsului
5 (1 review-uri)

Ai cumparat acest produs? Spune-ti parerea!

Acorda o nota produsului

Review-uri
mariuspetrescu 11/18/2020
Si vous voulez réussir vous devriez radier sur une voie nouvelle, plutôt que les chemins usés de succès reconnus. John D. Rockefeller
L’exploration est vraiment l’essence de l’esprit humain. Frank Borman

sus
Feedback Wishlist
// // //