Categorii:
inchide meniul
Craciunoteca
Bestselleruri
L-V 08:00 - 20:00 0371.781.781

Chestionare eficiente pentru angajati - Alec Levenson

5

23.75  Lei 25  Lei

sau 2375 de puncte. Detalii.

In stoc

Cod: ANT978-973-636-551-5

An aparitie: 2015

Autor: Alec Levenson

Categoria: Dezvoltare Profesionala

Editie: Necartonata

Editura: ANTET REVOLUTION

Format: 200 x 130 mm

Nr. pagini: 144



Adauga in wishlist

Trebuie sa fii logat

Transport Gratuit peste 90 de lei
Puncte de fidelitate
30 de Zile Drept de Retur
 

Chestionarele mai scurte sunt mai usor de completat si au rate de raspuns mai mari, astfel ca datele sunt mai reprezentative si mai precise. Ele sunt intampinate cu mai putine reactii nefavorabile din partea factorilor interesati din cadrul organizatiei si a respondentilor. Chestionarele mai scurte au de obicei rate mai mari de completare (mai putine raspunsuri partiale in chestionar) si niveluri mai mari de participare (mai putine chestionare lipsa).

Chestionarele mai lungi ofera cunostinte mai extinse, crescand probalitatea de a adresa intrebarile corecte.

Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 90 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.

commentarii
Rating general al produsului
5 (3 review-uri)

Ai cumparat acest produs? Spune-ti parerea!

Acorda o nota produsului

Review-uri
mariuspetrescu 11/20/2020
Cred în noroc. Cu cât muncesc mai mult, cu atât am mai mult noroc. Thomas Jefferson
Inima mea bate ca Bruce Lee! Corina Băcanu
Te-ai născut cu aripi, de ce preferți să te târăști prin viață? Rumi
Orice gând este o sămânță. Dacă plantezi mere acre nu te aștepta să culegi ionatane. Bill Meyer
paulstefan 10/30/2020
E foarte simplu să joci fotbal, dar să joci fotbal simplu e cel mai greu lucru.
Fotbalul este întru totul potrivit pentru fete dure, dar nu și pentru băieți delicați. Oscar Wilde

calexandra89 08/07/2020
„Statisticile sugereaza ca atunci cand clientii se plang, proprietarii afacerilor si managerii ar trebui sa fie bucurosi. Clientul care are plangeri reprezinta intotdeauna o oportunitate pentru afaceri mai bune.” – Zig Ziglar

sus
Feedback Wishlist
// // //