Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Clientii nu-mi dau pace

De (autor): Shelle Rose Charvet

0
(0 reviews)
Clientii nu-mi dau pace - Shelle Rose Charvet
Rasfoieste

Clientii nu-mi dau pace

De (autor): Shelle Rose Charvet

0
(0 reviews)

Clientii sunt atenti la felul cum ii atragi si cum sunt tratati. Prima lucrare care dezvaluie Declansatorii Motivationali ascunsi, astfel incat sa intelegem, sa prezicem si sa influentam comportamentul clientilor.

• Descifreaza felul in care clientii gandesc si iau decizii.
• Afla motivele reale pentru care organizatiile gestioneaza gresit experienta cu propriii clienti.
• Creeaza o Filosofie a Clientului prin care sa-l atragi si sa-l pastrezi.
• Gestioneaza Marea Schimbare de Atitudine a Clientului.
• Pregateste-ti angajatii pentru a face fata oricarui client.
• Solutioneaza nemultumirile clientilor pentru a consolida loialitatea.
• Descopera noile reguli pentru marketingul in masa si cel direct.
• Fa-ti clientii sa cumpere mai mult si mai des.

Este extrem de profitabil sa demonstrezi ca iti intelegi clientii; daca nu o faci, insasi compania ta este in pericol.

Diferenta dintre o companie buna si una mai putin buna este felul in care isi trateaza clientii. Auzim multe clisee atunci cand organizatiile vorbesc despre relatiile cu clientii; aceasta carte are o structura practica si o abordare revolutionara cu ajutorul carora lucrurile vor merge de la sine. -  Robbie Steinhouse, director general executiv al Gray's Inn Group

Citeste mai mult

-5%

32.03Lei

33.72 Lei

Sau 3203 de puncte

!

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Descrierea produsului

Clientii sunt atenti la felul cum ii atragi si cum sunt tratati. Prima lucrare care dezvaluie Declansatorii Motivationali ascunsi, astfel incat sa intelegem, sa prezicem si sa influentam comportamentul clientilor.

• Descifreaza felul in care clientii gandesc si iau decizii.
• Afla motivele reale pentru care organizatiile gestioneaza gresit experienta cu propriii clienti.
• Creeaza o Filosofie a Clientului prin care sa-l atragi si sa-l pastrezi.
• Gestioneaza Marea Schimbare de Atitudine a Clientului.
• Pregateste-ti angajatii pentru a face fata oricarui client.
• Solutioneaza nemultumirile clientilor pentru a consolida loialitatea.
• Descopera noile reguli pentru marketingul in masa si cel direct.
• Fa-ti clientii sa cumpere mai mult si mai des.

Este extrem de profitabil sa demonstrezi ca iti intelegi clientii; daca nu o faci, insasi compania ta este in pericol.

Diferenta dintre o companie buna si una mai putin buna este felul in care isi trateaza clientii. Auzim multe clisee atunci cand organizatiile vorbesc despre relatiile cu clientii; aceasta carte are o structura practica si o abordare revolutionara cu ajutorul carora lucrurile vor merge de la sine. -  Robbie Steinhouse, director general executiv al Gray's Inn Group

Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one