weekend art desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

{countdownParams.get('img-mobile-alt-text').getAsString()}

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Card cadou
Promotii popup img

Punctele de fidelitate se tripleaza!

In perioada 08 septembrie - 08 octombrie 2021

ai triplu puncte de fidelitate la orice comanda!

Profita acum!
Close btn popup img

Codul administrativ. Martie 2020

5
(1 reviews)
Codul administrativ. Martie 2020

Codul administrativ. Martie 2020

5
(1 reviews)
Codul administrativ cuprinde 10 parti, 638 de articole si 6 anexe. Este, in opinia noastra, o structura acoperitoare pentru toate marile domenii ale dreptului administrativ.
Constatam ca nu este vorba, cum incearca sa induca ideea unii „carcotasi”, de o simpla alaturare de reglementari existente, ci despre un proces care sub aspectul fondului, dar si al formei, este elaborat si integrator.
Un al doilea argument care sustine semnificatia Codului si deriva din primul este acela ca, prin reunirea, in acelasi act normativ, a reglementarilor aplicabile administratiei publice, se elimina paralelismele, contradictiile, stufarisul de norme in care nu numai practicianul, dar si teoreticianul, riscau sa se piarda sau se pierdeau efectiv.

Un ultim argument, ca succesiune, nu ca semnificatie, vizeaza oferirea unui singur instrument juridic la care sa se raporteze practicienii, dar si teoreticienii, in egala masura, atunci cand infaptuiesc administratie publica sau, dupa caz, analizeaza si dezvolta regimul sau statutul juridic al institutiilor, principiilor, actelor juridice si al celorlalte modalitati de concretizare a acesteia, inclusiv din perspectiva raportarii permanente la exigentele impuse de apartenenta Romaniei la marea familie a Uniunii Europene.
Calitatea unei activitati este influentata, in mod esential, de cea a esafodajului juridic care o organizeaza, reglementeaza si transpune in practica. Iar adoptarea unui Cod administrativ este un pas chiar daca intarziat, chiar daca nu foarte sigur pe el sub toate aspectele, extrem de important, pentru ca s-a implinit si pentru ca atrage dupa sine o reconsiderare a abordarii, nevoia unei puneri in acord a activitatii administratiei, a organizarii si functionarii acesteia, cu reperele de fond si forma, trasate de noul act normativ.
 
Codul administrativ este un act normativ care prezinta, in mod neindoielnic, interes pentru cele mai multe categorii de destinatari. Incepem cu juristii, care, indiferent de profesia pe care o exercita, se „intalnesc” cu el. Asa cum nu putem „ocoli” administratia, de la venirea noastra pe lume si pana la plecare, nu putem ignora nici actul normativ care o reglementeaza si care este, in prezent, Codul administrativ al Romaniei.
 
In prefata la editia anterioara, ne-am „infruptat” din metafore cu lacomie, atunci cand i-am dat un titlu, straduindu-ne sa esentializam, prin formulare, etapele prin care a trecut si reactiile pe care le-a produs. Ne aflam intr-un moment in care lucrurile au inceput sa se aseze. El a fost creat de declararea, de catre Curtea Constitutionala, a constitutionalitatii O.U.G. nr. 57/2019. - Prof. univ. dr. Verginia Vedinas, Presedinte al Institutului de Stiinte Administrative „Paul Negulescu”
Citeste mai mult

29.90Lei

Sau 2990 de puncte

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

Indisponibil

Descrierea produsului

Codul administrativ cuprinde 10 parti, 638 de articole si 6 anexe. Este, in opinia noastra, o structura acoperitoare pentru toate marile domenii ale dreptului administrativ.
Constatam ca nu este vorba, cum incearca sa induca ideea unii „carcotasi”, de o simpla alaturare de reglementari existente, ci despre un proces care sub aspectul fondului, dar si al formei, este elaborat si integrator.
Un al doilea argument care sustine semnificatia Codului si deriva din primul este acela ca, prin reunirea, in acelasi act normativ, a reglementarilor aplicabile administratiei publice, se elimina paralelismele, contradictiile, stufarisul de norme in care nu numai practicianul, dar si teoreticianul, riscau sa se piarda sau se pierdeau efectiv.

Un ultim argument, ca succesiune, nu ca semnificatie, vizeaza oferirea unui singur instrument juridic la care sa se raporteze practicienii, dar si teoreticienii, in egala masura, atunci cand infaptuiesc administratie publica sau, dupa caz, analizeaza si dezvolta regimul sau statutul juridic al institutiilor, principiilor, actelor juridice si al celorlalte modalitati de concretizare a acesteia, inclusiv din perspectiva raportarii permanente la exigentele impuse de apartenenta Romaniei la marea familie a Uniunii Europene.
Calitatea unei activitati este influentata, in mod esential, de cea a esafodajului juridic care o organizeaza, reglementeaza si transpune in practica. Iar adoptarea unui Cod administrativ este un pas chiar daca intarziat, chiar daca nu foarte sigur pe el sub toate aspectele, extrem de important, pentru ca s-a implinit si pentru ca atrage dupa sine o reconsiderare a abordarii, nevoia unei puneri in acord a activitatii administratiei, a organizarii si functionarii acesteia, cu reperele de fond si forma, trasate de noul act normativ.
 
Codul administrativ este un act normativ care prezinta, in mod neindoielnic, interes pentru cele mai multe categorii de destinatari. Incepem cu juristii, care, indiferent de profesia pe care o exercita, se „intalnesc” cu el. Asa cum nu putem „ocoli” administratia, de la venirea noastra pe lume si pana la plecare, nu putem ignora nici actul normativ care o reglementeaza si care este, in prezent, Codul administrativ al Romaniei.
 
In prefata la editia anterioara, ne-am „infruptat” din metafore cu lacomie, atunci cand i-am dat un titlu, straduindu-ne sa esentializam, prin formulare, etapele prin care a trecut si reactiile pe care le-a produs. Ne aflam intr-un moment in care lucrurile au inceput sa se aseze. El a fost creat de declararea, de catre Curtea Constitutionala, a constitutionalitatii O.U.G. nr. 57/2019. - Prof. univ. dr. Verginia Vedinas, Presedinte al Institutului de Stiinte Administrative „Paul Negulescu”
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Noi suntem despre cărţi şi la fel este şi Newsletter-ul nostru

Abonează-te pentru a afla rapid care sunt promoţiile zilei, noutăţile şi recomandările noastre.

Ma abonez image one
Ma abonez image one