Comunicare pe internet
Consideratiile de natura teoretica, care trateaza distinct cele trei domenii, sunt redate intr-o literatura de specialitate impresionanta: carti, capitole din carti, reviste, studii si cercetari, resurse web, atat straina cat si romaneasca. In ceea ce priveste domeniile de intersectie- comunicarea pe Iinternet, marketingul pe Internet si comunicarea de marketing , desi se cunosc examinari atente ale acestor arii,inca exista directii putin explorate.
Fragment din cartea "Comunicare pe internet" de Petru Bazu:
"Posta electronica nu este insa un serviciu exclusiv al Internet-ului: exista retele locale sau de arie larga privata care dispun de sisteme de mesagerie electronica. Ea presteaza servicii de curier si factori postali, permitand comunicarea si transmiterea de informatii intre utilizatori indiferent de localizarea geografica si de fusul orar la o viteza remarcabila. Datorita popularitafil sale, continua sa ramana cea mai buna modalitate de a trimite si a primi corespondenta comerciala. Avand livrare instantanee, posta electronica este descrisa de Kilmer(2002) ca o alternativa excelenta la „postation"(snail mail) termen folosit pentru sistemul postal clasic. Exista mai multe modalitati de a trimite mesaje: unu-la-unu, distributie in masa prin intermediul listei de adrese si postarea de mesaje pe listele de discutii.
Descrierea produsului
Consideratiile de natura teoretica, care trateaza distinct cele trei domenii, sunt redate intr-o literatura de specialitate impresionanta: carti, capitole din carti, reviste, studii si cercetari, resurse web, atat straina cat si romaneasca. In ceea ce priveste domeniile de intersectie- comunicarea pe Iinternet, marketingul pe Internet si comunicarea de marketing , desi se cunosc examinari atente ale acestor arii,inca exista directii putin explorate.
Fragment din cartea "Comunicare pe internet" de Petru Bazu:
"Posta electronica nu este insa un serviciu exclusiv al Internet-ului: exista retele locale sau de arie larga privata care dispun de sisteme de mesagerie electronica. Ea presteaza servicii de curier si factori postali, permitand comunicarea si transmiterea de informatii intre utilizatori indiferent de localizarea geografica si de fusul orar la o viteza remarcabila. Datorita popularitafil sale, continua sa ramana cea mai buna modalitate de a trimite si a primi corespondenta comerciala. Avand livrare instantanee, posta electronica este descrisa de Kilmer(2002) ca o alternativa excelenta la „postation"(snail mail) termen folosit pentru sistemul postal clasic. Exista mai multe modalitati de a trimite mesaje: unu-la-unu, distributie in masa prin intermediul listei de adrese si postarea de mesaje pe listele de discutii.
Detaliile produsului