headerdesktop transportgr1aug25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile transportgr1aug25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Weekend fara taxa de livrare 🔥

Transport gratuit

1-3 august

la toate comenzile din tara »

Comunicarea Mediatica

De (autor): Guy Lochard , Henri Boyer

0
(0 review-uri)
Comunicarea Mediatica - Guy Lochard, Henri Boyer
Rasfoieste

Comunicarea Mediatica

De (autor): Guy Lochard , Henri Boyer

0
(0 review-uri)

Din cuprins:
- Perceptii antagonice;
- O situatie si un contract specifice;
- Publicitatea: o piata a limbajului;
- Televiziunea: un contact permanent;
- Comunicare si informare.

In chiar centrul vietii publice a societatilor democratice, Inca impiedicata sau reprimata in anumite contexte politice, activitatea Mediatica nu ia nastere decit destul de recent in istoria Noastra. Precedata de ziare ocazionale („fituici”, mici scrieri Defaimatoare, afisiere), o prima presa ce apare in mod regulat ia Nastere in Olanda in secolul al XVII-lea (Niiuwe Tydinghen, Stiri Recente, 1605), apoi in principalele tari europene. Primul cotidian Vede lumina zilei in Anglia (Daily Current, 1702) in secolul al XVIII-lea. Secolul Luminilor este cadrul unei dificile lupte pentru Recunoasterea libertatii presei. Aceasta progreseaza in Marea Britanie in respectiva perioada (abolirea autorizatiei prealabile, Licensing Act, in 1695, apoi proclamarea unui Libel Act in 1792). In Franta, ea este amenintata de-a lungul intregului secol XIX de Un regim de cenzura, apoi de avertisment in vremea celui de-al Doilea Imperiu. Ea nu va fi pe deplin consacrata decit la sfirsitul Secolului al XIX-lea, odata cu legea din 29 iulie 1881. Impunindu- Se cu greu in fata puterilor care incearca sa o interzica, sa O controleze sau sa o corupa, comunicarea mediatica este deci, In inspiratia sa fondatoare, fructul si manifestarea unei libertati Fundamentale: aceea de a gindi si de a se exprima liber.

Citeste mai mult

transport gratuit

14.27Lei

14.27Lei

Primesti 14 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Din cuprins:
- Perceptii antagonice;
- O situatie si un contract specifice;
- Publicitatea: o piata a limbajului;
- Televiziunea: un contact permanent;
- Comunicare si informare.

In chiar centrul vietii publice a societatilor democratice, Inca impiedicata sau reprimata in anumite contexte politice, activitatea Mediatica nu ia nastere decit destul de recent in istoria Noastra. Precedata de ziare ocazionale („fituici”, mici scrieri Defaimatoare, afisiere), o prima presa ce apare in mod regulat ia Nastere in Olanda in secolul al XVII-lea (Niiuwe Tydinghen, Stiri Recente, 1605), apoi in principalele tari europene. Primul cotidian Vede lumina zilei in Anglia (Daily Current, 1702) in secolul al XVIII-lea. Secolul Luminilor este cadrul unei dificile lupte pentru Recunoasterea libertatii presei. Aceasta progreseaza in Marea Britanie in respectiva perioada (abolirea autorizatiei prealabile, Licensing Act, in 1695, apoi proclamarea unui Libel Act in 1792). In Franta, ea este amenintata de-a lungul intregului secol XIX de Un regim de cenzura, apoi de avertisment in vremea celui de-al Doilea Imperiu. Ea nu va fi pe deplin consacrata decit la sfirsitul Secolului al XIX-lea, odata cu legea din 29 iulie 1881. Impunindu- Se cu greu in fata puterilor care incearca sa o interzica, sa O controleze sau sa o corupa, comunicarea mediatica este deci, In inspiratia sa fondatoare, fructul si manifestarea unei libertati Fundamentale: aceea de a gindi si de a se exprima liber.

Citeste mai mult

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one