headerdesktop englezawk14noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile englezawk14noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🍂English Books -𝟐𝟎% -𝟑𝟎% ☁︎‎‎꙳❅

& 🚚Transport GRATUIT peste 50 lei!

Răsfoiește și comandă»

Comunicarea medic-pacient in cuvinte si dincolo de ele

De (autor): Beatrice Mahler

0
(0 review-uri)
Comunicarea medic-pacient in cuvinte si dincolo de ele - Beatrice Mahler
Rasfoieste

Comunicarea medic-pacient in cuvinte si dincolo de ele

De (autor): Beatrice Mahler

0
(0 review-uri)
Cum ar trebui sa se poarte si sa vorbeasca un medic pentru ca pacientul sa nu vina la el cu teama? Cum comunici, ca medic, pe intelesul pacientului? Cum ii comunici unui pacient un diagnostic cumplit precum cancerul?
 
Cu o experienta medicala de 25 de ani, dr. Beatrice Mahler ofera raspunsuri simple, cu exemple, la aceste intrebari si la multe altele. In partea a doua a cartii, cateva personalitati din diverse domenii raspund intrebarilor autoarei, explicand ce ar trebui sa faca medicii din Romania ca sa comunice mai bine, in beneficiul pacientilor, dar si pentru ca publicul sa fie mai bine informat si sa dobandeasca o mai buna educatie medicala.
 
Acest volum se adreseaza deopotriva corpului medical si pacientilor, jurnalistilor si specialistilor din mediul academic, cu convingerea ca o mai buna comunicare intre medici si pacienti, intre medici si presa si, de asemenea, o mai buna comunicare cu marele public pot duce la rezultate mai bune in medicina, in beneficiul celor suferinzi, si la mai multa coeziune - la mai multa incredere reciproca in societate.
 
Arta de a comunica se invata, si avem obligatia sa o perfectionam zi de zi. Scopul final este sa facem din pacient un partener pe termen lung. Relatia medic–pacient ar trebui sa fie bazata pe incredere, sinceritate si transparenta, intarite de profesionalism si responsabilitate din partea medicului fata de pacient. Informarea corecta si comunicarea cu pacientul cu privire la boala sa, la posibilitatile terapeutice si evolutia probabila se traduc prin gradul crescut de aderenta a pacientului la planul de tratament propus, care, asa cum stim, cuprinde de cele mai multe ori schimbarea comportamentului si stilului de viata. Nevoia de a dezvolta comunicarea in sanatate trebuie sa fie parte integranta a sistemului de sanatate. - Beatrice Mahler
Citește mai mult

44.40Lei

44.40Lei

Primești 44 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare marti, 18 noiembrie - miercuri, 19 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Cum ar trebui sa se poarte si sa vorbeasca un medic pentru ca pacientul sa nu vina la el cu teama? Cum comunici, ca medic, pe intelesul pacientului? Cum ii comunici unui pacient un diagnostic cumplit precum cancerul?
 
Cu o experienta medicala de 25 de ani, dr. Beatrice Mahler ofera raspunsuri simple, cu exemple, la aceste intrebari si la multe altele. In partea a doua a cartii, cateva personalitati din diverse domenii raspund intrebarilor autoarei, explicand ce ar trebui sa faca medicii din Romania ca sa comunice mai bine, in beneficiul pacientilor, dar si pentru ca publicul sa fie mai bine informat si sa dobandeasca o mai buna educatie medicala.
 
Acest volum se adreseaza deopotriva corpului medical si pacientilor, jurnalistilor si specialistilor din mediul academic, cu convingerea ca o mai buna comunicare intre medici si pacienti, intre medici si presa si, de asemenea, o mai buna comunicare cu marele public pot duce la rezultate mai bune in medicina, in beneficiul celor suferinzi, si la mai multa coeziune - la mai multa incredere reciproca in societate.
 
Arta de a comunica se invata, si avem obligatia sa o perfectionam zi de zi. Scopul final este sa facem din pacient un partener pe termen lung. Relatia medic–pacient ar trebui sa fie bazata pe incredere, sinceritate si transparenta, intarite de profesionalism si responsabilitate din partea medicului fata de pacient. Informarea corecta si comunicarea cu pacientul cu privire la boala sa, la posibilitatile terapeutice si evolutia probabila se traduc prin gradul crescut de aderenta a pacientului la planul de tratament propus, care, asa cum stim, cuprinde de cele mai multe ori schimbarea comportamentului si stilului de viata. Nevoia de a dezvolta comunicarea in sanatate trebuie sa fie parte integranta a sistemului de sanatate. - Beatrice Mahler
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo