Confesiunile unui om de publicitate
Confesiunile unui om de publicitate
De ce am scris-o? Mai intai, ca sa atrag noi clienti pentru agentia mea de publicitate. In al doilea rand, pentru a ne creste cotatiile la bursa. In al treilea rand, ca sa devin mai cunoscut in lumea afacerilor. Cartea si-a atins toate cele trei obiective... Am primit scrisori din partea unor necunoscuti imi multumeau pentru cresterile majore ale vanzarilor in urma aplicarii ideilor din aceasta carte. M-am intalnit cu multe personalitati din lumea marketingului care spuneau ca isi datoreaza cariera faptului de a fi citit candva Confesiunile.
Daca vi se pare ca ati simtit un usor iz de ingamfare in carte, trebuie sa stiti ca ingamfarea mea este selectiva. Sunt incompetent in orice alt domeniu cu exceptia publicitatii. Nu sunt in stare sa fac un bilant, sa lucrez la computer, sa schiez, sa joc golf, sa pictez sau sa navighez. Dar, cand vine vorba de publicitate, Advertising Age spune ca sunt «regele creativitatii in publicitate». Atunci cand Fortune a publicat un articol despre mine intitulat «Este David Ogilvy un geniu?», i-am cerut avocatului meu sa-i dea in judecata pentru semnul intrebarii din titlu.“ (David OGILVY)
David Ogilvy, maestrul de necontestat al publicitatii americane moderne, a fost, de fapt, britanic get-beget: un scotian de vita veche, scolit la Oxford. Intreaga viata i-a fost calauzita de spiritul de aventura si de incapatanarea proverbiala mostenita de la stramosii sai. A abandonat studiile de istorie, atras de mirajul Parisului, apoi a batut drumurile de tara din Scotia carand o servieta de comis-voiajor, a trecut Oceanul pentru a lucra in cercetare cu legendarul George Gallup, a participat la elaborarea strategiilor de razboi psihologic in cadrul serviciilor secrete britanice. Nimic nu prevestea insa ca, la varsta de 38 de ani, aventurierul Ogilvy avea sa se transforme intr-un copywriter de geniu.
Agentia de publicitate pe care a infiintat-o in 1949 cu numai 6000 de dolari este acum una dintre cele mai mari retele de comunicare din lume, cu peste 450 de filiale in 120 de tari. In portofoliul ei se afla corporatii precum American Express, BAT, BP, Cisco, Coca-Cola, Ford, Gillette, IBM, Johnson & Johnson, Kodak, Kraft, Lenovo, Motorola, Nestle, Unilever sau Yahoo.
PRP: 24.00 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
22.80Lei
22.80Lei
24.00 LeiIndisponibil
Descrierea produsului
De ce am scris-o? Mai intai, ca sa atrag noi clienti pentru agentia mea de publicitate. In al doilea rand, pentru a ne creste cotatiile la bursa. In al treilea rand, ca sa devin mai cunoscut in lumea afacerilor. Cartea si-a atins toate cele trei obiective... Am primit scrisori din partea unor necunoscuti imi multumeau pentru cresterile majore ale vanzarilor in urma aplicarii ideilor din aceasta carte. M-am intalnit cu multe personalitati din lumea marketingului care spuneau ca isi datoreaza cariera faptului de a fi citit candva Confesiunile.
Daca vi se pare ca ati simtit un usor iz de ingamfare in carte, trebuie sa stiti ca ingamfarea mea este selectiva. Sunt incompetent in orice alt domeniu cu exceptia publicitatii. Nu sunt in stare sa fac un bilant, sa lucrez la computer, sa schiez, sa joc golf, sa pictez sau sa navighez. Dar, cand vine vorba de publicitate, Advertising Age spune ca sunt «regele creativitatii in publicitate». Atunci cand Fortune a publicat un articol despre mine intitulat «Este David Ogilvy un geniu?», i-am cerut avocatului meu sa-i dea in judecata pentru semnul intrebarii din titlu.“ (David OGILVY)
David Ogilvy, maestrul de necontestat al publicitatii americane moderne, a fost, de fapt, britanic get-beget: un scotian de vita veche, scolit la Oxford. Intreaga viata i-a fost calauzita de spiritul de aventura si de incapatanarea proverbiala mostenita de la stramosii sai. A abandonat studiile de istorie, atras de mirajul Parisului, apoi a batut drumurile de tara din Scotia carand o servieta de comis-voiajor, a trecut Oceanul pentru a lucra in cercetare cu legendarul George Gallup, a participat la elaborarea strategiilor de razboi psihologic in cadrul serviciilor secrete britanice. Nimic nu prevestea insa ca, la varsta de 38 de ani, aventurierul Ogilvy avea sa se transforme intr-un copywriter de geniu.
Agentia de publicitate pe care a infiintat-o in 1949 cu numai 6000 de dolari este acum una dintre cele mai mari retele de comunicare din lume, cu peste 450 de filiale in 120 de tari. In portofoliul ei se afla corporatii precum American Express, BAT, BP, Cisco, Coca-Cola, Ford, Gillette, IBM, Johnson & Johnson, Kodak, Kraft, Lenovo, Motorola, Nestle, Unilever sau Yahoo.
Detaliile produsului