promo promo25 octo desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

promo promo25 octombrie mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Card cadou

Confesiunile unui om de publicitate

De (autor): David Ogilvy

Confesiunile unui om de publicitate - David Ogilvy

Confesiunile unui om de publicitate

De (autor): David Ogilvy

„Am scris cartea in timpul vacantei mele de vara din 1962 si i-am cedat drepturile de autor fiului meu in ziua cand a implinit 21 de ani. Credeam ca o sa se vanda 4000 de exemplare. Spre mirarea mea, a fost un bestseller de durata si mai apoi a fost tradusa in paisprezece limbi. Pana acum s-au vandut cam un milion de exemplare.
De ce am scris-o? Mai intai, ca sa atrag noi clienti pentru agentia mea de publicitate. In al doilea rand, pentru a ne creste cotatiile la bursa. In al treilea rand, ca sa devin mai cunoscut in lumea afacerilor. Cartea si-a atins toate cele trei obiective... Am primit scrisori din partea unor necunoscuti imi multumeau pentru cresterile majore ale vanzarilor in urma aplicarii ideilor din aceasta carte. M-am intalnit cu multe personalitati din lumea marketingului care spuneau ca isi datoreaza cariera faptului de a fi citit candva Confesiunile.
Daca vi se pare ca ati simtit un usor iz de ingamfare in carte, trebuie sa stiti ca ingamfarea mea este selectiva. Sunt incompetent in orice alt domeniu cu exceptia publicitatii. Nu sunt in stare sa fac un bilant, sa lucrez la computer, sa schiez, sa joc golf, sa pictez sau sa navighez. Dar, cand vine vorba de publicitate, Advertising Age spune ca sunt «regele creativitatii in publicitate». Atunci cand Fortune a publicat un articol despre mine intitulat «Este David Ogilvy un geniu?», i-am cerut avocatului meu sa-i dea in judecata pentru semnul intrebarii din titlu.“ (David OGILVY)

David Ogilvy, maestrul de necontestat al publicitatii americane moderne, a fost, de fapt, britanic get-beget: un scotian de vita veche, scolit la Oxford. Intreaga viata i-a fost calauzita de spiritul de aventura si de incapatanarea proverbiala mostenita de la stramosii sai. A abandonat studiile de istorie, atras de mirajul Parisului, apoi a batut drumurile de tara din Scotia carand o servieta de comis-voiajor, a trecut Oceanul pentru a lucra in cercetare cu legendarul George Gallup, a participat la elaborarea strategiilor de razboi psihologic in cadrul serviciilor secrete britanice. Nimic nu prevestea insa ca, la varsta de 38 de ani, aventurierul Ogilvy avea sa se transforme intr-un copywriter de geniu.
Agentia de publicitate pe care a infiintat-o in 1949 cu numai 6000 de dolari este acum una dintre cele mai mari retele de comunicare din lume, cu peste 450 de filiale in 120 de tari. In portofoliul ei se afla corporatii precum American Express, BAT, BP, Cisco, Coca-Cola, Ford, Gillette, IBM, Johnson & Johnson, Kodak, Kraft, Lenovo, Motorola, Nestle, Unilever sau Yahoo.
Citeste mai mult

-5%

22.80Lei

24.00 Lei

Sau 2280 de puncte

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

Indisponibil

Descrierea produsului

„Am scris cartea in timpul vacantei mele de vara din 1962 si i-am cedat drepturile de autor fiului meu in ziua cand a implinit 21 de ani. Credeam ca o sa se vanda 4000 de exemplare. Spre mirarea mea, a fost un bestseller de durata si mai apoi a fost tradusa in paisprezece limbi. Pana acum s-au vandut cam un milion de exemplare.
De ce am scris-o? Mai intai, ca sa atrag noi clienti pentru agentia mea de publicitate. In al doilea rand, pentru a ne creste cotatiile la bursa. In al treilea rand, ca sa devin mai cunoscut in lumea afacerilor. Cartea si-a atins toate cele trei obiective... Am primit scrisori din partea unor necunoscuti imi multumeau pentru cresterile majore ale vanzarilor in urma aplicarii ideilor din aceasta carte. M-am intalnit cu multe personalitati din lumea marketingului care spuneau ca isi datoreaza cariera faptului de a fi citit candva Confesiunile.
Daca vi se pare ca ati simtit un usor iz de ingamfare in carte, trebuie sa stiti ca ingamfarea mea este selectiva. Sunt incompetent in orice alt domeniu cu exceptia publicitatii. Nu sunt in stare sa fac un bilant, sa lucrez la computer, sa schiez, sa joc golf, sa pictez sau sa navighez. Dar, cand vine vorba de publicitate, Advertising Age spune ca sunt «regele creativitatii in publicitate». Atunci cand Fortune a publicat un articol despre mine intitulat «Este David Ogilvy un geniu?», i-am cerut avocatului meu sa-i dea in judecata pentru semnul intrebarii din titlu.“ (David OGILVY)

David Ogilvy, maestrul de necontestat al publicitatii americane moderne, a fost, de fapt, britanic get-beget: un scotian de vita veche, scolit la Oxford. Intreaga viata i-a fost calauzita de spiritul de aventura si de incapatanarea proverbiala mostenita de la stramosii sai. A abandonat studiile de istorie, atras de mirajul Parisului, apoi a batut drumurile de tara din Scotia carand o servieta de comis-voiajor, a trecut Oceanul pentru a lucra in cercetare cu legendarul George Gallup, a participat la elaborarea strategiilor de razboi psihologic in cadrul serviciilor secrete britanice. Nimic nu prevestea insa ca, la varsta de 38 de ani, aventurierul Ogilvy avea sa se transforme intr-un copywriter de geniu.
Agentia de publicitate pe care a infiintat-o in 1949 cu numai 6000 de dolari este acum una dintre cele mai mari retele de comunicare din lume, cu peste 450 de filiale in 120 de tari. In portofoliul ei se afla corporatii precum American Express, BAT, BP, Cisco, Coca-Cola, Ford, Gillette, IBM, Johnson & Johnson, Kodak, Kraft, Lenovo, Motorola, Nestle, Unilever sau Yahoo.
Citeste mai mult

De acelasi autor

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre cărţi şi la fel este şi Newsletter-ul nostru

Abonează-te pentru a afla rapid care sunt promoţiile zilei, noutăţile şi recomandările noastre.

Ma abonez image one
Ma abonez image one