Constantin Bazu Cantacuzino, printul inaltimilor
Incepand cu anul 1932, a inceput fie atras iremediabil de lumea aviatiei, fascinant fiind de acrobatiile executate la mitingurile aeriene si de incercarile aviatorilor romani de a depasi recordurile de distanta in marile raiduri. In vara anului 1933, Bazu s-a inscris la Scoala de Aviatie „Mircea Cantacuzino”, care avea sediul pe aeroportul Baneasa. Dovedind reale calitati si multa determinare, a obtinut brevetul de pilot de turism gradul I pe 22 iulie 1933. In luna august a aceluiasi an, a obtinut si gradul II la brevetul de pilot de turism, dupa ce a efectuat raidurile Bucuresti – Tecuci – Buzau –Tescani – Bucuresti si Bucuresti – Floresti si retur.
Din anul 1935, sub auspiciile Aeroclubului Regal Roman, Bazu Cantacuzino s-a angajat in realizarea marelui sau proiect: un raid aerian in jurul lumii. Astfel, demonstratiile aeriene la care a participat pana in vara anului 1936 au avut drept scop strangerea de fonduri pentru a-si cumpara un avion performant cu care sa bata recordul detinut de americanul Wiley Post, care in anul 1933 inconjurase pamantul, intr-un zbor solo pe durata a 7 zile, 18 ore si 49 de minute.
Albumul de fata cuprinde fotografii din viata de familie a lui Bazu Cantacuzino, dar mai ales din postura de aviator de seama al Romaniei, atat ipostaze sobre, oficiale, cat si dintre cele mai relaxate.
PRP: 49.00 Lei

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
46.55Lei
46.55Lei
49.00 LeiPrimesti 47 puncte
In stoc
Descrierea produsului
Incepand cu anul 1932, a inceput fie atras iremediabil de lumea aviatiei, fascinant fiind de acrobatiile executate la mitingurile aeriene si de incercarile aviatorilor romani de a depasi recordurile de distanta in marile raiduri. In vara anului 1933, Bazu s-a inscris la Scoala de Aviatie „Mircea Cantacuzino”, care avea sediul pe aeroportul Baneasa. Dovedind reale calitati si multa determinare, a obtinut brevetul de pilot de turism gradul I pe 22 iulie 1933. In luna august a aceluiasi an, a obtinut si gradul II la brevetul de pilot de turism, dupa ce a efectuat raidurile Bucuresti – Tecuci – Buzau –Tescani – Bucuresti si Bucuresti – Floresti si retur.
Din anul 1935, sub auspiciile Aeroclubului Regal Roman, Bazu Cantacuzino s-a angajat in realizarea marelui sau proiect: un raid aerian in jurul lumii. Astfel, demonstratiile aeriene la care a participat pana in vara anului 1936 au avut drept scop strangerea de fonduri pentru a-si cumpara un avion performant cu care sa bata recordul detinut de americanul Wiley Post, care in anul 1933 inconjurase pamantul, intr-un zbor solo pe durata a 7 zile, 18 ore si 49 de minute.
Albumul de fata cuprinde fotografii din viata de familie a lui Bazu Cantacuzino, dar mai ales din postura de aviator de seama al Romaniei, atat ipostaze sobre, oficiale, cat si dintre cele mai relaxate.
Detaliile produsului