Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎀 Carte CADOU 🎀

la orice comandă »

Creativitatea in publicitate

De (autor): Fred Senn , Pat Fallon

0
(0 review-uri)
Creativitatea in publicitate - Pat Fallon, Fred Senn

Creativitatea in publicitate

De (autor): Fred Senn , Pat Fallon

0
(0 review-uri)
Cercurile de afaceri de astazi sunt animate de dezbateri cu privire la schimbarea profilului consumatorilor.In aceasta carte,Pat Fallon si Fred Senn argumenteaza ca,indiferent de schimbarile ce au loc pe piata,creativitatea va continua sa joace un rol crucial.Autorii afirma ca organizatiile au mai multe rezerve interne de creativitate decat isi pot imagina,insa,fie nu le lasa sa se manifeste,fie le canalizeaza intr-o directie necorespunzatoare.
Cum pot fi evitate astfel de erori?Avand 25 dde ani de experienta in marketing si publicitate,autorii ne dau urmatorul sfat:incercati sa identificati o problema fundamentala a afacerii si apoi cautati cu meticulozitate sa patrundeti in esenta acesteia,fapt care va va permite sa gasiti solutii spectaculoase.
Autorii insista asupra faptului ca succesul unei reclame nu depinde neaparat de dimensiunea fondurilor cheltuite,deoarece valoarea ideilor nu depinde de marimea bugetului.
Citește mai mult

-10%

PRP: 26.32 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

23.69Lei

23.69Lei

26.32 Lei

Primești 23 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

Cercurile de afaceri de astazi sunt animate de dezbateri cu privire la schimbarea profilului consumatorilor.In aceasta carte,Pat Fallon si Fred Senn argumenteaza ca,indiferent de schimbarile ce au loc pe piata,creativitatea va continua sa joace un rol crucial.Autorii afirma ca organizatiile au mai multe rezerve interne de creativitate decat isi pot imagina,insa,fie nu le lasa sa se manifeste,fie le canalizeaza intr-o directie necorespunzatoare.
Cum pot fi evitate astfel de erori?Avand 25 dde ani de experienta in marketing si publicitate,autorii ne dau urmatorul sfat:incercati sa identificati o problema fundamentala a afacerii si apoi cautati cu meticulozitate sa patrundeti in esenta acesteia,fapt care va va permite sa gasiti solutii spectaculoase.
Autorii insista asupra faptului ca succesul unei reclame nu depinde neaparat de dimensiunea fondurilor cheltuite,deoarece valoarea ideilor nu depinde de marimea bugetului.
Citește mai mult

Detaliile produsului

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo