headerdesktop transpgratuittimer04dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile transpgratuittimer04dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Livrare: 0 lei

3-4 decembrie

❤️ transport gratuit ❤️

la orice comanda in Romania 🚚

Cristalizarea opiniei publice

De (autor): Edward L. Bernays

0
(0 review-uri)
Cristalizarea opiniei publice - Edward L. Bernays
Rasfoieste

Cristalizarea opiniei publice

De (autor): Edward L. Bernays

0
(0 review-uri)
Cred ca paragraful urmator dintr-o lucrare recenta a profesorului Ferdinand Tonnies are o semnificatie deosebita pentru toti cei care considera ca modelarea constienta a opiniei publice este o sarcina ce intruchipeaza idealuri inalte: "Viitorul opiniei publice este viitorul civilizatiei. Puterea opiniei publice este, cu siguranta, intr-o continua crestere si va continua sa creasca. [...] Este, prin urmare, limpede datoria pe care o are elita societatii - cei cultivati, educati, expertii, intelectualii. Ei trebuie sa insufle motivatiile morale si spirituale in opinia publica. Opinia publica trebuie sa devina constiinta publica." Consider ca misiunea cea mai inalta a consilierului in relatii publice in societatea in care traieste este crearea unei constiinte publice. - Edward L. Bernays
 
In anul 1990, revista Life a dedicat un numar special celor mai importanti o suta de americani ai secolului al XX-lea. Printre nume extrem de sonore, Louis Armstrong, Marlon Brando, Walt Disney, Albert Einstein, Henry Ford, George Gallup, Ernest Hemingway, John F. Kennedy, Martin Luther King Jr., Richard M. Nixon, J. Robert Oppenheimer, Elvis Presley, Ronald Reagan, John D. Rockefeller Jr., Eleonor Roosevelt si multi, multi altii, a fost inclus si numele lui Edward L. Bernays, un ilustru necunoscut publicului larg, ale carui actiuni s-au rasfrant insa asupra a milioane de oameni. Din spatele cortinei, ca un adevarat regizor al spectacolului social, Bernays a construit imagini care ulterior au devenit legende. El a adus sapunul in mainile copiilor, in- vatandu-i sa-l foloseasca si sa-l indrageasca, a readus cartile in mainile cititorilor, micul dejun pe mesele americanilor, tigarile in posetele doamnelor, a influentat casele de moda in definirea idealului de frumusete, a ridicat si a coborat oameni politici, a consiliat trei presedinti ai Statelor Unite - Calvin Coolidge, Herbert Hoover si Dwight D. Eisenhower, a declinat ofertele venite din partea lui Hitler si Franco, iar la varsta de 98 de ani inca avea un cuvant de spus in relatiile publice, domeniu pe care l-a inventat in 1919. - Remus Pricopie

Traducere din limba engleza de Florin Paraschiv.
Citește mai mult

transport gratuit

35.95Lei

35.95Lei

Primești 35 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

Cred ca paragraful urmator dintr-o lucrare recenta a profesorului Ferdinand Tonnies are o semnificatie deosebita pentru toti cei care considera ca modelarea constienta a opiniei publice este o sarcina ce intruchipeaza idealuri inalte: "Viitorul opiniei publice este viitorul civilizatiei. Puterea opiniei publice este, cu siguranta, intr-o continua crestere si va continua sa creasca. [...] Este, prin urmare, limpede datoria pe care o are elita societatii - cei cultivati, educati, expertii, intelectualii. Ei trebuie sa insufle motivatiile morale si spirituale in opinia publica. Opinia publica trebuie sa devina constiinta publica." Consider ca misiunea cea mai inalta a consilierului in relatii publice in societatea in care traieste este crearea unei constiinte publice. - Edward L. Bernays
 
In anul 1990, revista Life a dedicat un numar special celor mai importanti o suta de americani ai secolului al XX-lea. Printre nume extrem de sonore, Louis Armstrong, Marlon Brando, Walt Disney, Albert Einstein, Henry Ford, George Gallup, Ernest Hemingway, John F. Kennedy, Martin Luther King Jr., Richard M. Nixon, J. Robert Oppenheimer, Elvis Presley, Ronald Reagan, John D. Rockefeller Jr., Eleonor Roosevelt si multi, multi altii, a fost inclus si numele lui Edward L. Bernays, un ilustru necunoscut publicului larg, ale carui actiuni s-au rasfrant insa asupra a milioane de oameni. Din spatele cortinei, ca un adevarat regizor al spectacolului social, Bernays a construit imagini care ulterior au devenit legende. El a adus sapunul in mainile copiilor, in- vatandu-i sa-l foloseasca si sa-l indrageasca, a readus cartile in mainile cititorilor, micul dejun pe mesele americanilor, tigarile in posetele doamnelor, a influentat casele de moda in definirea idealului de frumusete, a ridicat si a coborat oameni politici, a consiliat trei presedinti ai Statelor Unite - Calvin Coolidge, Herbert Hoover si Dwight D. Eisenhower, a declinat ofertele venite din partea lui Hitler si Franco, iar la varsta de 98 de ani inca avea un cuvant de spus in relatiile publice, domeniu pe care l-a inventat in 1919. - Remus Pricopie

Traducere din limba engleza de Florin Paraschiv.
Citește mai mult

Detaliile produsului

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo