headerdesktop englezawk14noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile englezawk14noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headerdesktop englezawktimer15noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile englezawktimer15noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🍂English Books -𝟐𝟎% -𝟑𝟎% ☁︎‎‎꙳❅

& 🚚Transport GRATUIT peste 50 lei!

Răsfoiește și comandă»

Cu ce se mananca de fapt Makertingul

De (autor): Daniela Suhanea , Attila Birtha

0
(0 review-uri)
Cu ce se mananca de fapt Makertingul - Daniela Suhanea, Attila Birtha
Rasfoieste

Cu ce se mananca de fapt Makertingul

De (autor): Daniela Suhanea , Attila Birtha

0
(0 review-uri)
Cu ce se mananca de fapt Makertingul. Un ghid introductiv in strategii de Marketing, care te va ajuta sa-ti cresti afacerea si sa intelegi piata in care functionezi

Cartea de fata isi propune sa fie arma secreta a managerilor romani atunci cand doresc sa-si eficientizeze si optimizeze activitatile de marketing ale companiilor pe care le conduc. S-ar putea sa crezi ca totul tine de promovare. Si s-ar putea sa mai crezi ca numai de cea online, iar din cateva clicuri sa ai succes. Lucrurile sunt insa nitel mai complicate, iar un business adevarat are nevoie in primul rand de niste piloni ganditi corect. Si atunci incepem sa vorbim despre marketing.
 
Ce inseamna marketingul astazi? Ce face mai exact un specialist in domeniu si mai ales ce poti face tu? Cum construiesti o cultura orientata catre client? Cum auditezi strategia actuala si afli daca a fost buna sau trebuie sa schimbi concepte intregi? Care sunt valorile propuse si misiunea? Care ar trebui sa fie politica ta preturi? Iti cunosti competitia? Cum elaborezi un plan de marketing, pas cu pas? Cum stabilesti un buget de marketing si ce rezultate ar trebui sa-ti aduca? Sunt numai cateva din intrebarile la care iti raspund detaliat Daniela Suhanea, CEO franc.agency, cu peste 13 ani de experienta in crearea, implementarea si coordonarea a peste 1.000 de campanii de marketing online si offline, la nivel national si international, si Attila Birtha, CEO proClick (din 2004), care a ajutat la imbunatatirea prezentei in mediul online a mai multor branduri cunoscute din Romania (eJobs.ro, Bestkids.ro, PCGarage.ro, evoMag.ro, Elefant.ro, F64.ro s.a.).
Citește mai mult

42.18Lei

42.18Lei

Primești 42 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare marti, 18 noiembrie - miercuri, 19 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Cu ce se mananca de fapt Makertingul. Un ghid introductiv in strategii de Marketing, care te va ajuta sa-ti cresti afacerea si sa intelegi piata in care functionezi

Cartea de fata isi propune sa fie arma secreta a managerilor romani atunci cand doresc sa-si eficientizeze si optimizeze activitatile de marketing ale companiilor pe care le conduc. S-ar putea sa crezi ca totul tine de promovare. Si s-ar putea sa mai crezi ca numai de cea online, iar din cateva clicuri sa ai succes. Lucrurile sunt insa nitel mai complicate, iar un business adevarat are nevoie in primul rand de niste piloni ganditi corect. Si atunci incepem sa vorbim despre marketing.
 
Ce inseamna marketingul astazi? Ce face mai exact un specialist in domeniu si mai ales ce poti face tu? Cum construiesti o cultura orientata catre client? Cum auditezi strategia actuala si afli daca a fost buna sau trebuie sa schimbi concepte intregi? Care sunt valorile propuse si misiunea? Care ar trebui sa fie politica ta preturi? Iti cunosti competitia? Cum elaborezi un plan de marketing, pas cu pas? Cum stabilesti un buget de marketing si ce rezultate ar trebui sa-ti aduca? Sunt numai cateva din intrebarile la care iti raspund detaliat Daniela Suhanea, CEO franc.agency, cu peste 13 ani de experienta in crearea, implementarea si coordonarea a peste 1.000 de campanii de marketing online si offline, la nivel national si international, si Attila Birtha, CEO proClick (din 2004), care a ajutat la imbunatatirea prezentei in mediul online a mai multor branduri cunoscute din Romania (eJobs.ro, Bestkids.ro, PCGarage.ro, evoMag.ro, Elefant.ro, F64.ro s.a.).
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo