Mai sunt
00
00
00
00
X
Categorii:
inchide meniul
Top 2018
Carti sub 10 lei
L-V 08:00 - 20:00 0371.781.781

Cultura serviciilor superioare - Ron Kaufman

37.76  Lei 47.2  Lei

sau 3776 de puncte. Detalii.

In stoc

Cod: PUB978-606-8360-49-2

An aparitie: 2013

Autor: Ron Kaufman

Categoria: Dezvoltarea Afacerilor

Editie: Necartonat

Editura: PUBLICA

Format: 205X145

Nr. pagini: 376



Transport Gratuit peste 50 de lei
Puncte de fidelitate
30 de Zile Drept de Retur
 

RON KAUFMAN ne poarta intr-o calatorie in noua lume a serviciilor. Prin intermediul unor studii de caz dinamice si a unor exemple de buna practica, veti afla in ce fel au schimbat regulile jocului cele mai mari companii din lume si cum puteti urma calea spre transformarea superioara a serviciilor.

,,De-a lungul anilor, am asistat la schimbari profunde in atitudinile si actiunile oamenilor si la imbunatatiri semnificative ale performantei multor companii in domeniul serviciilor, ceea ce le-a adus vizibile castiguri in ceea ce priveste reputatia, cota de piata si profiturile. Organizatiile care construiesc culturi superioare ale serviciilor se bucura de un avantaj competitiv sustenabil, atragand clienti mai fideli si angajati mai talentati si mai motivati.”

Ron Kaufman

Cititi aceasta carte si aplicati pasii sugerati. Veti asista la transformarea culturii organizationale din firma dumneavoastra si la schimbarea ireversibila a perspectivei pe care o aveti asupra serviciilor. Ron Kaufman a dezlegat misterul serviciilor. Pregatiti-va pentru o incursiune exceptionala intr-o lume total noua.

MARSHALL GOLDSMITH, autorul bestsellerului What Got You Here Wonʼt Get YouThere

Am asistat la evolutia peisajului corporatist. Si am vazut ca numeroase aspecte au ramas statice - neschimbate, dar nu de neschimbat. Ron Kaufman ne arata cum putem evolua cu ajutorul cartii sale, Cultura serviciilor superioare. Acesta este scopul absolut: sa ne inaltam si sa ne ridicam deasupra zilei de ieri.

WARREN BENNIS

Ron Kaufman ne dezvaluie in mod convingator motivul pentru care tipul adecvat de servicii va poate transforma afacerea, oferind totodata un plan detaliat si usor de urmat. Toti detinatorii functiei de CEO, toti managerii si angajatii care furnizeaza servicii altora, nu numai ca ar trebui sa citeasca aceasta carte, ci sa o utilizeze ca referinta permanenta.

ADRIAN GOSTICK si CHESTER ELTON, autorii bestsellerului The Carrot Principle

O carte care ar trebui sa fie lectura obligatorie la scoala. O carte care poate schimba oameni, companii sau chiar o tara intreaga. O carte care mie mi-a largit orizontul si mi-a schimbat mentalitatea.

DRAGOS ANASTASIU, Presedinte Eurolines Group & TUI TravelCenter

Cartea Cultura serviciilor superioare - Ron Kaufman face parte din categoria Dezvoltarea Afacerilor a librariei online Libris.ro si este scrisa de Ron Kaufman. Cartea a fost publicata in 2013 la editura PUBLICA.
Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris in 24-48 ore, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 50 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.

Altii au comandat si...

commentarii

Scrie un comentariu

Pentru a posta un comentariu logheaza-te in contul tau Libris

Comentarii

Nici o parere introdusa.
Fii primul care adauga un comentariu ...



sus
Feedback Wishlist