Countdown header img 1

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Autorul lunii decembrie

Andrei Craciun

Carti cu autograf si 20% reducere!

Rasfoieste si cumpara!
Close

Cum am construit un loc de munca pe care oamenii il iubesc

De (autor): Richard Sheridan

4
(1 reviews)
Cum am construit un loc de munca pe care oamenii il iubesc - Richard Sheridan
Rasfoieste

Cum am construit un loc de munca pe care oamenii il iubesc

De (autor): Richard Sheridan

4
(1 reviews)

Stiu de ce citesti aceasta carte.
Iti doresti sa aduci entuziasmul acolo unde lucrezi, dar ti se pare foarte greu, aproape imposibil.
In adancul sufletului, stii ca exista o cale mai buna de a conduce o afacere, o echipa, o firma sau un departament. Ai stiut-o dintotdeauna. Sunt ganduri care te napadesc seara, chiar inainte sa adormi, sau dimineata, inainte sa deschizi ochii. Apoi, odata ce ziua incepe, intentia de a face schimbarea, de a provoca transformarea, se evapora ca un vis nebunesc pe care nu-l mai poti recompune.

Desi suporti in tacere (sau poate nu chiar in tacere) tortura actualei filosofii a companiei pentru care lucrezi, nu poti renunta definitiv la aceasta idee. Simti ca schimbarea este, totusi, posibila.

RICHARD SHERIDAN

Era si timpul ca cineva sa aduca entuziasmul la locul de munca! Richard Sheridan nu numai ca a facut-o pentru compania lui, dar ne arata si noua cum putem construi, in mod sistematic, un mediu organizational mai bun, oferindu-ne sentimentul de entuziasm, prin aproape fiecare pagina din carte.

Joe Pine si Jim Gilmore, coautori Economia experientei

Entuziasm este cuvantul potrivit pentru a descrie munca plina de energie si creativitate a lui Richard Sheridan si a impresionantei sale echipe de la Menlo Innovations. Joy, Inc. ne arata cum un maestru al inovatiilor a creat o cultura organizationala entuziasta si ne prezinta instrumentele prin care sa integram munca de calitate intr-un proces foarte distractiv.

Jeff DeGraff, autor Innovation You

Ceea ce face ca lectura acestei carti sa fie atat de convingatoare este faptul ca Sheridan chiar a pus in practica toate lucrurile despre care scrie aici – a obtinut entuziasmul si rezultatele dorite in afaceri – si iti demonstreaza cum o poti face si tu. Sunt un tip ocupat si am incercat sa mai sar peste pagini. Nu am reusit; cartea este prea buna. Merita toata atentia ta, mai putin in cazul in care nu doresti sa fii entuziasmat.

Stan Slap, autor Bury My Heart at Conference Room B

Citeste mai mult

-5%

44.84Lei

47.20 Lei

Sau 4484 de puncte

!

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Descrierea produsului

Stiu de ce citesti aceasta carte.
Iti doresti sa aduci entuziasmul acolo unde lucrezi, dar ti se pare foarte greu, aproape imposibil.
In adancul sufletului, stii ca exista o cale mai buna de a conduce o afacere, o echipa, o firma sau un departament. Ai stiut-o dintotdeauna. Sunt ganduri care te napadesc seara, chiar inainte sa adormi, sau dimineata, inainte sa deschizi ochii. Apoi, odata ce ziua incepe, intentia de a face schimbarea, de a provoca transformarea, se evapora ca un vis nebunesc pe care nu-l mai poti recompune.

Desi suporti in tacere (sau poate nu chiar in tacere) tortura actualei filosofii a companiei pentru care lucrezi, nu poti renunta definitiv la aceasta idee. Simti ca schimbarea este, totusi, posibila.

RICHARD SHERIDAN

Era si timpul ca cineva sa aduca entuziasmul la locul de munca! Richard Sheridan nu numai ca a facut-o pentru compania lui, dar ne arata si noua cum putem construi, in mod sistematic, un mediu organizational mai bun, oferindu-ne sentimentul de entuziasm, prin aproape fiecare pagina din carte.

Joe Pine si Jim Gilmore, coautori Economia experientei

Entuziasm este cuvantul potrivit pentru a descrie munca plina de energie si creativitate a lui Richard Sheridan si a impresionantei sale echipe de la Menlo Innovations. Joy, Inc. ne arata cum un maestru al inovatiilor a creat o cultura organizationala entuziasta si ne prezinta instrumentele prin care sa integram munca de calitate intr-un proces foarte distractiv.

Jeff DeGraff, autor Innovation You

Ceea ce face ca lectura acestei carti sa fie atat de convingatoare este faptul ca Sheridan chiar a pus in practica toate lucrurile despre care scrie aici – a obtinut entuziasmul si rezultatele dorite in afaceri – si iti demonstreaza cum o poti face si tu. Sunt un tip ocupat si am incercat sa mai sar peste pagini. Nu am reusit; cartea este prea buna. Merita toata atentia ta, mai putin in cazul in care nu doresti sa fii entuziasmat.

Stan Slap, autor Bury My Heart at Conference Room B

Citeste mai mult

Detaliile produsului

De acelasi autor

De pe acelasi raft

Rating general al produsului

5 stele
0
4 stele
1
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Noi suntem despre carti, si la fel este si Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te si primesti un cupon de 10% pe care să-l folosesti la urmatoarea ta comanda! In plus, vei afla rapid care sunt promotiile zilei, noutatile si recomandarile noastre.

Ma abonez image one
Ma abonez image one