Mai sunt
00
00
00
00
X
Categorii:
inchide meniul
Lecturi pentru Mini Cititori
Bestselleruri
L-V 08:00 - 20:00 0371.781.781

Cum sa livrezi fericire - Tony Hsieh

4.8

44.84  Lei 47.2  Lei

sau 4484 de puncte. Detalii.

In stoc

Cod: PUB978-973-1931-72-2

An aparitie: 2011

Autor: Tony Hsieh

Categoria: Dezvoltare Profesionala

Editia: I

Editura: PUBLICA

Format: 14,5 x 20,5 cm

Nr. pagini: 264

Traducator: Mihai Fulger



Adauga in wishlist

Trebuie sa fii logat

Transport Gratuit peste 90 de lei
Puncte de fidelitate
30 de Zile Drept de Retur
 

In Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe altele.

Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum, prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei din jurul tau, te poate face mult mai fericit si pe tine.

> Plateste-i pe noii angajati cu cate 2.000 de dolari pentru a-si scrie demisia.
> Fa din customer service responsabilitatea intregii companii, nu doar a unui singur departament.
> Concentreaza-te asupra culturii organizationale si transforma acest aspect in prioritatea numarul unu.
> Foloseste-te de rezultatele cercetarilor din stiinta fericirii in administrarea afacerii tale.
> Ajuta-i pe angajati sa se dezvolte atat pe plan personal, cat si pe plan profesional.
> Cauta sa schimbi lumea.
> A, da, si incearca sa faci cat mai multi bani.

Suna nebuneste? Toate acestea tin de procedura standard de operare de la Zappos, retailerul online cu vanzari anuale de 1 miliard de dolari. Dupa ce in 2009 a debutat ca cel mai bine plasat nou-venit in clasamentul anual al „Celor mai bune companii pentru care sa lucrezi”, realizat de revista Fortune, Zappos a fost achizitionat de Amazon.com, printr-o tranzactie evaluata la peste 1,2 miliarde de dolari.

TOP 10 motive pentru care ar trebui sa cititi aceasta carte:

10. Doriti sa aflati modalitatea prin care Zappos a ajuns, in mai putin de zece ani, sa inregistreze vanzari anuale in valoare de peste 1 miliard de dolari.
9. Doriti sa aflati calea pe care am urmat-o si care m-a dus in cele din urma la Zappos, precum si lectiile invatate pe parcurs.
8. Doriti sa invatati din toate greselile pe care le-am savarsit la Zappos de-a lungul anilor, astfel incat afacerea pe care o administrati sa poata evita comiterea unora asemenea.
7. Doriti sa intelegeti echilibrul real dintre profituri, pasiune si scop atat in afaceri, cat si in viata personala.
6. Doriti sa construiti o afacere si un brand de cursa lunga.
5. Doriti sa creati o cultura organizationala mai puternica, care ii va face pe angajati si colaboratori mai fericiti, va determina o implicare mai mare a acestora si va duce la o productivitate mai ridicata.
4. Doriti sa le oferiti clientilor o experienta mai placuta, una care-i va face mai fericiti si va determina mai multa fidelitate din partea lor, generand astfel profituri in crestere.
3. Doriti sa construiti ceva special.
2. Doriti sa va simtiti plini de inspiratie si fericire, in munca si in viata.
1. Nu mai aveti vreascuri pentru a aprinde focul in semineu. Cartea aceasta este excelenta pentru a face acest lucru.

"Tony Hsieh e un tip istet. Pe bune. Este unul dintre cei mai inteligenti si mai preocupati lideri de afaceri ai epocii moderne. Aceasta carte patrunzatoare nu e doar o lectura placuta. Este un minunat manual despre cum companiile secolului XXI creeaza in acelasi timp valoare si fericire." Chip Conley, membru fondator si CEO al Joie de Vivre Hospitality si autor al cartii Peak: How Great Companies Get their Mojo From Maslow

"Aceasta carte este amuzanta, autentica, interesanta si foarte utila. La fel cum e si Tony." Seth Godin, autorul cartii Triburi (Publica, 2010)

 Carte recomandata de Lorand Soares Szasz in cadrul proiectului Libris, "Oameni si carti".
 


Livrarea se face din stoc din depozitul de carte Libris, in zilele lucratoare. Transportul este gratuit prin curier rapid, oriunde in Romania, pentru orice comanda de minimum 90 de lei. Pentru orice solicitare apelati call center-ul Libris de luni pana vineri intre orele 8-20.

Altii au comandat si...

commentarii
Rating general al produsului
4.8 (11 review-uri)

Ai cumparat acest produs? Spune-ti parerea!

Acorda o nota produsului

Review-uri
It is a succint presentation of what surely must be largely presented in the actual book.
As it is, it lacks fluency and details, it seemed to me just a gathering of photos and ideas extracted from the book and just put here..
ANGHEL25 12/22/2020
o carte excelenta, scrisa de un adevarat antreprenor. Recomandata tuturor celor ce au curaj si dorinte de mai mult . Din pacate, pe 27 nov 2020 a plecat foarte de tanar la Dumnezeu!

mariuspetrescu 11/08/2020
Fie ca această zi să-ți aducă pe aripile celor patru anotimpuri mult noroc,fericire și dragoste din partea celor dragi. Barca vieții să plutească mereu pe valurile dragostei,nostalgiile să fie șterse memoriei iar zîmbetul să înflorească mereu pe buze asemeni florilor de mai.La mulți ani!!!

paulstefan 10/24/2020
E oricând posibil să redevii tânăr și nebun.
Cel cumpănit la vorbă, statornic la faptă, iute la îndeplinire, tare în silință, neabătut și potolit, acela este vrednic de fericire. Cukașaptați

marianaganea 10/05/2020
Nu este nici o surpriza mai magica decat surpriza de a fi iubit. Aceasta este degetul lui Dumnezeu pe umarul omului. Charles Morgan
O iubire pe care ești nevoit să o păzești nu reprezintă nimic. Octavian Paler

sus
Feedback Wishlist
// // //