headerdesktop corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile corintwktrgr26apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Cum sa salvam media

De (autor): Julia Cage

0
(0 review-uri)
Cum sa salvam media - Julia Cage
Rasfoieste

Cum sa salvam media

De (autor): Julia Cage

0
(0 review-uri)
Cum sa salvam media. Capitalism, finantare participativa si democratie

Media se afla in criza. Nu numai presa scrisa, ci intregul lant de producere a informatiei. Confruntate cu o concurenta crescanda si cu o scadere inexorabila a veniturilor din publicitate, ziarele, posturile de radio, televiziunile, website-urile de stiri sunt, toate, in cautarea unui nou model. Cartea de fata se bazeaza pe un studiu inedit al mijloacelor de comunicare din Europa si Statele Unite si ne propune crearea unui nou statut de ,,societate de media cu scop nonlucrativ", intermediar intre statutul fundatiei si cel al societatii pe actiuni. Este vorba despre un model economic adaptat revolutiei informationale si realitatilor secolului XXI. La baza lui se afla ideea fundamentala ca informatia, asemenea educatiei, constituie un bun public. Cartea de fata reprezinta un document esential intr-o dezbatere ale carei mize sunt la fel de importante ca insasi vitalitatea democratiei.

Traducere din limba franceza de Denisa-Adriana Oprea.
Citeste mai mult

24.00Lei

24.00Lei

Primesti 24 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Cum sa salvam media. Capitalism, finantare participativa si democratie

Media se afla in criza. Nu numai presa scrisa, ci intregul lant de producere a informatiei. Confruntate cu o concurenta crescanda si cu o scadere inexorabila a veniturilor din publicitate, ziarele, posturile de radio, televiziunile, website-urile de stiri sunt, toate, in cautarea unui nou model. Cartea de fata se bazeaza pe un studiu inedit al mijloacelor de comunicare din Europa si Statele Unite si ne propune crearea unui nou statut de ,,societate de media cu scop nonlucrativ", intermediar intre statutul fundatiei si cel al societatii pe actiuni. Este vorba despre un model economic adaptat revolutiei informationale si realitatilor secolului XXI. La baza lui se afla ideea fundamentala ca informatia, asemenea educatiei, constituie un bun public. Cartea de fata reprezinta un document esential intr-o dezbatere ale carei mize sunt la fel de importante ca insasi vitalitatea democratiei.

Traducere din limba franceza de Denisa-Adriana Oprea.
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one