headerdesktop transportcincizeci19dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile transportcincizeci19dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎅TRANSPORT GRATUIT🛵

la toate comenzile de

Peste 50 de lei

Comandă acum!

Cum sa salvam media

De (autor): Julia Cage

0
(0 review-uri)
Cum sa salvam media - Julia Cage
Rasfoieste

Cum sa salvam media

De (autor): Julia Cage

0
(0 review-uri)
Cum sa salvam media. Capitalism, finantare participativa si democratie

Media se afla in criza. Nu numai presa scrisa, ci intregul lant de producere a informatiei. Confruntate cu o concurenta crescanda si cu o scadere inexorabila a veniturilor din publicitate, ziarele, posturile de radio, televiziunile, website-urile de stiri sunt, toate, in cautarea unui nou model. Cartea de fata se bazeaza pe un studiu inedit al mijloacelor de comunicare din Europa si Statele Unite si ne propune crearea unui nou statut de ,,societate de media cu scop nonlucrativ", intermediar intre statutul fundatiei si cel al societatii pe actiuni. Este vorba despre un model economic adaptat revolutiei informationale si realitatilor secolului XXI. La baza lui se afla ideea fundamentala ca informatia, asemenea educatiei, constituie un bun public. Cartea de fata reprezinta un document esential intr-o dezbatere ale carei mize sunt la fel de importante ca insasi vitalitatea democratiei.

Traducere din limba franceza de Denisa-Adriana Oprea.
Citește mai mult

25.38Lei

25.38Lei

Primești 25 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

Cum sa salvam media. Capitalism, finantare participativa si democratie

Media se afla in criza. Nu numai presa scrisa, ci intregul lant de producere a informatiei. Confruntate cu o concurenta crescanda si cu o scadere inexorabila a veniturilor din publicitate, ziarele, posturile de radio, televiziunile, website-urile de stiri sunt, toate, in cautarea unui nou model. Cartea de fata se bazeaza pe un studiu inedit al mijloacelor de comunicare din Europa si Statele Unite si ne propune crearea unui nou statut de ,,societate de media cu scop nonlucrativ", intermediar intre statutul fundatiei si cel al societatii pe actiuni. Este vorba despre un model economic adaptat revolutiei informationale si realitatilor secolului XXI. La baza lui se afla ideea fundamentala ca informatia, asemenea educatiei, constituie un bun public. Cartea de fata reprezinta un document esential intr-o dezbatere ale carei mize sunt la fel de importante ca insasi vitalitatea democratiei.

Traducere din limba franceza de Denisa-Adriana Oprea.
Citește mai mult

Detaliile produsului

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo